Gå til innhold

Hvorfor er ikke resett.no kosher på Kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Heidegger skrev:

Så alle røster skal ha like stor plass uavhengig av hva de står for? 

Hva legger du i/mener du med dette? 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser ikke Resett eller Document, men det er merkelig at disse sidene blir filtrert bort automatisk. Det man heller må fokuseres på kildekritikk, leserne må få servert alle fakta uansett hvor lite politisk korrekt sannheten er.

Det de store avisene gjør er å enten ikke skrive om en sak, publisere sent på kvelden og samtidig ta bort kommentarfeltet.

De store aktørene har en felles avtale, eller et pålegg der saker som innebærer personer av utenlandsk opprinnelse eller personer som har tilhørighet til en viss primitiv religion og kultur ikke skal omtales negativt i mediene.

Sannheten er ikke viktig så lenge man er politisk korrekt!.

 

Anonymkode: a4a86...1c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heidegger skrev:

Les sitatet. 

Mtp demokrati, så er det på tide at sentrale politikere bruker sin stemme. Resett er søppel. Intet mindre. Den såkalte journalistikken er spekulativ. 

Jeg leste sitatet, aner fortsatt ikke helt hva du mener. Selvfølgelig har alle en rett til å ytre sine meninger.
Dersom det stemmer at en statsråd har gått ut og oppfordret til å ikke finansiere så er det helt helt forkastelig.

Resett er ikke noe mer søppel enn annen løgnaktig mainstream media... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De store aktørene har en felles avtale, eller et pålegg der saker som innebærer personer av utenlandsk opprinnelse eller personer som har tilhørighet til en viss primitiv religion og kultur ikke skal omtales negativt i mediene.

Anonymkode: a4a86...1c2

For å ikke snakke om saker som direkte går imot narrativet de forsøker å pushe.. 
Jeg er helt sikker på at MSM utelater ting som resett/document tar med, og jeg er helt sikker på at resett/document også har en agenda.

Leser man begge og tar begge med en klype salt tror jeg man er ganske nærme sannheten. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Heidegger skrev:

Hvorfor den balansen? 

Fordi jeg tror MSM utelater å fortelle oss viktige ting..  
https://www.dagsavisen.no/kultur/nesten-halvparten-av-norske-journalister-vil-stemme-sv-rodt-eller-mdg-1.1480179
 

Sitat

Hvis norske journalister hadde fått bestemme, ville SV, Rødt og MDG hatt en oppslutning på 46,4 prosent. Bare 1,8 prosent av journalistene støtter Frp.

Om dette er sant er det jo direkte skummelt.. Det betyr en politisk ubalanse innenfor MSM.
Dessuten så tror jeg (er jeg helt sikker på) at journalister i Norge har en agenda de vil pushe.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heidegger skrev:

Ok. Men da undergraver du evnen til å være kritisk og tenke selv. 

Hva er det MSM ikke forteller oss?

Hvilken agenda har journalister i Norge?

MSM utelater viktig informasjon om hvem som utfører kriminaliteten. Det virker som de gjør alt for å skjule fakta rundt enkelte saker. De cherrypicker hvilke saker offentligheten skal få kommentere på, de bedriver sensur av kommentarer etc.

Journalister i Norge (og andre steder) er hovedsaklig venstrelente.. Alle som mener noe annet enn deres mening skal stemples som rasister og høyre-radikale. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Heidegger skrev:

Så vi snakker ikke generelt? Vi snakker om innvandring?

For å være helt ærlig følger jeg ikke med på hverken vg, dagbladet, resett eller document.. Jeg har gitt opp.. 
Media fyrer blant annet oppunder når det gjelder klima.. De prøver så godt de kan å få det til å høres verre ut enn det er.. 
Og at vi faktisk kan gjøre noe med naturlige sykluser. Selvfølgelig, bruken av plastikk er noe vi kan gjøre noe med.

Så fort man sier/mener noe som ikke er i tråd med "o hellige MSM som folk tror forteller hele sannheten" så stemples man som det ene eller det andre, og det samme har jeg sett skje her inne.. 

MSM har å fortelle oss sannheten uansett hvor vanskelig det er, uansett hvor politisk ukorrekt det er. Media SKAL IKKE stanses av PK. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AndreasBR skrev:

MSM utelater viktig informasjon om hvem som utfører kriminaliteten. Det virker som de gjør alt for å skjule fakta rundt enkelte saker. De cherrypicker hvilke saker offentligheten skal få kommentere på, de bedriver sensur av kommentarer etc.

Journalister i Norge (og andre steder) er hovedsaklig venstrelente.. Alle som mener noe annet enn deres mening skal stemples som rasister og høyre-radikale. 

Unnskyld. Dette er ungdomsskolepensum. 

https://snl.no/sensur

"Sensur er offentlig forhåndskontroll av trykksaker (bøker, aviser, tidsskrifter), av verker som er bestemt for oppførelse på scenen, av film, og, særlig i krigstid, av postforsendelser, telegrammer og sendinger i kringkastingen."

Du har ytringsfrihet. Men ingen er tvungne til å gi deg en plattform. Dagbladet var i sin fulle rett når de kuttet kommentarfeltene vekk. 

Anonymkode: 6a93c...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Unnskyld. Dette er ungdomsskolepensum. 

https://snl.no/sensur

"Sensur er offentlig forhåndskontroll av trykksaker (bøker, aviser, tidsskrifter), av verker som er bestemt for oppførelse på scenen, av film, og, særlig i krigstid, av postforsendelser, telegrammer og sendinger i kringkastingen."

Du har ytringsfrihet. Men ingen er tvungne til å gi deg en plattform. Dagbladet var i sin fulle rett når de kuttet kommentarfeltene vekk. 

Anonymkode: 6a93c...930

Behøver ikke være statlig.. Jeg legger merke til at snl ikke er å stole på.. Ofte har feilaktige definisjoner, blant annet når det gjelder rasisme osv.. 

 

Oppslagsord Ordbokartikkel
Letter-K-blue-icon.png
sensur m1 (beslektet med I sensor, egentlig 'sensors embete')
1 (stats)kontroll med aviser, bøker, filmer og lignende
filmsensur / ikke slippe gjennom sensuren

 

Kall det hva du vil, de cherrypicker hva nordmenn skal få kommentere på, og hva vi skal få kommentere. Det hører ikke hjemme noen sted. 

Ja, så lenge de kutter alle kommentarfelt så er det helt greit. Alle eller ingen. 

Noen her nevnte tidligere resett sine kommentarfelt. Resett er ansvarlige for seg selv, de er ikke ansvarlige for hva andre kommenterer.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Bare resett nevnes slettes hele tråden. Hva er de redd for?

Anonymkode: 4b653...d00

Paranoid konspirasjonsteori - akkurat som innlegget ditt. 

Anonymkode: 716de...cf2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Heidegger skrev:

Så alle røster skal ha like stor plass uavhengig av hva de står for? 

Ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Heidegger skrev:

Det handler om hvem man vil være. Hva du vil stå for. Å bli født i Norge er litt som å vinne i Lotto. Vi har en fantastisk velferdsstat. Som ivaretar de svakeste. Og det er det alt handler om. Vi har økonomi og evne til å ta i mot de som ikke har noe som helst. 

Derfor omtaler jeg Resett som søppel. Fordi jeg leste kommentarfeltet deres om når vi hentet disse barna hjem fra Syria. Say no more.

Du er uenig med noen som skriver kommentarer der, derfor er de altså søppel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Heidegger said:

Det handler om hvem man vil være. Hva du vil stå for. Å bli født i Norge er litt som å vinne i Lotto. Vi har en fantastisk velferdsstat. Som ivaretar de svakeste. Og det er det alt handler om. Vi har økonomi og evne til å ta i mot de som ikke har noe som helst. 

Derfor omtaler jeg Resett som søppel. Fordi jeg leste kommentarfeltet deres om når vi hentet disse barna hjem fra Syria. Say no more.

Det handler ikke om hva du vil stå for, men hva du faktisk kan betale for. Du stemmer med følelser og empatien din betaler ikke for statsbudsjettet. Der er menn og kvinner ofte forskjellig. Innvandringen koster utrolig mye og det tar av overskuddet til statens pensjonsfond utland. Når disse pengene er brukt til pensjoner, som er hele poenget med fondet, så står vi igjen som en minusbedrift av et land. 

Vi har en fantastisk velferdsstat, men folk som stemmer som deg, sørger for at vi ikke kan fortsette å ha det. Å lese gammelmedia som alltid er omforent om saker er lite nyttig. Medi skal være kritisk til staten. Det er jobben deres, men den gjør de ikke. Innvandring var nødvendig for å beholde arbeidslinja sa Stoltenberg og media var enig. Nå har vi rundt 40% av dem på NAV. Er du gammel nok til å huske det store problemet med hullet i ozonlaget, eller er du så ung at du vet at dette ikke prates om mer? Nok en bløff. Mye mer målbart CO2 i atmosfæren, men ingen målbar forskjell i temperatur de siste 20 årene, men bra at vi skremmer alle barna med klimakrisen og har deg som støttekontakt i saken. Jeg antar at jeg har rett pga ditt politisk ståsted. Du vet, venstresiden, miljøforkjemper, hater Trump, den vanlige psykoanalysen. Ta deg en tur til resett og document. Mulig du lærer noe. Media ellers er enige med politikerne, men vi vet jo alle at de lyver. Uklart hvorfor man skulle ha tillit til dem. 

Anonymkode: 9c065...140

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Heidegger skrev:

Du serverer et skoleeksempel i stråmannsargumentasjon.

Hvilke stråmenn har AB 140 satt opp?

Endret av Husholdning1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Heidegger said:

Du serverer et skoleeksempel i stråmannsargumentasjon.

Du har aversjon mot fakta.

Anonymkode: 4b653...d00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Heidegger skrev:

Det handler om hvem man vil være. Hva du vil stå for. Å bli født i Norge er litt som å vinne i Lotto. Vi har en fantastisk velferdsstat. Som ivaretar de svakeste. Og det er det alt handler om. Vi har økonomi og evne til å ta i mot de som ikke har noe som helst. 

Derfor omtaler jeg Resett som søppel. Fordi jeg leste kommentarfeltet deres om når vi hentet disse barna hjem fra Syria. Say no more.

Nei, det er ikke som å vinne i lotto. Å bli født i Norge er garantert dersom moren og faren ens bor i Norge.. 
Det er ikke sånn at all sperm deles mellom alle menn og tas fra en felles tank, slik at det er lotto hvor man havner. Det er ganske godt garantert at man blir født i Norge  om foreldrene bor i Norge.. 

Vi har ikke en fantastisk velferdsstat. Alt for enkelt å lure systemet... At folk utenfra f.eks automatisk får 40 års opptjening uten å gjøre noe er helt helt feil. Vil man flytte et sted bør man ha pengene til det selv. 

Nei, vi har ikke økonomi og evne. Europa er på vei nedover, ikke lenge igjen før alt   bryter sammen. Vi kommer få se borgerkrig/3. verdenskrig i løpet av vår levetid. 

Send meg gjerne linken på pm, tviler på at det står noe  som er så ille der.. 
Barna skulle aldri vært hentet fra syria.. Foreldrene har tatt med seg barna og flyttet.. Tough luck. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

hater Trump,

Forstår ikke hvorfor.. Han gjør jo masse bra!
Sett videoer på youtube der folk kaller han rasist.. Så blir de spurt "Hva har han gjort som er rasistisk?" 
SOm oftest flirer jentene litt og sier "Alt! haha" 
Når de blir bedt om hva de mener, pek på noe spesifikt så er hodet deres blankt.. De gjengir bare hva "social study professoren" har sagt til dem.. Tidenes latterligste arbeidstittel uten bunn i fakta og 100% følelser, ja det er social studies.. 

"The United States economy continued to thrive in April, with the unemployment ratedropping to 3.6 percent—the lowest unemployment rate since December 1969, according to the Bureau of Labor Statistics' (BLS) household survey." 
Dette er da ikke negativt?  (Kilde: 
https://www.whitehouse.gov/articles/unemployment-rate-falls-lowest-level-nearly-50-years-u-s-economy-adds-263000-new-jobs-april/ ) 

Trump har vært BRA for USA.. 

Men back on topic 😆

Endret av AndreasBR
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble linken til Tjen Folket også slettet. Fint, da vet vi at både TF og Resett er bannlyst på Kvinneguiden.

Hva med andre nettsteder som document.no og radikalportal.no? Finnes det noen oversikt over hva som ikke er kosher?

Anonymkode: 4b653...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, FirstNameLastName skrev:

Er du seriøs? Nei, jeg gidder ikke å søke opp resett artikler for å gi deg eksempler. Det er utallige artikler på nett som viser hvor ensidig og av og til feilaktig Resett vinkler spesielt innvandrernyheter. Det er ikke kontroversiell mening. Det er bare fakta.

Veldig illustrerende. Gå høyt ut med påstander om hvor useriøst noe er. Nekte å vise til noe som helst useriøst :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare resett nevnes slettes hele tråden. Hva er de redd for?

Anonymkode: 4b653...d00

Har ordet kosher blitt et norsk ord?

Anonymkode: d3326...dd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...