Gå til innhold

Hjelp til farge på øyenbryn? (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mørke øyenbryn, men jeg finner ikke en farge som passer tror jeg. Den jeg har nå er altfor brun? Det ser greit ut på litt avstand men closeup ser jeg godt hva som er farge og hva som er bryn. Jeg tenker at svart blir altfor svart? Noen som vet hvilken farge? (fra merke?) som kanskje ville passet bedre? 

 

IMG_20190608_140317.jpg

Anonymkode: a5d6d...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje en kaldere brunfarge som ligner på fargen på brynene dine?

Anonymkode: b749f...39a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en kaldere brunfarge som ligner på fargen på brynene dine?

Anonymkode: b749f...39a

Ja, tenkte det jeg og. Men vet ikke hvordan farge det er xD prøvde å google, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter :P

Anonymkode: a5d6d...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenkte det jeg og. Men vet ikke hvordan farge det er xD prøvde å google, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter :P

Anonymkode: a5d6d...036

Jeg ville dratt på et parfymeri for å finne riktig farge :) 

Anonymkode: b749f...39a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"– Fargemessig kan man gjerne velge den fargen som er så lik dine egne bryn som mulig, sier Ingrid Presttun Eide, som er både hudpleier og makeupartist, men nå jobber som daglig leder ved Art Complexion.

Om du aldri har fylt inn bryna dine før, kan det være lurt å starte med en farge som ligger en halv tone lysere enn enn dine egne bryn, råder hun. Da kan du unngå å ende opp med veldig harde, påtegnede bryn, noe som ser veldig hardt, strengt og unaturlig ut. 

– Er du i tvil er det tryggest å gå en halv tone for lyst. Da får du fylt i formen uten at det oppstår en liten brynskrise"https://www.kk.no/livstil/finn-riktig-farge-til-brynene/67901270

Anonymkode: b749f...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Nerine_ skrev:

Hva slags type produkt er du ute etter?

Nei, det kan være pudder eller voks. Voks er kanskje best. Men egentlig spiller det ingen trille så lenge fargen er rett 😊

Anonymkode: a5d6d...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan være pudder eller voks. Voks er kanskje best. Men egentlig spiller det ingen trille så lenge fargen er rett 😊

Anonymkode: a5d6d...036

Blyant også er greit! 

Anonymkode: a5d6d...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan være pudder eller voks. Voks er kanskje best. Men egentlig spiller det ingen trille så lenge fargen er rett 😊

Anonymkode: a5d6d...036

Jeg liker anastasia dipbrow pomade, google swatches så finner du sikkert en du tenker kan passe🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...