Gå til innhold

tips til hvordan en kvinne kan dominere mannen i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vil gjerne prøve dette med mannen min. noen tips til hva jeg kan gjøre? normalt er jeg veldig opptatt av hans nytelse, men jeg har lyst til å prøve å bare fokusere på min egen nytelse for en gangs skyld. selvfølgelig skal han også ha det bra, jeg har bare så lyst til å ta for meg og forsyne meg av godsakene 😋

Anonymkode: 24956...250

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

vil gjerne prøve dette med mannen min. noen tips til hva jeg kan gjøre? normalt er jeg veldig opptatt av hans nytelse, men jeg har lyst til å prøve å bare fokusere på min egen nytelse for en gangs skyld. selvfølgelig skal han også ha det bra, jeg har bare så lyst til å ta for meg og forsyne meg av godsakene 😋

Anonymkode: 24956...250

Du sier det jo selv i siste setning. Vær bossy, ta styringen og få ham til å gjære det du liker aller best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

vil gjerne prøve dette med mannen min. noen tips til hva jeg kan gjøre? normalt er jeg veldig opptatt av hans nytelse, men jeg har lyst til å prøve å bare fokusere på min egen nytelse for en gangs skyld. selvfølgelig skal han også ha det bra, jeg har bare så lyst til å ta for meg og forsyne meg av godsakene 😋

Anonymkode: 24956...250

Dersom du "tar for deg av godsakene", er det hans eller din nytelse du har fokus på da? 

Når jeg har dominert typen, er det han som får mest nytelse ut av det. Så jeg skjønner jo hvorfor han liker det så godt. 

Anonymkode: 6cd16...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du "tar for deg av godsakene", er det hans eller din nytelse du har fokus på da? 

Når jeg har dominert typen, er det han som får mest nytelse ut av det. Så jeg skjønner jo hvorfor han liker det så godt. 

Anonymkode: 6cd16...197

Det er jo opp til deg om det er han eller deg som får mest nytelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn mindsettet og blikket. Ta det med den største selvfølgelighet at hver bit av han lengter etter hver bit av deg. La han kjenne litt kraft. Kona mi trykket håndflaten mot brystkassa mi og holdt meg nede mens hun jobbet på meg nedentil og med et litt nedlatende luftkyss når jeg møtte blikket hennes. Enormt pirrende.

Varier tempo. Hvis han har forventninger om berøring, la han vente litt ekstra. Hvis du stryker han over ryggen, så plutselig gi han et klaps på rumpa. Å være underdanig handler om å gi opp kontroll. Å være dominant handler om å besitte kontroll. Ved å sette og bryte tempoet og intensiteten bestemmer du. Hvis du klarer å følge opp med fantastisk klimaks, så vil forventningene og pirringen neste gang være forsterket mangfoldige ganger og du får enda mer effekt av subtile finesser som du finner ut av etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bind han fast til senga og sett deg oppå ansiktet hans, beordre han til å slikke deg. Så kan du suge han samtidig. Når jeg har dominert en mann har jeg fortalt han hva han skal gjøre, bundet han , tirret han til det ytterste. Forlatt han litt i senga, for så å komme tilbake og gjennomført osv...Du kan bestemme helt selv hva han skal gjøre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp cock cage til mannen din, sett det på han og bind han fast i sengen din. Ta på deg sexy undertøy forran han, og ring en kjekk hunk som kommer å puler deg forran han mens han ligger fastlåst med kuken fastlåst i et bur. Du lar han hunken sprute inni deg, og etterpå setter du deg oppå han og tvinger han til å slikke opp spermen  hannes. Lås opp kukburet og la han sprute på føttene dine etterpå. Etter dette kan du kalle deg en domina.😅

Anonymkode: c4b0a...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...