Gå til innhold

Trenger litt hjelp her om sminke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Damer jeg trenger litt hjelp fra dere. Hvem passer til hverdag og hvem passer til andre ting.

Ja, jeg er mann og at jeg har kjøpt meg sminke for å leke og teste litt når jeg er hjemme alene. Det er sikkert kjedelige ting, så har dere noen ting jeg må/skal kjøpe så kom med de gode tipsene. Jeg lytter og vil lære :) 

Ha en fin helg! Tusen takk til alle som hjelpe :) 

Kommer nok til å legge mer etter hvert.

Mann som er veldig nysjerrig på hva slags verden dere damer er inne i og har lyst til å lære ny ting som ikke er typisk "mannsting". ;) 

IMG_6055.jpg

Anonymkode: 613dd...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer jeg trenger litt hjelp fra dere. Hvem passer til hverdag og hvem passer til andre ting.

Ja, jeg er mann og at jeg har kjøpt meg sminke for å leke og teste litt når jeg er hjemme alene. Det er sikkert kjedelige ting, så har dere noen ting jeg må/skal kjøpe så kom med de gode tipsene. Jeg lytter og vil lære :) 

Ha en fin helg! Tusen takk til alle som hjelpe :) 

Kommer nok til å legge mer etter hvert.

Mann som er veldig nysjerrig på hva slags verden dere damer er inne i og har lyst til å lære ny ting som ikke er typisk "mannsting". ;) 

IMG_6055.jpg

Anonymkode: 613dd...d16

Her er det vel bare å prøve deg frem og se hva du liker:) 

Personlig foretrekker jeg lyse farger, typisk 132 sweet pink, til hverdagen. Og så går jeg evt for litt mørkere farger på kvelden/fest. Nå er det sommer og da er generelt sminken min friskere og lettere enn på vinteren.

Anonymkode: 1ec12...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...