Gå til innhold

Kjole- og skjørte- tråden 👗😃


sigrid106

Anbefalte innlegg

Jeg liker best kjoler/skjørt som går til knærne. Det er penest på meg - og så får jeg vist frem de pene bena mine ;) en sjelden gang jeg har jeg fotsidt skjørt, men det er ikke ofte.

Nå syns jeg det er vanskelig å finne gode, fine skjørt. Har noen fra HM sin basic kolleksjon, med strikk i livet - men de er ikke inne mer :(   har spurt flere ganger, men nei.  Min figur er ikke så lett å kle, så de med strikk i livet er best. Men må vel sy selv om det skal bli noe..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sweet Ingrid

Jeg bruker nesten utelukkende kjoler og skjørt, hele året. Ullstrømpebukser om vinteren og en ullcardigan, så går det fint. 

På jobb liker jeg best skjortekjoler med lengde til knærne. Litt 60/70-talls inspirert, men ikke retro slik som i begynnelsen av tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, sigrid106 skrev:

Er det noen som har tips til hverdagskjole som passer til den kalde juni-mnd som vi er inne i nå?👗👗

liker til det som går til kneerne, har bruker str xl. Og det det er helst ensfarget jeg tenker på👍🏻😃

Genserkjoler. Med høy hals. Jeg liker oversized, de er kjempe god å gå med. Sjikkli kose plagg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snart jeg er innenfor huset, tar jeg av arbeidsbuksa og slenger på en kjole.

Litt ulikt hvilken kjole jeg tok på, så vil dagens middag vere avgjørende.  Kjole har jeg på hele ettermiddagen og kvelden.Mot natten er det på med nattkjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Måneskinn skrev:

Jeg liker best kjoler/skjørt som går til knærne. Det er penest på meg - og så får jeg vist frem de pene bena mine ;) en sjelden gang jeg har jeg fotsidt skjørt, men det er ikke ofte.

Nå syns jeg det er vanskelig å finne gode, fine skjørt. Har noen fra HM sin basic kolleksjon, med strikk i livet - men de er ikke inne mer :(   har spurt flere ganger, men nei.  Min figur er ikke så lett å kle, så de med strikk i livet er best. Men må vel sy selv om det skal bli noe..

Akkurat som med meg, bør ha skjørt med strikk i livet jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 2.40, Hottrio skrev:

Akkurat som med meg, bør ha skjørt med strikk i livet jeg også.

Godt det er flere av oss ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Måneskinn skrev:

Godt det er flere av oss ;)

Liker ikke skjørt, men har noen, for det strammer rundt livet. Bedre med kjoler som bare "henger" over.   Liker ikke å bruke belte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...