Gå til innhold

Øyenbynskrise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har overplukket mine bryn i flere år. 

Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å gro dem tilbake.

Setter pris på alle svar.

Anonymkode: 2017f...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La de gro,  Ikke plukk før alt av hår er vokst tilbake. 

Anonymkode: 790be...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk sommerferien til å la dem gro -om du er vekke fra jobb/skole en periode er det iallfall litt færre bekjente som ser deg og da er det kanskje enklere for deg å ikke bry deg fullt så mye?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det slik at hårsekkene blir ødelagt etter mange år med plukking slik at hårene slutter å vokse ut. Det går an å prøve diverse serum men om effekten er god vet jeg ikke. 

Anonymkode: 42490...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Jeg har latt mine vokse ut. Tok vel 8mndr - og de vokste ikke ut på en fin måte. De begynte å vokse ut flere mm fra resten av brynet slik at det var mellomrom mellom de nye hårene og der brynene var, tilslutt kom det hår i mellomrommet.

Jeg har ikke brukt serum eller noe for at de skulle vokse ut - det kommer hår ut tilslitt, det bare tar tid.

Tips: ikke napp hvite gjennomsiktige hår, dette er støttehår og de trengs for at øyenbrynshårene skal kunne vokse ut.

Ikke napp hår som kommer nedenfor brynene - om det så er mm med mellomrom, det kommer hår i midten også, det tar bare lang tid. 

Ikke prøv å forme brynene, mens de vokser ut. En vet jo ikke hvordan sluttresultatet blir, så det er ingen vits å forme dem før en ser det endelige resultatet.

Ikke napp noenting!

I mellomtiden så kan du fylle på med farge og "tegne" dem til. Bruke consealer for å skjule hår osv, slik at det ser helt greit ut, mens det vokser ut.

Det er en kjedelig periode, der en føler at en ser rar ut, men det er bare så verdt det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...