Gå til innhold

Sårer meg alltid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min eks og jeg har opprettet kontakt igjen etter 1 års brudd. Vi har sex og gjør aktiviteter sammen. I forholdet vårt var det mange tillitsbrudd fra hans side, og jeg ble tilslutt gal av alt og klikket psykisk. Fikk depresjon og selvmordstanker. Han løy ofte, ignorerte meg, brydde seg ikke om mine følelser og kunne manipulere meg ved å være snill for å få viljen sin. Likevel har han også en side der han var den skjønneste i verden, fortalte hvor mye jeg betydde for han og jeg vet han elsket meg. Denne siden forsvant siste halvåret. 

Nå etter bruddet når vi har kontakt er ting mellom oss vanlig, men jeg er forvirret. Han kan fortsatt ignorere eller ta kontakt når det passer han. Han sier han ikke ønsker en å bare ligge med, men det er det eneste han sier. Når jeg spør han hva han vil svarer han bare at han må se ann ting. Virker egentlig ikke interessert i å snakke om noe.

Jeg har en annen jeg snakker med som behandler meg veldig fint, jeg vet han er super interessert i meg og jeg tror han er stabil. Likevel klarer jeg ikke gjøre noe med han da kontakten med eksen ødelegger, og jeg vet det ville knust eksen om jeg fant en ny. Hva skal jeg gjøre? Hva vil eksen min? Jeg har dager hvor jeg føler jeg elsker han, og dager hvor jeg gir faen. Hjelp meg 😞 Jeg vet innerst inne at eksen min har ett godt hjerte selv om det ikke virker sånn ut ifra beskrivelsen, men problemet hans er at han er egoistisk og selvopptatt samtidig lite moden.

Anonymkode: e27b5...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...