Gå til innhold

Uattraktive fete kvinner som er homoaktivister, innvandringstilhengere osv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det egentlig slik at lite attraktive kvinner blir homoaktivister, innvandringstilhengere og følger andre sosialliberale trendet?

Hvorfor tror dere disse ideologiene frister dem?

Anonymkode: e9bd4...b6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes haugevis av uattraktive kvinner og menn i rasist/høyreekstrem-leiren også. Og i senterpartiet, blant de kristne og i overklassen. Stygge og pene folk overalt.

Anonymkode: ee76c...945

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bryr seg mer om gode indre verdier bryr seg ofte mindre om det overfladiske. 

Pleier du å irritere deg like mye over menn som er overvektige og ikke "ivaretar" utseende, eller er det mest kvinner du har et problem med? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Embla82 skrev:

Folk som bryr seg mer om gode indre verdier bryr seg ofte mindre om det overfladiske. 

Pleier du å irritere deg like mye over menn som er overvektige og ikke "ivaretar" utseende, eller er det mest kvinner du har et problem med? 

Det høres i grunnen ut som at han har noe i mot både kvinner og homofile menn, så jeg tenker at han kanskje ikke er så opptatt av å ta seg godt ut... :nigo:

Anonymkode: a9371...9cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jobbet en del som frivillig, med de som stemmer SV, MDG osv. Og det store flertallet er slanke, pene, smarte og flotte kvinner, og flotte menn.

Anonymkode: 3f5fc...822

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg jobbet en del som frivillig, med de som stemmer SV, MDG osv. Og det store flertallet er slanke, pene, smarte og flotte kvinner, og flotte menn.

Anonymkode: 3f5fc...822

Helt uenig med deg. Helt uenig.

Anonymkode: e9bd4...b6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din påstand, det er ikke dermed sagt at sånn er det.

 

Anonymkode: 59d58...4cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner også at kvinner på høyresiden er jevnt over mer attraktive enn de på venstresiden. Det finnes selvsagt hederlige unntak, som slanke, 19-årige veganere som stemmer MDG. Men flytter du deg over i den voksne garde er det flere freshe Høyredamer, og mye kortklipte raddiser blant SVere. Har en del venner innen politikken, og Høyre-kvinner er både mer attraktive og mer velkledde.

Det gir jo mening. Kvinner som nyter godt av tradisjonelle rollesyn er mindre disponert for å være feminister.

Anonymkode: 54d77...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FirstNameLastName

Er det Tittentei, eller er det en kortklipt raddis? Nei, det er jo en Høyredame...

Ine Marie Søreide.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov med menn også? Her har vi ytre høyre vs ytre venste: 

Uten navn 2.png

Uten navn 3.png

Anonymkode: 36738...f4c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lov med menn også? Her har vi ytre høyre vs ytre venste: 

Uten navn 2.png

Uten navn 3.png

Anonymkode: 36738...f4c

Nå må jeg si at akkurat moxnes er en av de styggest personene jeg vet.

Anonymkode: e9bd4...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det lov med menn også? Her har vi ytre høyre vs ytre venste: 

Uten navn 2.png

Uten navn 3.png

Anonymkode: 36738...f4c

Og la oss ikke glemme lekkerbiskenen Per Sandberg!

Anonymkode: a775e...638

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en tilhørighet til slike liberale sammenkomster, gir dem tilgang til menn, uansett hvor attraktiv eller uattraktiv kvinnene er.

Når menn fra andre lands hjørner, har en høy apetitt på sex, så tar også de hva som helst, og er ikke så kresne. Derfor tror jeg også at norske uattraktive liberale kvinner, ikke er like nøye med kroppen og hvordan den ser ut, fordi menn bla. fra Afrika, liker damer med stor booty og litt mer former. Det er en vinn, vinn situasjon. Både de uattraktive damene blir glade, det samme med innvandrere med høy apetitt på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner også at kvinner på høyresiden er jevnt over mer attraktive enn de på venstresiden. Det finnes selvsagt hederlige unntak, som slanke, 19-årige veganere som stemmer MDG. Men flytter du deg over i den voksne garde er det flere freshe Høyredamer, og mye kortklipte raddiser blant SVere. Har en del venner innen politikken, og Høyre-kvinner er både mer attraktive og mer velkledde.

Det gir jo mening. Kvinner som nyter godt av tradisjonelle rollesyn er mindre disponert for å være feminister.

Anonymkode: 54d77...636

Tradisjonelle rollesyn der kvinnen gifter seg, er hjemmeværende og godtar det meste inkl utroskap for å holde på sin sosiale status? Evt arver pappas penger? 

48 minutter siden, TrekStar skrev:

Fordi en tilhørighet til slike liberale sammenkomster, gir dem tilgang til menn, uansett hvor attraktiv eller uattraktiv kvinnene er.

Når menn fra andre lands hjørner, har en høy apetitt på sex, så tar også de hva som helst, og er ikke så kresne. Derfor tror jeg også at norske uattraktive liberale kvinner, ikke er like nøye med kroppen og hvordan den ser ut, fordi menn bla. fra Afrika, liker damer med stor booty og litt mer former. Det er en vinn, vinn situasjon. Både de uattraktive damene blir glade, det samme med innvandrere med høy apetitt på sex.

Eller kanskje kvinnene har andre drømmer og mål i livet enn å være «hooot sexyyyyy babes» for menn? Finnes faktisk kvinner som jobber mot andre mål enn sprettrumpe, andelepper og flest mulige følgere på Instagram.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud så mange stygge tråder det er på kg om dagen. Seriøst, slutt med dette hatet! :( 

Anonymkode: 185a9...11a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se... De kvinnelige toppene på venstresida, inkludert et bilde av SVs kvinneutvalg. Veldig stygge og feite, ja. Erna, Siv, Olaug Bollestad og co slår dem langt ned i støvlene :fnise: 

 

Inga-Marte-Thorkildsen_Web_ny.jpg.415506ffb892fee29741d7a85200af05.jpg 

AR-170829988.jpg.2c214af61cde2a52ee2e78ee3086ff5c.jpg

hadia-tajik-980x500.jpg.917682dd616f90c4a5a2e1c4d549495e.jpg

bilde-til-kvinnepolitisk-utvalg-e1498567665958.thumb.jpg.2db807fd693d014bb753477b0c079aa5.jpg

6482375.jpg.1fb50279128c9db0e4eaa05ebe47bdfc.jpg

Anonymkode: dd28b...380

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner også at kvinner på høyresiden er jevnt over mer attraktive enn de på venstresiden. Det finnes selvsagt hederlige unntak, som slanke, 19-årige veganere som stemmer MDG. Men flytter du deg over i den voksne garde er det flere freshe Høyredamer, og mye kortklipte raddiser blant SVere. Har en del venner innen politikken, og Høyre-kvinner er både mer attraktive og mer velkledde.

Det gir jo mening. Kvinner som nyter godt av tradisjonelle rollesyn er mindre disponert for å være feminister.

Anonymkode: 54d77...636

Helt motsatt, etter mine observasjoner. Nærmest alle som besitter såkalt kulturell kapital er jo godt ute på venstresida og uttalte feminister, mange til og med marxister. Kulturell kapital er igjen nært forbundet med såkalt god estetisk smak. Høyresidefolk er generelt sett mer harry i stilen, mer unaturlig brunfarge, burberry-mønster, bleket hår, hvite jeans, elementer som en klassisk radikaler ikke ville bli sett død i. 

Endret av Visjon
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...