Gå til innhold

Er du i mot eller for homofili? Stem!


AnonymBruker

For eller i mot homofili  

323 stemmer

  1. 1. Hvor mange er i mot og for homofili stem i vei

    • I mot homofili det er unaturlig og bør være ulovelig
      18
    • For homofili det er helt greit
      305


Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna

Man kan ikke være for eller i mot noe som er naturlig, du kunne like gjerne spør er du for eller i mot heterofile  eller folk som går på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herrgud hvor mye skal man høre om de? Det er jo om det på nyhetene også. Skulle tro de var noen speielle guder eller noe sånn. Pride-dager. Hva med å ha celebral parese dager også. :rolleyes: De vil ha særbehandling i hvertfall. Slutt å lag så mye styr ut av det. De trenger ikke noe særbehandling. 

Anonymkode: d635b...a19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..jeg legger meg ikke oppi om folk foretrekker innovertiss eller utovertiss.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo det samme som å spørre om du er for eller mot hvite eller svarte, gutter eller jenter, syke eller friske. Bare slutt. 

Anonymkode: 3826e...a1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg er verken for eller i mot noe som helst her. Riktignok er jeg for sex med det motsatte kjønn sånn helt personlig for meg selv, men det er også så langt min interesse for hva jeg er for eller i mot strekker seg (når en snakker om voksne mennesker som er samtykkekompetente).

Forøvrig - siden du tydeligvis sliter veldig med å forstå hva du egentlig er for eller i mot - så har jeg denne helt skrullete ideen om at vi alle skal ha like rettigheter helt uten å skille på kjønn, rase, legning, religion, politisk ståsted (osv). Hvordan stiller du deg til like rettigheter for alle TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To tråder med samme tittel er flettet sammen. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt

Er jeg for eller imot brunt hår på mennesker? Ser ikke helt at det er noe man kan være for eller imot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eller imot homofili?

Jeg er for at alle skal kunne elske hvem de vil. 

Anonymkode: ace5d...de2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i alle fall mot hererofili! Fysj ass!

Anonymkode: 5d492...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SupaWoman skrev:

Hvordan kan oppegående, siviliserte og voksne folk være imot homofili?  Vi har  vel ingenting med hvem folk ligger med.

Hvordn kan oppegående mennesker i hele tatt tenke at dette er noe man kan stemme over å ha en mening om. Blir som å stemme over om man er for eller mot å puste.

Anonymkode: c6edb...133

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange dumme svar her. Folk svarer omtrent utelukkende basert på følelsen de får når de skal være så mye bedre enn andre.

Anonymkode: f21bc...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man være i mot eller for? Folk er hva de er sexuell tiltrekning  er ikke noe de velger. Det faktum at jeg fremdeles er tiltrukket av menn etter å ha vært på tinder i 3 år, er et levende bevis på at det ikke er et valg😬

Anonymkode: 104bc...c91

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I 2019, når vi er så opplyst som vi er....

Anonymkode: 47c51...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å være imot homofili! Da kan vi også være imot vinteren eller blonde mennesker eller fjell.

Det er jo helt meningsløst!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig mange dumme svar her. Folk svarer omtrent utelukkende basert på følelsen de får når de skal være så mye bedre enn andre.

Anonymkode: f21bc...346

Hva mener du med det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Blondie65 skrev:

Hva mener du med det?

 

At en hever seg over alle ved å si at en godtar legningen homofili uten forbehold. "Vi er da kommet lengre i 2019", "Folk bestemmer ikke den legningen de har" osv.

Skal man slik uten forbehold godta legningen homofili, må man også uten forbehold godta alle andre legninger folk måtte ha. Fordi de da etter eget sigende ikke bestemmer hvilken legning de har. Om en da godtar en legning og ikke godtar andre da det kun er snakk om legningen, fremstår man som det dummeste mennesket i verden.

Og før noe i det hele tatt begynner å tenke på å hyle og skrike: Vi snakker om legning, ikke handlinger som kan følge av en legning. Så la den ligge. Altså la den ligge.

Legg merke til at jeg kun snakker om legningen.

Anonymkode: f21bc...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At en hever seg over alle ved å si at en godtar legningen homofili uten forbehold. "Vi er da kommet lengre i 2019", "Folk bestemmer ikke den legningen de har" osv.

Skal man slik uten forbehold godta legningen homofili, må man også uten forbehold godta alle andre legninger folk måtte ha. Fordi de da etter eget sigende ikke bestemmer hvilken legning de har. Om en da godtar en legning og ikke godtar andre da det kun er snakk om legningen, fremstår man som det dummeste mennesket i verden.

Og før noe i det hele tatt begynner å tenke på å hyle og skrike: Vi snakker om legning, ikke handlinger som kan følge av en legning. Så la den ligge. Altså la den ligge.

Legg merke til at jeg kun snakker om legningen.

Anonymkode: f21bc...346

 Hvilke legninger er det du mener vi ikke godtar? Jeg er nå i diskusjon på dine premisser - dvs at vi diskuterer legning. Så spytt det ut slik at vi kan argumentere fremfor at du skal sitte der og sammenligne ukjente størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blondie65 skrev:

 Hvilke legninger er det du mener vi ikke godtar? Jeg er nå i diskusjon på dine premisser - dvs at vi diskuterer legning. Så spytt det ut slik at vi kan argumentere fremfor at du skal sitte der og sammenligne ukjente størrelser.

Det er meget sjelden at man møter mennesker som godtar alle legninger et menneske kan ha. Iom at det ikke er lov å diskutere minst den ene legningen her inne, skjønner du sikkert hva jeg mener.

Anonymkode: f21bc...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

(...)Om du synes den er så dum hvorfår er du med og deltar i den? Du står helt fritt til og kommentere eller og la være!

Anonymkode: 1edec...08b

Det du spør om her TS, svarer du egentlig på selv.

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jo jeg har rett til og ytre (...)Vi har ytringsfrihet og jeg har lov til og ikke like eller like!

Anonymkode: 1edec...08b

Husk at ytringsfriheten ikke bare gjelder deg og de som er enige med deg. Den gjelder også de som er totalt uenige med deg. Du kan ikke starte en tråd for så å nekte folk å ytre sine meninger.

Du hevder homofili er unaturlig pga. at et homofilt par ikke kan lage barn sammen. Jeg vil da informere deg om at mennesket er en av de skapningene som har sex også for nytelse, ikke bare for å lage barn.

Mener du det er unaturlig at et eldre par har sex? Mener du det er unaturlig at gravide kvinner har sex? Mener du det er unaturlig å ha sex utenom fruktbare perioder? Mener du det er unaturlig at ufruktbare/sterile har sex?

Jeg vil også informere deg om at alle barn er biologiske - noe annet er faktisk helt umulig. Det finnes ingen barn som er syntetiske.

Du trenger heller ikke være redd for at menneskeheten skal dø ut. De fleste er heterofile og heteroseksuelle, og barn blir født i større antall enn noen gang i menneskehetens historie, og planetens ressurser trues av denne vanvittige befolkningsveksten.

Det som truer vår eksistens, er vårt stadig stigende antall og ressursforbruk - ikke at noen er homofile. Det er forbløffende at du ikke ser ut til å ha fått med deg dette.

Endret av Ichiko
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...