Gå til innhold

Maskara - alternativ til Sensai 38 som klumper mindre?


Sheltay Retrac

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Sensai 38, den sitter godt og er lett å vaske av. Men jeg synes vippene klistrer seg sånn sammen når jeg legger den på! Finnes det noen annen maskara som vaskes av med varmt vann (dusj eller klut), som ikke "soter", og som skiller vippene litt bedre? Orker ikke bruke sminkefjerner, så maskaraer som ikke kan vaskes av med vann er ikke aktuelt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har ikke funnet noen tilsvarende mascara, men mitt triks er å klemme overflødig mascara forsiktig av børsten med litt papir, da er det mye lettere å legge den fint. 

Anonymkode: ddd5c...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de fleste maskarer er for våte når de er nye, jeg har lange og buede men tynne vipper og de blir lett klistet sammen. Trikset mitt er å påføre første strøk med en litt tørr maskara også bruke den nye oppå. Triver og roterer sånn mye og bruker ofte to-tre maskaraer for få ønsket resultatl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Jeg bruker sjeldent maskara,  det er veldig fint, men er så stress å ta vekk:) 

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2019 den 19.07, Chili_pepper skrev:

Synes denne under er helt super! og så er den billig og lett å vaske av 😊

kanskje ikke helt så fancy... men har brukt den leeenge nå og er veldig fornøyd 😁

https://www.blivakker.no/product/3057458?gclid=Cj0KCQjw9JzoBRDjARIsAGcdIDXFnM7Ncml1MqZlA9umWm0k24_gt2pDrui3CjHrh-oZ0ySkNqtw44AaApECEALw_wcB

Enig! Eneste ulempen er at den er litt vanskeligere å få av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diorshow i farge brun er lett å vaske av med vann. Den svarte er vanskeligere. Diorshow er en fantastisk mascara spør du meg!

Leter etter en liknende i et merke som ikke driver med dyretesting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av sensai 38 mascaraene bruker du da? Det er jo flere. Jeg synes volum og orginal klisser vippene sammen, men den som heter noe ala «lenghtening and separating» er perfekt😊

Anonymkode: 25f2d...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...