Gå til innhold

Er du i mot eller for homofili? Stem!


AnonymBruker

For eller i mot homofili  

323 stemmer

  1. 1. Hvor mange er i mot og for homofili stem i vei

    • I mot homofili det er unaturlig og bør være ulovelig
      18
    • For homofili det er helt greit
      305


Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Sunshine☀️ said:

Dette er noe av det dummeste jeg har kommet over🙈 Blir rett og slett flau på dine vegne! Det sjokkerer meg at du tenker at dette skal stemmes over 😂 Who cares hva folk stemmer.

Er du for eller imot heterofil? 

Om dette er det dummeste du har lest inne på KG så må du virkelig våkne opp dette er langt i fra den dummeste tråden. Om du synes den er så dum hvorfår er du med og deltar i den? Du står helt fritt til og kommentere eller og la være!

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jøss så du mener jeg ikke er oppegående fordi jeg stiller ett spørsmål og ikke mener det samme som deg og andre her inne? Og ikke se at folk har forskjellige meninger er og ikke være oppegående for slik er virkeligheten! vi har alle forskjellige meninger om ting vi liker og ikke liker!

Anonymkode: 1edec...08b

Dersom du «ikke liker» homofile så er du faktisk en homofob. Og det er ikke greit.

Anonymkode: 5b817...3bf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Ironisk nok kjenner jeg flere homofile og lesbiske par som har fått barn enn heterofile 😂 veldig mange velger rett og slett bort barn frivillig i dag.

Anonymkode: 5b817...3bf

Jeg synes det er synd på barnet som ikke for ha en pappa og mamma i oppveksten. Jeg synes at alle barn fortjener og vokse opp med en mor og en far! Dessuten så er ikke det homofile paret de biologiske foreldrene. mulig ett av paret er men ikke begge og barne har også rett til og bli sett og hørt og få vite hvem de biologiske foreldrene er. og de har også rett på og være sammen me de biologiske foreldrene om barnet eller barna ønsker det!

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Dersom du «ikke liker» homofile så er du faktisk en homofob. Og det er ikke greit.

Anonymkode: 5b817...3bf

Jo jeg har rett til og ytre at jeg ikke liker homofili og ikke er for det så lenge jeg respekterer de og ikke skader de! Vi har ytringsfrihet og jeg har lov til og ikke like eller like!

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor bryr folk seg om hvem andre er sammen med? Finnes virkelige problemer folk BURDE bry seg om, ikke hvem noen liker og vil være kjæreste med... sukk...

Anonymkode: 7e7cb...682

Dette her er egenklig litt morsomt. for når jeg leser andre tråder her inne om fks religioner eller synspunkt om invandring og bv og bhg og politikk så ser mann så mye dritt slenging. og diskriminering men når det kommer til homofili så "blir mann nærmest tvingt til og være for homofili" om en ikke er for så er det "plutselig ulovelig og ikke like det" utrolig teit egenklig vi har lov til og ha forskjellige meninger og synspunkter på ting og selvom en ikke liker og er for homofili så betyr ikke det at en ikke er smart eller ett oppegående menneske!

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for homofili og har flere homofile venner og venninner. Men hvis man går nærmere på det, så skal det jo ikke være sånn fra naturens side. Menneskers eneste mål er jo egentlig å reprodusere. Men naturen er ikke perfekt og det er også mange heterofile som ikke kan få barn også.  Jeg må innrømme at jeg ofte lurer på "hvorfor er folk født homofile?" og reflekterer rundt det. Når man ser tilbake i tid og helt tilbake fra Jesus sin tid så kan man både lese om og se skisser av homofile og såkalte orgier. Så homofili er ingen nymotens ting. 

En ting er sikkert, homofile er like gode foreldre som heterofile. 
 

Anonymkode: b038e...e28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor finnes det heterofile som ikke kan få barn på egenhånd, eller enda bedre, ikke VIL ha barn? Burde de ikke eksistere fordi det er så unaturlig å ikke ville ha barn?

Anonymkode: 5b817...3bf

  Avsporing av tråden og stille ett slikt spørsmål.friske  Mann vs kvinne kan få biologiske barn sammen. Homofile kan ikke det uansett hvor friske eller syke de er! Ikke på naturlig og biologisk måte. Jo selfølgelig skal hetrofile par få eksistere selvom noen ikke er friske eller har en sykdom eller en diagonose som gjør at de ikke kan få barn. Hvor er det du mener jeg har sagt det?

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er synd på barnet som ikke for ha en pappa og mamma i oppveksten. Jeg synes at alle barn fortjener og vokse opp med en mor og en far! Dessuten så er ikke det homofile paret de biologiske foreldrene. mulig ett av paret er men ikke begge og barne har også rett til og bli sett og hørt og få vite hvem de biologiske foreldrene er. og de har også rett på og være sammen me de biologiske foreldrene om barnet eller barna ønsker det!

Anonymkode: 1edec...08b

Det er ikke er gyldig argument mot homofili når det er helt vanlig at barn av heterofile mennesker heller ikke vokser opp i et mamma/pappa-hjem med kontakt med begge biologiske foreldre. 

Anonymkode: e8b0a...be7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke mulig å svare ordentlig og ærlig på spørsmålet ditt uten å ta opp diskriminering. Er ikke sånn at man kan diskutere på dine premisser dessverre.

Anonymkode: a922f...9eae4

Har heller ikke sagt at mann skal diskutere på mine premisser om du har ett problem med at ikke alle er for homofili så trenger du ikke og være ufin og frekk! Du kan velge om du ønsker og delta her eller ikke.

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke er gyldig argument mot homofili når det er helt vanlig at barn av heterofile mennesker heller ikke vokser opp i et mamma/pappa-hjem med kontakt med begge biologiske foreldre. 

Anonymkode: e8b0a...be7

https://forskning.no/barn-og-ungdom-homoseksualitet-samliv/bekymret-for-barn-med-homofile-foreldre/670239

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er for homofili og har flere homofile venner og venninner. Men hvis man går nærmere på det, så skal det jo ikke være sånn fra naturens side. Menneskers eneste mål er jo egentlig å reprodusere. Men naturen er ikke perfekt og det er også mange heterofile som ikke kan få barn også.  Jeg må innrømme at jeg ofte lurer på "hvorfor er folk født homofile?" og reflekterer rundt det. Når man ser tilbake i tid og helt tilbake fra Jesus sin tid så kan man både lese om og se skisser av homofile og såkalte orgier. Så homofili er ingen nymotens ting. 

En ting er sikkert, homofile er like gode foreldre som heterofile. 
 

Anonymkode: b038e...e28

https://forskning.no/barn-og-ungdom-homoseksualitet-samliv/bekymret-for-barn-med-homofile-foreldre/670239

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Våre funn indikerer at det er mindre bekymringer for barn som vokser opp med homofile og lesbiske foreldre. Det ser derfor ut til å være en bevegelse i befolkningen når det gjelder disse spørsmålene, avslutter hun." 

Bra! 

Anonymkode: e8b0a...be7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Parasoll said:

Homofili eksisterer for å unngå at verden blir overbefolket. 

Homofili utrydder fremmtiden! Tenk om alle hadde vært homofile da? Gud forby!  Hvordan tror du det hadde gått da de ikke er skapt til og få barn på normal måte homofile er avhengi av en manns sperm og en kvinnes egg. Barne i realiteten tillhører ikke de homofile de er ikke biologiske foreldre og barn.

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Parasoll said:

Homofili eksisterer for å unngå at verden blir overbefolket. 

Tull.

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Homofili utrydder fremmtiden! Tenk om alle hadde vært homofile da? Gud forby!  Hvordan tror du det hadde gått da de ikke er skapt til og få barn på normal måte homofile er avhengi av en manns sperm og en kvinnes egg. Barne i realiteten tillhører ikke de homofile de er ikke biologiske foreldre og barn.

Anonymkode: 1edec...08b

Hva da med adopterte barn og mange prøverørsbarn? De er heller ikke biologiske. Bør adopsjon og prøverør fordømmes? 

Anonymkode: e8b0a...be7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Verdt å påpeke at jeg kjenner flere heterofile par enn homofile også.

Anonymkode: 5b817...3bf

Enig i den jeg også kjenner flere hetrofile en homofile. homofile holder jeg og mannen min oss langt unna.

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Hva da med adopterte barn og mange prøverørsbarn? De er heller ikke biologiske. Bør adopsjon og prøverør fordømmes? 

Anonymkode: e8b0a...be7

Homofili bør være ulovelig slik var det før og slik bør det bli igjen. kan mann ikke få barn på normal måte dvs være gift og være sammen om og være en bioligisk familie mann og kvinne sammen. Så bør mann heller ikke få barn utenfor dette! 

Surrigati/eggdonasjon/spermdonasjon og disse tingene er jeg også i mot! Om en har lyst på barn og er ufrivillig barnløs så bør en heller hjelpe barn som trenger hjelp og gi de omsorgistedenfor og være egoistisk og benytte seg av og la andre kvinner gå gravide for en og eggdonasjon og spermdonasjon. Dette går ofte utover det uskyldige barne også. 

Anonymkode: 1edec...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfår er det rart og stille spørsmåls tegn ved dette. Jeg har sett mange tråder her på KG som er verre en denne for og si det sånn! Men det blir en helt annen sak.

Anonymkode: 1edec...08b

Uannsett om andre tråder er verre betyr det ikke at jeg syns denne er noe bedre. Er rart at andre skal bry seg så mye om hvordan andre lever livet sitt. Det påvirker jo ingen andre hvem min partner er. 

Mennesker blir forfulgt og drept pga slike trangsynte syn i verden. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

"Våre funn indikerer at det er mindre bekymringer for barn som vokser opp med homofile og lesbiske foreldre. Det ser derfor ut til å være en bevegelse i befolkningen når det gjelder disse spørsmålene, avslutter hun." 

Bra! 

Anonymkode: e8b0a...be7

Ja men det er fortsatt mennesker som er i mot homofili! Jeg og veldig mange andre er i mot det! Kanskje ikke her på KG men jeg er ikke den eneste i værden som ikke liker homofile.

Anonymkode: 1edec...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja men det er fortsatt mennesker som er i mot homofili! Jeg og veldig mange andre er i mot det! Kanskje ikke her på KG men jeg er ikke den eneste i værden som ikke liker homofile.

Anonymkode: 1edec...08b

Hvorfor liker du ikke homofile? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...