Gå til innhold

Ber du om andres plass på fly?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn apropos blokkert midtsete, og med henvisning til tråden om å legge ned setet, kunne jeg tenkt meg å betale for å ikke ha noen i setet foran meg. 😛 

Anonymkode: 1b7bb...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn apropos blokkert midtsete, og med henvisning til tråden om å legge ned setet, kunne jeg tenkt meg å betale for å ikke ha noen i setet foran meg. 😛 

Anonymkode: 1b7bb...db8

Det hadde vært digg, ja. Derfor er jeg alltid tidlig ute med å bestille setereservasjon, og betaler da noen kroner ekstra for sete ved nødutgang. Da har man i praksis «ingen» foran seg.

Anonymkode: 3dac7...fe7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hadde vært digg, ja. Derfor er jeg alltid tidlig ute med å bestille setereservasjon, og betaler da noen kroner ekstra for sete ved nødutgang. Da har man i praksis «ingen» foran seg.

Anonymkode: 3dac7...fe7

Jeg er bare ikke så glad i nødutgang fordi man må legge opp bagasjen sin ved takeoff og landing. 

Anonymkode: 1b7bb...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn apropos blokkert midtsete, og med henvisning til tråden om å legge ned setet, kunne jeg tenkt meg å betale for å ikke ha noen i setet foran meg. 😛 

Anonymkode: 1b7bb...db8

Da er vel eventuelt annbefalingen å bruke Ryanair siden du ikke kan legge ned setene hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten avskyr jeg å sitte i nabosetet med store mennesker som tar 30% av setet mitt. Det er en interessant problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på flyvningen, har diamond selv og har flere ganger opplevd fulle rader

Anonymkode: 34c54...ffd

Da er du uheldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg måtte be høflig om noen kunne bytte plass med mannen min en gang. Vi måtte reise i siste liten å bestilte flytur. Vi ble spredt overalt hele følget. Resten hadde ikke noe problem med å sitte alene, men jeg hadde fått en vindusplass alene. Sliter med sterk klaustrofobi og flyskrekk å hadde ikke hvert på et fly på 7 år. Fikk rimelig panikk når jeg satt alene. Mannen min spurte han som satt i midten ved siden av meg om han kunne bytte plass så mannen min fikk sitte ved siden av meg. Så denne personen fikk en plass ytterst et par rader bak istedenfor midten. Satte utrolig stor pris på det å takket han flere ganger. 

I dette tilfellet hastet det å vi bestilte i siste liten. Jeg måtte dra. Og da er det veldig hyggelig at noen faktisk ofrer plassen sin. Det setter jeg utrolig stor pris på. Samme hvor jeg sitter så lenge jeg ikke sitter alene på et fly. 

Ellers når jeg reiser booker jeg setet på forhånd selvfølgelig for det er absolutt ikke behagelig å spørre noen om de kan flytte seg. 

Anonymkode: 43390...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...