Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, det var godt å endelig få startet en ny tråd om Ørjan nå tenker jeg. Og der kom anledningen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal Burøe igrunn bare holde stilt. Han burde overhode ikke snakke de store ordene om verken mobbing eller trolling. Om han ikke vil bli snakket om, så burde han holde en lav profil. Han har ødelagt karrieren sin selv ang Meetoo greia. Kona hans har lid nok av hans idioti. Og er det noen som er i posisjon til og snakke om mobbing å trolling så er nemlig kona hans. Hun oppfører seg i det minste på nettet.

Endret av Uglesjel
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, venus* skrev:

Vet du, du har egentlig rett.

Det er noen offentlige personer som jeg misliker. Jeg kan allikevel uten problemer lese noe om feks en politiker jeg misliker uten å føle et større behov for å diskutere det med noen.

Men Burøe, med sin kvalmende oppførsel, kroniske unnfallenhet og gjentagende offer-posisjonrering. Han! Føler jeg et behov for å skrive om.

Og du har også rett i at det er greit å kunne minnes han seksuell trakasserende oppførsel over mange år. 

Hvis du har gjort noe skamfullt trenger du ikke å henge rundt byens gapestokk i tide og utide.

Så enig med deg. Da jeg fikk vite om det via Tusvik & Tønne så fikk jeg kaffen i vranggalsen. Jeg ante ikke om jeg hørte rett. Begynte og Google meg forbrilsk opp noe som kunne gi meg nærmere info. Og i det jeg legger fra meg tlf så ringer ei venninne av meg og forteller at han har mistet manageren sin etc. Gikk innpå insta og twitter å avfølget han tverdt. Når det kommer fram at dette ikke er noe nytt, men noe som har skjedd gjennom flere år, så ble jeg rett og slett kvalm av han.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kalkulator skrev:

Pinlig oppførsel av doktoren og brukerne som har svart hittil i denne tråden.

 

Kalkulert uttalelse, der altså..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokka

Fikk med meg hva Ørjan mente om nettmobbing, og han mente regjeringen nå burde gjøre noe med dette. Ørjan mener alle burde logge seg inn med id for å komme på nett.

Jeg har full forståelse for dette har vært en vond og hard tid for Ørjan og familien. Men, når det er sagt, så straffer det seg å sende bilder av penisen sin, og beføle damer der en IKKE skal. Karma is a bitch. Det Ørjan har gjort er jo forferdelig og han har vel fått sin straff nå igjennom media. Tror ikke det skjer igjen for da mister han alt. Nå synes jeg han bruker dette for å høste sympati nå.

Hva er værst? Den såkalte nettmobbingen eller det Ørjan har drevet med? Mye av det kjemdiser kaller nettmobbing er kritikk som de igjen har vanskelig for å ta innover seg. Egoet blir såret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sjokka skrev:

Fikk med meg hva Ørjan mente om nettmobbing, og han mente regjeringen nå burde gjøre noe med dette. Ørjan mener alle burde logge seg inn med id for å komme på nett.

Jeg har full forståelse for dette har vært en vond og hard tid for Ørjan og familien. Men, når det er sagt, så straffer det seg å sende bilder av penisen sin, og beføle damer der en IKKE skal. Karma is a bitch. Det Ørjan har gjort er jo forferdelig og han har vel fått sin straff nå igjennom media. Tror ikke det skjer igjen for da mister han alt. Nå synes jeg han bruker dette for å høste sympati nå.

Hva er værst? Den såkalte nettmobbingen eller det Ørjan har drevet med? Mye av det kjemdiser kaller nettmobbing er kritikk som de igjen har vanskelig for å ta innover seg. Egoet blir såret....

Det er kjipt å måtte stå til hofta i sin egen møkk, det har Ørjan måtte erfare. Man driter ikke i eget rede er det noe som heter... Altså, alle mennesker må ta ansvar for det man driver med. JA, det smaker surt. Men at han driver å sutrer om det i ettertid blir altfor dumt. Han burde sette søkelyset innover og erkjenne at det er han som burde opptrådt på en helt annen måte, og nå har det rett og slett kommet til det punktet.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
På 11.6.2019 den 9.08, Sacramone skrev:

Det er kjipt å måtte stå til hofta i sin egen møkk, det har Ørjan måtte erfare. Man driter ikke i eget rede er det noe som heter... Altså, alle mennesker må ta ansvar for det man driver med. JA, det smaker surt. Men at han driver å sutrer om det i ettertid blir altfor dumt. Han burde sette søkelyset innover og erkjenne at det er han som burde opptrådt på en helt annen måte, og nå har det rett og slett kommet til det 

Endret av Sjokka
Slettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.6.2019 den 18.50, Uglesjel skrev:

Nå skal Burøe igrunn bare holde stilt. Han burde overhode ikke snakke de store ordene om verken mobbing eller trolling. Om han ikke vil bli snakket om, så burde han holde en lav profil. Han har ødelagt karrieren sin selv ang Meetoo greia. Kona hans har lid nok av hans idioti. Og er det noen som er i posisjon til og snakke om mobbing å trolling så er nemlig kona hans. Hun oppfører seg i det minste på nettet.

Har han? Det ser da ikke slik ut, billetter blir solgt og show skal holdes.

Uavhengig av hva Ørjan har gjort og ikke gjort, så er det underlig at dere støtter uttalelsene til Bergland.

 

Ryddet for sitat med opphavsrett.

Endret av Nuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Nuna skrev:

Har han? Det ser da ikke slik ut, billetter blir solgt og show skal holdes.

Uavhengig av hva Ørjan har gjort og ikke gjort, så er det underlig at dere støtter uttalelsene til Bergland.

Du vet du ikke trenger å ta alt bokstavlig, sant?

 

Sitatet er ryddet for tekst som bryter med Kvinneguidens retningslinjer for opphavsrett.

Endret av Papirfly
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, The Kitten skrev:

Du vet du ikke trenger å ta alt bokstavlig, sant?

Selvsagt. Sier man sånt på kødd, så er det jo ok, ikke sant?

Jeg har sett ganske mange uttalelser i kommentarfelt på at dette ikke er ok av Bergland, og heldigvis for det. Da er det ikke jeg som er helt på jordet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nuna skrev:

Selvsagt. Sier man sånt på kødd, så er det jo ok, ikke sant?

Jeg har sett ganske mange uttalelser i kommentarfelt på at dette ikke er ok av Bergland, og heldigvis for det. Da er det ikke jeg som er helt på jordet her. 

Han kunne sikkert ordlagt seg bedre, men å tolke det som en oppfordring til å slå Burøe ned er å dra det veldig langt. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...