Gå til innhold

Hvordan gå videre, 100 %?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg håper dere kan gi meg noen gode råd her. 

Jeg kommer meg liksom ikke videre, sånn på ordentlig. Det er nå over 4 år siden det ble slutt mellom meg og eksen min, men jeg tenker på han nesten daglig, og håper fortsatt på at det blir oss to igjen. Det er jo helt utrolig lenge å gå å håpe på noe sånt! Det har aldri tatt i nærheten av så lang tid å komme over noen før.

Vi var som et par i ca. ett år etter det ble slutt, så dvs at det er litt over 3 år siden vi sluttet å møtes. Jeg fikk meg ny samboer, han gjorde det samme. Det ble deretter brudd for oss begge i de respektive forholdene, og han har nå en ny kjæreste (tror ikke de er samboere). 

Selvfølgelig er ting 100 ganger lettere nå enn rett etter bruddet, men jeg tar meg som sagt nesten daglig i å tenke på han, ønske meg til han igjen, og sammenligne alle andre menn med han. Jeg vet vi hadde det veldig bra sammen og at vi er veldig like som personer. 

Jeg var veldig ung da vi møttes, og følte meg ikke klar til å slå meg ordentlig til ro da vi var sammen. 

Har dere noen gode råd for hva jeg skal gjøre for å glemme han helt?

Vi jobber på samme sted, men møter på hverandre kanskje maks en gang i mnd. Vi sier da hei og går videre. Ellers ingen kontakt. 

Hjelp plis! 

Anonymkode: 01e60...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme...

Anonymkode: 1616e...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...