Gå til innhold

Er du i mot eller for homofili? Stem!


AnonymBruker

For eller i mot homofili  

323 stemmer

  1. 1. Hvor mange er i mot og for homofili stem i vei

    • I mot homofili det er unaturlig og bør være ulovelig
      18
    • For homofili det er helt greit
      305


Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, diskusjon med seg selv, nedsettende og krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Homofiles kamp er vel vunnet og over?

Selv sto jeg frem som fat admirer/feeder i slutten av tenårene. Det har jeg ikke blitt møtt med forståelse for og har motatt mye hets for. Så mye at jeg ikke lenger lever ut "legningen" min i det hele tatt. Skulle ønske alle bare sluttet å blande seg inn i hva andre liker og ikke liker.

Anonymkode: 22f9e...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Homofiles kamp er vel vunnet og over?

Selv sto jeg frem som fat admirer/feeder i slutten av tenårene. Det har jeg ikke blitt møtt med forståelse for og har motatt mye hets for. Så mye at jeg ikke lenger lever ut "legningen" min i det hele tatt. Skulle ønske alle bare sluttet å blande seg inn i hva andre liker og ikke liker.

Anonymkode: 22f9e...96e

Den er ikke over. Det er jo forbudt å være homofil i mange land fortsatt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt syn på homofile/lesbiske er det samme som mitt syn på heterofile

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen like å rompekjøre hverandre får være deres sak. Bare de ikke gjør det åpenlyst er det bare å kjøre på.

Anonymkode: ac00b...d67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2019 den 2.24, AnonymBruker skrev:

I mot eller for homofili stem!

Anonymkode: 1edec...08b

Kunne du ikke heller hatt en "for eller i mot at jorda er rund?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎21‎.‎06‎.‎2019 den 0.58, AnonymBruker skrev:

Gud skapte mann og kvinne for å være sammen. Aids kommer av at menn har samleie med andre menn. 

Anonymkode: ef2eb...30d

Aids kommer også fra norske kvinner og menn som har sex med andre heterofile i land som for eksempel Hviterussland . Europas Thailand .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt for. La folk få elske hvem de vil, og gjøre hva de vil med hverandre i senga, så lenge begge er med på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR. Kjærlighet har ingen hudfarge, kjønn eller rase, jeg skjønner ikke hvorfor noen vil begrense kjærligheten å si at bare noen har mere rett enn andre til å oppleve den. Hvis to personer elsker hverandre og føler en sterk kjærlighet for hverandre så ser jeg ikke problemet🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
På 8.6.2019 den 3.41, AnonymBruker skrev:

Om du/dere mener det er homofili er naturlig hvorfår kan ikke to kvinner eller to menn få barn sammen på samme måte som mann og kvinne? Ønsker ingen avsporinger i tråden om diskriminering osv men er det noen som kan svare på det? 

Anonymkode: 1edec...08b

Trenger denne overbefolkede planeten flere barn da...? 

Kanskje er homofili en av naturens finurlige måter å redusere befolkningsveksten på?  Eller naturens måte å lede omsorgsgivere imot å ta seg av barn som ikke har noen til å ta vare på seg? 

Naturlig eller ikke så gjør det vel ingen noe. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er totalt aksepterende overfor homofile og mener de bør få gifte seg og alt det der.

Jeg har bare ikke lyst å ha noe med dem å gjøre fordi jeg synes 2 menn som holder hånd og kysser hverandre er direke ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, theTitanic skrev:

Trenger denne overbefolkede planeten flere barn da...? 

Er i Afrika og Asia overbefolkning er et problem, ikke Vesten.

I Vesten fødes det faktisk altfor få barn til det punkt at vi er avhengig av folk fra Asia og Afrika til å fylle jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hocane skrev:

Jeg er totalt aksepterende overfor homofile og mener de bør få gifte seg og alt det der.

Jeg har bare ikke lyst å ha noe med dem å gjøre fordi jeg synes 2 menn som holder hånd og kysser hverandre er direke ekkelt.

Da er det nok heller deg selv du må jobbe med og ditt problem ikke demmers. Når et likekjønnet par er stolt og har det bra, holder hender i gatene og du blir ukomfortabel, da er det bare du som har et problem.

Anonymkode: d7d3e...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, hocane skrev:

Er i Afrika og Asia overbefolkning er et problem, ikke Vesten.

I Vesten fødes det faktisk altfor få barn til det punkt at vi er avhengig av folk fra Asia og Afrika til å fylle jobber.

For noe tull. Det er mange som vil ha jobber som ikke får. Og mange med begrensninger som kunne jobbet om noen gadd å tilrettelegge. Tror du folk suser rundt i nav systemet fordi det er moro? Alle skal kunne yte 110%. Så skal alle jobbene ligge så sentralt...  Det er flust av folk i bygder og fjorder som hadde vært sjeleglade om det kom arbeidsplasser til stedet. Eller om de arbeidsplassene som var der ikke ble nedlagt. 

Anonymkode: a30c8...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var dum. Det er ikke noe å stemme over. 

Anonymkode: 092fa...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Det er mange som vil ha jobber som ikke får. Og mange med begrensninger som kunne jobbet om noen gadd å tilrettelegge. Tror du folk suser rundt i nav systemet fordi det er moro? Alle skal kunne yte 110%. Så skal alle jobbene ligge så sentralt...  Det er flust av folk i bygder og fjorder som hadde vært sjeleglade om det kom arbeidsplasser til stedet. Eller om de arbeidsplassene som var der ikke ble nedlagt.

Når jeg sier vesten tror du jeg kun mener Norge eller? Er du dum eller seriøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da vel opp til hver enkelt å definere sin legning. 

Men det er jo en fordel at de har grubla over det før de eventuelt stifter familie. Oppbrudd av en familie pga endret seksuell legning er ikke akkurat så kult for de som blir berørt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan være i mot homofili, det er jo bare noe man er? 

Anonymkode: e0e12...741

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imot dette dumme spørsmålet.

Anonymkode: 009ca...272

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eller i mot? Er ikke vår business hva andre gjør med livet sitt, og hvem de ønsker å dele det med. Heller spørre om vi er for eller mot din eksistens..

Anonymkode: 42a1a...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...