Gå til innhold

Er du i mot eller for homofili? Stem!


AnonymBruker

For eller i mot homofili  

323 stemmer

  1. 1. Hvor mange er i mot og for homofili stem i vei

    • I mot homofili det er unaturlig og bør være ulovelig
      18
    • For homofili det er helt greit
      305


Anbefalte innlegg

Just now, Trikken said:

Uannsett om andre tråder er verre betyr det ikke at jeg syns denne er noe bedre. Er rart at andre skal bry seg så mye om hvordan andre lever livet sitt. Det påvirker jo ingen andre hvem min partner er. 

Mennesker blir forfulgt og drept pga slike trangsynte syn i verden. 

Jaja deg om det er  invandrere muslimer kristene bhg bv vi diskuterer blir det noe helt annet! Og en helt anderledes holdning vi for heller være enig om og være uenige.

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaja deg om det er  invandrere muslimer kristene bhg bv vi diskuterer blir det noe helt annet! Og en helt anderledes holdning vi for heller være enig om og være uenige.

Anonymkode: 1edec...08b

Skjønner ikke hva du skriver eller mener.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Trikken said:

Hvorfor liker du ikke homofile? 

Om du leser så har jeg svart på det! Jeg liker det ikke av veldig mange grunner.de utrydder fremmtiden og en mann vs mann eller kvinne vs kvinne er ikke skapt til og være sammen som samme kjønn. Sånn er det med det! Veldig mange av de for unormal sympati og forståelse ift andre mennesker som også fortjener det. Mer en homofile. Homofile skal man liksom ha så stor respekt for selvom i realiteten har vi ikke noe særlig stor bruk for de. Jeg ser på homofili som en sykdom og hjernevasking. Synes det er utrolig merkelig og rart at fks veldig mange homofile menn og kvinner later som om de er kvinne og menn de later som om de er noe de ikke er. I samme slengen er det uskyldige barn inne i bildet. Barnet ser opp til omsorgspersoner og har ikke godt av dette! Barn fortjener stabile foreldre som vet hvem de er og hvilket kjønn de er og en far og mor!

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du leser så har jeg svart på det! Jeg liker det ikke av veldig mange grunner.de utrydder fremmtiden og en mann vs mann eller kvinne vs kvinne er ikke skapt til og være sammen som samme kjønn. Sånn er det med det! Veldig mange av de for unormal sympati og forståelse ift andre mennesker som også fortjener det. Mer en homofile. Homofile skal man liksom ha så stor respekt for selvom i realiteten har vi ikke noe særlig stor bruk for de. Jeg ser på homofili som en sykdom og hjernevasking. Synes det er utrolig merkelig og rart at fks veldig mange homofile menn og kvinner later som om de er kvinne og menn de later som om de er noe de ikke er. I samme slengen er det uskyldige barn inne i bildet. Barnet ser opp til omsorgspersoner og har ikke godt av dette! Barn fortjener stabile foreldre som vet hvem de er og hvilket kjønn de er og en far og mor!

Anonymkode: 1edec...08b

Men bra du vet hvem du er da, synd du ikke kan respektere at andre ikke er som deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Trikken said:

Skjønner ikke hva du skriver eller mener.

Neivel  om du ikke skjønner det så er det jo merkelig at du likevel fortsetter og sitere meg og stille meg spørsmål om du ikke skjønner hva jeg skriver eller mener;-)

 

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er synd på barnet som ikke for ha en pappa og mamma i oppveksten. Jeg synes at alle barn fortjener og vokse opp med en mor og en far! Dessuten så er ikke det homofile paret de biologiske foreldrene. mulig ett av paret er men ikke begge og barne har også rett til og bli sett og hørt og få vite hvem de biologiske foreldrene er. og de har også rett på og være sammen me de biologiske foreldrene om barnet eller barna ønsker det!

Anonymkode: 1edec...08b

Syns det viktigste er at barn er trygge og elsket. Har støtte og omsorg. Og om du leser deg litt opp om assistert befruktning med donor så kan barnet kontakte donor når de blir 18år om de ønsker det. 

Men det er ikke biologi som oppdrar barn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neivel  om du ikke skjønner det så er det jo merkelig at du likevel fortsetter og sitere meg og stille meg spørsmål om du ikke skjønner hva jeg skriver eller mener;-)

 

Anonymkode: 1edec...08b

Du er anonym bruker så om jeg siterer deg flere ganger kan fort skje. Men tenker jeg legger det dø, for orker ikke prøve tolke skrivefeilene dine. Vi er helt uenige uannsett

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Trikken said:

Men bra du vet hvem du er da, synd du ikke kan respektere at andre ikke er som deg.

Ja jeg er glad for at jeg vet hvem jeg er og jeg er glad for at min mann også vet hvem han er. Og jeg er takknemelig for at både jeg og min mann er stabile omsorgspersoner for våre barn. Litt av meningen med denne tråden er jo også og se holdningen til mennesker her inne. Jeg har sett veldig mange brukere her inne snakke om at en må resprktere alle mennesker og spessielt homofile osv likevel har disse samme brukerene sittet på tråder på kg tidligere og diskriminert invandrere og religiøse mennesker i andre tråder og det er liksom helt greit. Jeg skal ikke nevne brukerene men om en følger med på trådene på kg så vet en hva jeg snakker om.

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Trikken said:

Syns det viktigste er at barn er trygge og elsket. Har støtte og omsorg. Og om du leser deg litt opp om assistert befruktning med donor så kan barnet kontakte donor når de blir 18år om de ønsker det. 

Men det er ikke biologi som oppdrar barn.

Nei men det biologiske båndet er like viktig! 

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må gjerne fortsette og diskutere her inne men nå er det sent og jeg velger og melde meg ut nå skal jeg be. 

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

seriøst..enda en tråd? uten noen alternativer...drukket for mye øl?

Anonymkode: 9340e...ccb

Nei jeg drikker ikke alcohol! 

Anonymkode: 3de56...b8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo ingen alternativer her. Nå rapporteres du snart for å spamme ned forumet!

Anonymkode: d75a8...828

Ja du får rapportere meg for spamm da vettu.

Anonymkode: 3de56...b8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jøss så du mener jeg ikke er oppegående fordi jeg stiller ett spørsmål og ikke mener det samme som deg og andre her inne? Og ikke se at folk har forskjellige meninger er og ikke være oppegående for slik er virkeligheten! vi har alle forskjellige meninger om ting vi liker og ikke liker!

Anonymkode: 1edec...08b

 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du leser så har jeg svart på det! Jeg liker det ikke av veldig mange grunner.de utrydder fremmtiden og en mann vs mann eller kvinne vs kvinne er ikke skapt til og være sammen som samme kjønn. Sånn er det med det! Veldig mange av de for unormal sympati og forståelse ift andre mennesker som også fortjener det. Mer en homofile. Homofile skal man liksom ha så stor respekt for selvom i realiteten har vi ikke noe særlig stor bruk for de. Jeg ser på homofili som en sykdom og hjernevasking. Synes det er utrolig merkelig og rart at fks veldig mange homofile menn og kvinner later som om de er kvinne og menn de later som om de er noe de ikke er. I samme slengen er det uskyldige barn inne i bildet. Barnet ser opp til omsorgspersoner og har ikke godt av dette! Barn fortjener stabile foreldre som vet hvem de er og hvilket kjønn de er og en far og mor!

Anonymkode: 1edec...08b

Du er ikke mye oppegående når du mener at homofili er en sykdom og hjernevasking! Jeg trodde de fleste idag hadde fått med seg at så ikke er tilfelle. Folk velger ikke å være homofile, de bare er det, og da synes jeg de skal ha respekt og aksept for det.

Det finnes mange som er annerledes av ulike årsaker, men de kan ikke noe for det og det bør samfunnet akseptere.

Anonymkode: 94772...c36

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du/dere mener det er homofili er naturlig hvorfår kan ikke to kvinner eller to menn få barn sammen på samme måte som mann og kvinne? Ønsker ingen avsporinger i tråden om diskriminering osv men er det noen som kan svare på det? 

Anonymkode: 1edec...08b

Seksuell kontakt mellom to av samme kjønn er nokså normalt i dyrelivet. Så hvis det er så himla unormalt, hvorfor tror dere to hann løver har seg? 

Anonymkode: 26cd9...189

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seksuell kontakt mellom to av samme kjønn er nokså normalt i dyrelivet. Så hvis det er så himla unormalt, hvorfor tror dere to hann løver har seg? 

Anonymkode: 26cd9...189

Heldigvis er det lover mot diskriminering grunnet legning i Norge så i den virkelige verden er det ikke et valg å definere hva «normalt» er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er homofil. Og synes selvsagt at jeg skal få lov til å leve sammen med min partner. 

Anonymkode: 9d6f8...ba6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du leser så har jeg svart på det! Jeg liker det ikke av veldig mange grunner.de utrydder fremmtiden og en mann vs mann eller kvinne vs kvinne er ikke skapt til og være sammen som samme kjønn. Sånn er det med det! Veldig mange av de for unormal sympati og forståelse ift andre mennesker som også fortjener det. Mer en homofile. Homofile skal man liksom ha så stor respekt for selvom i realiteten har vi ikke noe særlig stor bruk for de. Jeg ser på homofili som en sykdom og hjernevasking. Synes det er utrolig merkelig og rart at fks veldig mange homofile menn og kvinner later som om de er kvinne og menn de later som om de er noe de ikke er. I samme slengen er det uskyldige barn inne i bildet. Barnet ser opp til omsorgspersoner og har ikke godt av dette! Barn fortjener stabile foreldre som vet hvem de er og hvilket kjønn de er og en far og mor!

Anonymkode: 1edec...08b

Nå er det mange av oss homofile som har den opplevelsen av at vi er født homofile, altså at akkurat vi er skapt til å være homofile. Men for en person som er heterofil kan man si at personen ikke er skapt til å være sammen med samme kjønn. Homofile later ikke som om de er et annet kjønn enn det de er, men en del homofile er ikke så rigide med henhold til klesstil og det å våge å være mer feminine eller maskuline. Du blander sammen homofili, transseksuelle og transvestitter. 

Anonymkode: 9d6f8...ba6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hovedpoenget i saken du linker til er at folk er bekymret for at barn med homofile foreldre skal bli mobbet og ikke hvorvidt de er gode foreldre eller ikke. Når du lager en avstemning om folk er for eller i mot homofili så er du med å bidrar til mobbekulturen.

Anonymkode: 2d804...580

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du/dere mener det er homofili er naturlig hvorfår kan ikke to kvinner eller to menn få barn sammen på samme måte som mann og kvinne? Ønsker ingen avsporinger i tråden om diskriminering osv men er det noen som kan svare på det? 

Anonymkode: 1edec...08b

Hvis du mener at det er naturlig å spise vegansk, hvorfor kan man ikke få barn av å spise vegansk på samme måte som mann og kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...