Gå til innhold

Kjole- og skjørte- tråden 👗😃


sigrid106

Anbefalte innlegg

Elsker kjoler, og bruker det hver eneste dag. Bruker mest korte kjoler. Men har noen fine lange og. Mitt favoritt merke er King Louie. 

Denne kjolen har jeg i flere farger, da modellen var fin på meg. Og veldig praktisk kjole til alt det grå været vi har, bruker da en jeans jakke til.

https://www.zalando.no/dorothy-perkins-petite-dress-jerseykjole-navy-dp721c0be-k11.html

Anonymkode: cd240...338

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, SPOCA skrev:

Miss Candyfloss og Heart of Haute. :) 

Ja, både fra Miss Candyfloss og Heart of Haute. ;) 

TS: Det er ikke noe problem å bestille fra nett heller :) Det var mye fint som jeg har lyst til å kjøpe :) Jeg redd for at det kommer til å gå unna litt feriepenger denne sommeren 😄 

Anonymkode: b764a...2ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker kjoler, og bruker det hver eneste dag. Bruker mest korte kjoler. Men har noen fine lange og. Mitt favoritt merke er King Louie. 

Denne kjolen har jeg i flere farger, da modellen var fin på meg. Og veldig praktisk kjole til alt det grå været vi har, bruker da en jeans jakke til.

https://www.zalando.no/dorothy-perkins-petite-dress-jerseykjole-navy-dp721c0be-k11.html

Anonymkode: cd240...338

Bruker sjelden jakke til kjole og i hvert fall ikke jeans jakke som jeg heller ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LiseTV skrev:

Bruker sjelden jakke til kjole og i hvert fall ikke jeans jakke som jeg heller ikke har.

Det skjønner jeg, det får jo et helt annet uttrykk på damer, enn når menn går med det.

Anonymkode: b6a84...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker 50-tallskjoler og -skjørt som SPOCA viste bilder av. Har generelt bare kjoler og skjørt som fremhever midjen. Lengde er rundt litt over knærne til rundt knærne, pluss noen kortere. Jeg går veldig mye i svart, med litt svart og hvitt-mønster innimellom. 

La med bilder av noen av favorittplaggene mine. Det korte skjørtet er egentlig bomull, men fant ikke bilde av det. 

5e58bffa895fd85dc8981c5c330d633b.jpg

20190609_204818.jpg

hell-bunny_toto-50s-dress_plus-2.jpg

 

fd4c51c6-498f-46eb-920e-c0467c09de62_pad

Endret av Rowan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker spesielt godt å gå med skjørt, men kjoler også. Skjørtene går ned til litt over knærne, ikke for korte og heller ikke veldig lange. 

IMG_0358.JPG

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker kjoler og skjørt. Liker at skjørt/kjoler går til knærne eller er lengre dersom jeg skal bruke de på jobb, men på fest kan det fint være en kortere lengde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff da.

Anonymkode: b6a84...b32

Er noe feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, LiseTV skrev:

Bruker sjelden jakke til kjole og i hvert fall ikke jeans jakke som jeg heller ikke har.

Til de kjolene jeg linket til, synes jeg det er veldig fint med jeans jakke til, på kalde dager. Har jeg pene kjoler, bruker jeg kåpe til. 

Anonymkode: cd240...338

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dress code på jobb, så går mye i skjørt der, kjoler blir mest om sommeren. Liker best rett lengden rett over knærne på de fleste, men har også et par sommerkjoler som er nesten fotside.

Anonymkode: e9c7a...094

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Hottrio skrev:

Jeg liker spesielt godt å gå med skjørt, men kjoler også. Skjørtene går ned til litt over knærne, ikke for korte og heller ikke veldig lange. 

IMG_0358.JPG

Fantastisk bilde ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.6.2019 den 21.38, Hottrio skrev:

Jeg liker spesielt godt å gå med skjørt, men kjoler også. Skjørtene går ned til litt over knærne, ikke for korte og heller ikke veldig lange. 

IMG_0358.JPG

Det var veldig fint og kledelig :hjerte:

Anonymkode: a8c62...a50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bedre kjoler enn skjørt. Det gir en illusjon av lengre linjer, og kroppen blir ikke delt på midten. I tillegg er det praktisk med et "alt i ett" plagg til hele kroppen. Lengden skal helst være til rett over eller rett under knærne, men det er ikke alltid jeg finner det. Jeg er 165 høy, og ofte blir skjørtet lengre enn jeg ideelt sett ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var veldig fint og kledelig :hjerte:

Anonymkode: a8c62...a50

Tusen takk!!  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som har tips til hverdagskjole som passer til den kalde juni-mnd som vi er inne i nå?👗👗

liker til det som går til kneerne, har bruker str xl. Og det det er helst ensfarget jeg tenker på👍🏻😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sigrid106 skrev:

Er det noen som har tips til hverdagskjole som passer til den kalde juni-mnd som vi er inne i nå?👗👗

liker til det som går til kneerne, har bruker str xl. Og det det er helst ensfarget jeg tenker på👍🏻😃

Denne? https://indiska.com/no/Mote/Kjoler/FIA/p/107543814OFFWHITE?size=XL
S-107543814OFFWHITE-2.jpg?context=bWFzdG

 

Anonymkode: a8c62...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i kjoler. Gjerne lange, i det minste under knærne. Blomster, mønstre og farger er et stort pluss. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sigrid106 skrev:

Er det noen som har tips til hverdagskjole som passer til den kalde juni-mnd som vi er inne i nå?👗👗

liker til det som går til kneerne, har bruker str xl. Og det det er helst ensfarget jeg tenker på👍🏻😃

https://www.floyd.no/salg/kjole-ary-ribb-lys-gra
fbs-ary-ribb-lt-grey-2.jpgFinnes også i svart

Anonymkode: a8c62...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...