Jump to content
galmamma

Insta Heidi...

Recommended Posts

Uglesjel
Posted (edited)

Insta Heidi er ei kul dame som mange folk kjenner seg igjen. Ja hun trener og snakker en del om det. Men det er ikke det snappen hennes er basert på. Slik jeg får inntrykket av så er det hennes ærlige og åpenhet som får folk til bli nysgjerrig på henne. Hun har null filter og sier som det er. Ikke framstiller hun noe usunt kroppsbilde. Men at man kan likevel se bra ut selv om man er opp i 50 årene. At hun har fikset på både leppene og brystene er rene bagatell om man skulle se helheten hva dama gir sine følgere på insta og snap. Hun har også sin egen blogg, men aner ikke om den er oppe og går enda, eller om hun har lagt den ned. Jeg har faktisk ikke lest et eneste kritikkverdig kommentarer om henne eller som har blitt sendt til henne ift utseendet. Men hun har fått mye kommentarer på måten hun sminker seg, pga mange mener at det ikke matcher hennes som verken person eller personligheten. Så si så er det ikke på og ta pekefingeren fram på henne.

Edited by Uglesjel

Fortsetter under...

TyrkiskPepper

Synes hun er flott jeg, hun gjør ingen vondt og er seg selv. Så tommelen opp fra meg ihvertfall, selvom det blir litt mye syt enkelte ganger... But hey that's life, hun skal for ærligheten!☺️

Frøken_fjong1

Har mye bedre inntrykk av henne nå enn når hun var på charterfeber hvert fall. Virker som en Ok dame :) 

filifjonka
On 6/7/2019 at 2:15 PM, Detei said:

Ja takk til ulikheter, mennesker som henne fascinerer meg mye mer enn de fleste av de som blir "kjendiser" etter deltakelse på PH. Vi trenger ikke skjønne eller være enig i alt som blir sagt, hun virker litt anderledes enn mange, synes det er kult jeg, hun gjør sin greie på sine plattformer 👍

Joda, fascinerende, i en kort periode. Så får man vitterlig nok. Da blir det tragisk. 

Dame 67

Ser ut som Tom ikke vet hvor han skal gjøre av seg, når hun snapper.  Ser ut som han er lei av snapping 

Hilde444

Jeg får bare vondt av henne jeg. 

Annonse

Hesya

Ja det er trist. I går holdt hun på å klikke... det var kø.. 🙄 

Og Tom virker mer og mer brydd stakkar. Merker han er litt mindre med på snappinga når han er "hjemme". Forståelig nok 😊

Baracuda
On 6/8/2019 at 10:15 PM, Fuju said:

Nei altså, nå må dere gi dere. Slutt å snakk så nedlatende om et annet menneske. Hun eksponerer ikke barn og glemmer ikke å merke reklame- vær fornøyd med det dere. Hun trenger ikke å få all denne «konstruktive kritikken» kun fordi at hun kjører sin egen stil.

skjerpings damer.

Amen to that!

Flettfrid

Syns Heidi er veldig koselig 😍

En spesiell damen, men virkelig ett hjerte av gull 🌺

GulleGull

Syntes snappen hennes er ett friskt pust i forhold til andre snappkontoer som er en direkte kloning av hverandre. Ikke noe dilldall -det liker jeg😊