Gå til innhold

Blir man like våt når man er full?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex i stupfylla her om dagen, husker ikke noe av det. Mange dager senere har jeg fortsatt vondt nedentil, noe som sikkert skyldes at jeg ikke var våt. Betyr dette at jeg hadde sex uten å være kåt, eller blir man ikke like lett våt når man er så full?

Anonymkode: 1ea14...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer fra person til person. 

Jeg blir fullstendig tørr om jeg har drukket vin, og det er ikke uvanlig at man blir tørrere i alle slimhinner ved inntak av alkohol. 

Anonymkode: 0468a...849

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om menn er det sagt at alkohol øker lysten men minsker evnen; det gjelder nok for kvinner også.

Anonymkode: e810e...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer for meg. Jeg har ikke sex på fylla, for det blir aldri bra. Er skikkelig gira fram til penetrering, da er det bare vondt.

Dagen derpå derimot! Hell yes

Anonymkode: 9fc40...5e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli både våtere og tørrere, kan være veldig våt og plutselig bare tørker det inn uten noen grunn.... 

Men stort sett våtere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 1000 ganger mer våt i fylla,skal visst ta igjen for alle de månendene jeg ikke har hatt sexlyst når jeg var edru :P

Anonymkode: 85c32...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Jeg blir ikke mindre våt når jeg er full🙂

👌👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, *Mocca* skrev:

Kan bli både våtere og tørrere, kan være veldig våt og plutselig bare tørker det inn uten noen grunn.... 

Men stort sett våtere....

Blir kåt av å lese dette👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ElskerSkinn skrev:

Blir kåt av å lese dette👍

Klart du gjør😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir 1000 ganger mer våt i fylla,skal visst ta igjen for alle de månendene jeg ikke har hatt sexlyst når jeg var edru :P

Anonymkode: 85c32...15d

Det høres litt rart ut i og med at alkohol gjør at man blir dehydrert. Men folk reagerer jo forskjellig 

Anonymkode: 8889e...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres litt rart ut i og med at alkohol gjør at man blir dehydrert. Men folk reagerer jo forskjellig 

Anonymkode: 8889e...5bd

Jeg kan lett gå 6 mnder med null sexlyst,for så å bli ekstremt kåt når jeg drikker og er da mye våtere enn ellers når jeg har sex.

Anonymkode: 85c32...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir dessverre knusktørr etter å ha drukket alkohol. Tørr i alle slimhinner egentlig. Drit kjipt siden jeg blir ekstra kåt i fylla. 

Anonymkode: ae7dc...565

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres litt rart ut i og med at alkohol gjør at man blir dehydrert. Men folk reagerer jo forskjellig 

Anonymkode: 8889e...5bd

Kanskje det har noe med kåthet å gjøre rett og slett..... At man i fylla er akutt kåt og overivrig.....utrolig tent.....🤭

Stor forskjell på våthet når man er tent og kåt og når man er spinnvill av kåthet..... Både edru og full....😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...