Gå til innhold

Kjole til gravid(7mnd) bryllupsgjest - trenger meninger!


Charminia

Kjole til gravid(7mnd) bryllupsgjest - trenger meninger!   

19 stemmer

  1. 1. Hvilken kjole er finest?

    • Kjole nr 1
      4
    • 2
      1
    • 3
      5
    • 4
      5
    • 5
      1
    • 6
      1
    • 7
      1
    • 8
      1


Anbefalte innlegg

Vanskelig å bestemme seg for kjole, trenger litt hjelp! Som dere ser liker jeg ikke utringning, og jeg vil ha med ermer. 

CFEE1D38-2983-4DC7-ABC3-3A027EDF1EA9.png

21A43608-0EB3-4CA8-B9B5-A329A26BC5FA.png

6292337A-6220-4AA3-9592-F419B73CE9A2.png

2EAE0747-DC0C-4CA9-9021-2811CB1052A9.png

9A2BDC56-2299-40F2-B134-86176BCD28BD.png

8CE5DF19-2FD6-444B-9DC9-F30B368ABDC0.png

29ACC7D8-E83C-4C11-942B-DD3DBFBF9DC8.png

4A99F04B-69C7-408C-8684-8027CAAB9C90.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange av disse kjolene har jo veldig smal midje. Får du dem på deg når du er gravid i 7. måned uten å måtte kjøpe en størrelse som er så stor at den blir helt feil alle andre steder? 

Hvis ja - nr 2, og muligens nr 5, er ikke innafor (de er virkelig i grenseland til å forveksles med en brudekjole). Kanskje også nr 4, i alle fall blant enkelte bridezillaer ;) .

Jeg står mellom nr 3 og nr 7 (hvis de passer gravidemagen din), og stemte på nr 3. 

Endret av Ullvott
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nr 4 var nydelig. 

Anonymkode: 3b523...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ingen, hvorfor er de heldekkende?  Lange armer og lang kjole gir et veldig tungt og tildekket utrykk.  Det er et sommerbryllup, velg noe lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte nr 4.

Det sagt, den hadde aldri i verden passet på meg ved 7 mnd gravid, og jeg har liten gravidmage. Livet er for lavt. Er du nesten 7 mnd gravid nå eller planlegger du fremover? 

Det er noen fine kjoler hos mamalicious, men de er ikke lange. Jeg har akkurat samme problemstilling som deg. 

Anonymkode: fa37a...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Ullvott skrev:

Mange av disse kjolene har jo veldig smal midje. Får du dem på deg når du er gravid i 7. måned uten å måtte kjøpe en størrelse som er så stor at den blir helt feil alle andre steder? 

Hvis ja - nr 2, og muligens nr 5, er ikke innafor (de er virkelig i grenseland til å forveksles med en brudekjole). Kanskje også nr 4, i alle fall blant enkelte bridezillaer ;) .

Jeg står mellom nr 3 og nr 7 (hvis de passer gravidemagen din), og stemte på nr 3. 

Jeg får fremdeles på meg de fleste skjørt og kjoler nå, men bryllupet er om 1,5 mnd. Tenkte å bestille i juli sånn at jeg ser om de passer magen da eller ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte nr 4.

Det sagt, den hadde aldri i verden passet på meg ved 7 mnd gravid, og jeg har liten gravidmage. Livet er for lavt. Er du nesten 7 mnd gravid nå eller planlegger du fremover? 

Det er noen fine kjoler hos mamalicious, men de er ikke lange. Jeg har akkurat samme problemstilling som deg. 

Anonymkode: fa37a...db0

Jeg planlegger fremover. Tenkte å bestille i juli, bryllupet er tidlig august. Jeg vil ha lang kjole, så ja det er litt vanskelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SupaWoman skrev:

Likte ingen, hvorfor er de heldekkende?  Lange armer og lang kjole gir et veldig tungt og tildekket utrykk.  Det er et sommerbryllup, velg noe lett.

Der er vi uenige, men det er helt greit det. Jeg fryser lett og festlokalet er i en låve uten oppvarming. Syntes det ofte er vanskelig å finne pene jakker man kan ha over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte kjole nr 3, True Violet. På appen var den på ei gravid modell. Den var rettåslett nydelig😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at zalando har mammakjoler sant?😊

Anonymkode: bede5...8f5

Ja, men har ikke funnet noen jeg liker dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Charminia skrev:

Ja, men har ikke funnet noen jeg liker dessverre. 

Nr 3 er jo med på mammakjolene også :) Det så jeg da jeg gikk inn via lenken over. ....oooog, nå ser jeg at @Fjollefyr også har nevnt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De lyse og den lyseblå var for brudekjoleaktige synes jeg.

Og de med midje på midten ser sjeldent pent ut på gravide fordi de blir trangt «feil» plass og for løst andre plasser. Jeg ville valgt en som hadde strikkløsning i midjen med empireskjæring :)

 

Anonymkode: e32ae...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr1. + trolig grei å kunne bruke mens du ammer også. Ser ut som omslagskjole? 
Noen av kjolene er ganske lys i fargen mtp. hvit kjole hos bruden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...