LenaBAL Skrevet 27. november #4581 Del Skrevet 27. november (endret) panzerpølsa skrev (11 minutter siden): Det er ikke morsomt å se ett så sykt menneske utlevere seg selv og sine nærmeste. Hun burde skjermes fra seg selv, for alt dette burde holdes unna sosiale medier. 💯💯 spot on! Hun er så manipulerende . Antagelig har hun fått tilbakemeldinger på dette og hun har helt klart lest her inne. I et forsøk på å sette seg selv i et bedre lys er det å rante på T. ikke sant Tom?? Ikke sant du meine det Æ meine ja?? Ikke sant Tom??!?! Sant dem skjønne ikke nei ?? Du e enig me MÆ ja Tom?!?! Så den hysteriske falske latteren for å liksom glatte over. KVALMENDE OPPFØRSEL!! Endret 27. november av LenaBAL 4 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 27. november #4582 Del Skrevet 27. november I dag er jeg faktisk litt enig med Heidi, med at folk ikke skjønner Tom sin bruk av humor og ironi. For mange av dere her inne tar jo ting han sier som dønn seriøst, og syns synd på han. Men jeg opplever at de to småkjefter på hverandre hele tiden, kommer med frekke kommentarer med snert i, Heidi "bæper" og Tom gjør narr av det. Det er jo humoren de i mellom, tror ikke noe på at Tom er en undertrykt mann som bare finner seg i alt. Hadde forholdet vært sånn som mange av dere her inne påstår, så hadde han vel løpt for lenge siden. Jeg kjenner flere som har sånn type humor seg i mellom, særlig trøndere og nordlendinger er litt røffe i måten de snakker til hverandre på. Jeg syns Heidi er veldig rar, men at Tom lider i det forholdet tror jeg ingenting på. Han sykler seg en tur når det røyner på som verst, ser det ut som. Akkurat som min mann tar seg en løpetur når det går en kule varmt her i heimen 😅 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 27. november #4583 Del Skrevet 27. november LenaBAL skrev (3 timer siden): 💯💯 spot on! Hun er så manipulerende . Antagelig har hun fått tilbakemeldinger på dette og hun har helt klart lest her inne. I et forsøk på å sette seg selv i et bedre lys er det å rante på T. ikke sant Tom?? Ikke sant du meine det Æ meine ja?? Ikke sant Tom??!?! Sant dem skjønne ikke nei ?? Du e enig me MÆ ja Tom?!?! Så den hysteriske falske latteren for å liksom glatte over. KVALMENDE OPPFØRSEL!! Jeg synes ikke du oppfører deg noe bedre med denne kommentaren. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 27. november #4584 Del Skrevet 27. november Skravleberta skrev (2 timer siden): I dag er jeg faktisk litt enig med Heidi, med at folk ikke skjønner Tom sin bruk av humor og ironi. For mange av dere her inne tar jo ting han sier som dønn seriøst, og syns synd på han. Men jeg opplever at de to småkjefter på hverandre hele tiden, kommer med frekke kommentarer med snert i, Heidi "bæper" og Tom gjør narr av det. Det er jo humoren de i mellom, tror ikke noe på at Tom er en undertrykt mann som bare finner seg i alt. Hadde forholdet vært sånn som mange av dere her inne påstår, så hadde han vel løpt for lenge siden. Jeg kjenner flere som har sånn type humor seg i mellom, særlig trøndere og nordlendinger er litt røffe i måten de snakker til hverandre på. Jeg syns Heidi er veldig rar, men at Tom lider i det forholdet tror jeg ingenting på. Han sykler seg en tur når det røyner på som verst, ser det ut som. Akkurat som min mann tar seg en løpetur når det går en kule varmt her i heimen 😅 Det kan godt være at du synes denne dynamikken er normalen og ikke noe å bry seg med, men deg om det. Å småkjefte på hverandre hele tiden er ikke annet enn dysfunksjonelt og ikke noe folk flest tenker er normalt. Man ser med egne øyne Heidis oppførsel, og hun går både oss nordlendinger og trøndere en høy gang. At du synes det er ok å nedskalere ikke bare en, men to landsdeler som småfrekke i kjeften er spesielt. At han ikke har løpt for lenge siden er det store spørsmålet. Heidi påstår nå hardnakket at snappen hennes ikke gjenspeiler virkeligheten og sammenligner den nærmest etter samme prinsipp som et realityshow. Med andre ord er det hun som står bak både innhold og casting. Den eneste logikken i det hun sier, er at ikke engang Heidi selv står for det hun legger ut. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 27. november #4585 Del Skrevet 27. november Carmen67 skrev (30 minutter siden): Det kan godt være at du synes denne dynamikken er normalen og ikke noe å bry seg med, men deg om det. Å småkjefte på hverandre hele tiden er ikke annet enn dysfunksjonelt og ikke noe folk flest tenker er normalt. Man ser med egne øyne Heidis oppførsel, og hun går både oss nordlendinger og trøndere en høy gang. At du synes det er ok å nedskalere ikke bare en, men to landsdeler som småfrekke i kjeften er spesielt. At han ikke har løpt for lenge siden er det store spørsmålet. Heidi påstår nå hardnakket at snappen hennes ikke gjenspeiler virkeligheten og sammenligner den nærmest etter samme prinsipp som et realityshow. Med andre ord er det hun som står bak både innhold og casting. Den eneste logikken i det hun sier, er at ikke engang Heidi selv står for det hun legger ut. Det funker tydeligvis for de (og en del andre), og da er det jo revnende likegyldig at du mener det er dysfunksjonelt. Hvis du klarte å lese det jeg skrev som om fornærmelse av landsdeler, leser du med krenket-brillene på, tør jeg påstå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 28. november #4586 Del Skrevet 28. november Skravleberta skrev (2 timer siden): Det funker tydeligvis for de (og en del andre), og da er det jo revnende likegyldig at du mener det er dysfunksjonelt. Hvis du klarte å lese det jeg skrev som om fornærmelse av landsdeler, leser du med krenket-brillene på, tør jeg påstå. Om det fungerer for Heidi å leve med disse usunne relasjonene tror jeg man fint kan stille spørsmål ved. Fakta er jo hyppige brudd og konflikter både her og der og historikken med Tom like så. Å se på realitetene i dine påstander der du beskriver landsdeler med en kultur som beskrives som småfrekke i kjeften i sin omgangstone er det helt sunt å reagere på. Ikke tror jeg hverken nordlendinger eller trøndere som sykler eller løper av seg frustrasjon har noen høyere frekvens enn andre heller. Hersketeknikkene dine kan du bruke på noen andre. 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 28. november #4587 Del Skrevet 28. november Carmen67 skrev (19 minutter siden): Om det fungerer for Heidi å leve med disse usunne relasjonene tror jeg man fint kan stille spørsmål ved. Fakta er jo hyppige brudd og konflikter både her og der og historikken med Tom like så. Å se på realitetene i dine påstander der du beskriver landsdeler med en kultur som beskrives som småfrekke i kjeften i sin omgangstone er det helt sunt å reagere på. Ikke tror jeg hverken nordlendinger eller trøndere som sykler eller løper av seg frustrasjon har noen høyere frekvens enn andre heller. Hersketeknikkene dine kan du bruke på noen andre. Ok 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 28. november #4588 Del Skrevet 28. november Skravleberta skrev (22 timer siden): I dag er jeg faktisk litt enig med Heidi, med at folk ikke skjønner Tom sin bruk av humor og ironi. For mange av dere her inne tar jo ting han sier som dønn seriøst, og syns synd på han. Men jeg opplever at de to småkjefter på hverandre hele tiden, kommer med frekke kommentarer med snert i, Heidi "bæper" og Tom gjør narr av det. Det er jo humoren de i mellom, tror ikke noe på at Tom er en undertrykt mann som bare finner seg i alt. Hadde forholdet vært sånn som mange av dere her inne påstår, så hadde han vel løpt for lenge siden. Jeg kjenner flere som har sånn type humor seg i mellom, særlig trøndere og nordlendinger er litt røffe i måten de snakker til hverandre på. Jeg syns Heidi er veldig rar, men at Tom lider i det forholdet tror jeg ingenting på. Han sykler seg en tur når det røyner på som verst, ser det ut som. Akkurat som min mann tar seg en løpetur når det går en kule varmt her i heimen 😅 Som trønder er jeg vant til freske kommentarer, men det var det ikke mellom Heidi og Tom. Er det sagt med snert og humor, så ser jeg det på kroppsspråket og tonefallet det blir sagt. Heidi bæper og klager, og hun tar ikke fem flate øre å henge ut hverken Tom eller sin mor. Og i etterkant forsvarer hun seg med at det er sjargongen dem i mellom?? Jodda, det kan være deres sjargong, men den er langt fra positiv. Hvorfor filme og legge ut når livet plutselig ble rævva, og klage over manglende støtte fra Tom der han sitter ved siden av og blir filma? Har jeg vært Tom, så har jeg klikka forlengst. Men, dama er psykisk syk, så hun evner ikke å skjønne det hun driver med. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 28. november #4589 Del Skrevet 28. november Et lite smekk på rumpa til 3T i dag, og deretter litt reklame for frelsesarmeen 😃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 28. november #4590 Del Skrevet 28. november Åh hun ja... Driver hun enda med snap?🙄 Hun er direkte migrene fremkallende ,husker nå hvorfor jeg måtte skru av lyden på hennes snapper. Husker henne også fra Charterfeber(!?). Husker jeg tenkte stakkars mann....at han holder ut. Intens dame. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 29. november #4591 Del Skrevet 29. november Skogstrolle skrev (11 timer siden): Som trønder er jeg vant til freske kommentarer, men det var det ikke mellom Heidi og Tom. Er det sagt med snert og humor, så ser jeg det på kroppsspråket og tonefallet det blir sagt. Heidi bæper og klager, og hun tar ikke fem flate øre å henge ut hverken Tom eller sin mor. Og i etterkant forsvarer hun seg med at det er sjargongen dem i mellom?? Jodda, det kan være deres sjargong, men den er langt fra positiv. Hvorfor filme og legge ut når livet plutselig ble rævva, og klage over manglende støtte fra Tom der han sitter ved siden av og blir filma? Har jeg vært Tom, så har jeg klikka forlengst. Men, dama er psykisk syk, så hun evner ikke å skjønne det hun driver med. Det er akkurat det. Du leser jo her IH. Når du skal prøve å rette opp i dine utbrudd, gjør du dette ved å henge ut T. Hånflire og være nedlatende. Hva med å si : unnskyld T. Der gikk jeg for langt , det burde jeg ikke sagt . Og hvertfall ikke på offentlig snap! Men det evner du ikke, fordi du alltid inntar offer rollen og ALLE andre har skylda !! og som du sier selv: ingen tar kontakt med MÆ, ALLTID Æ Som må ringe og ta kontakt og da er ALLE opptatt. Lurer på hvorfor?? 6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 30. november #4592 Del Skrevet 30. november LenaBAL skrev (17 timer siden): Det er akkurat det. Du leser jo her IH. Når du skal prøve å rette opp i dine utbrudd, gjør du dette ved å henge ut T. Hånflire og være nedlatende. Hva med å si : unnskyld T. Der gikk jeg for langt , det burde jeg ikke sagt . Og hvertfall ikke på offentlig snap! Men det evner du ikke, fordi du alltid inntar offer rollen og ALLE andre har skylda !! og som du sier selv: ingen tar kontakt med MÆ, ALLTID Æ Som må ringe og ta kontakt og da er ALLE opptatt. Lurer på hvorfor?? Sikkert fordi hun har slitt ut nære relasjoner. Det er synd for henne, og de rundt henne. Og i grunnen ingenting å le av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 30. november #4593 Del Skrevet 30. november Turkis Sau skrev (6 timer siden): Sikkert fordi hun har slitt ut nære relasjoner. Det er synd for henne, og de rundt henne. Og i grunnen ingenting å le av. Det er vel ingen som ler av hvordan hun herjer rundt med sine nærmeste? Vi har vel heller forståelse at dem trekker seg unna for å beskytte seg selv. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 30. november #4594 Del Skrevet 30. november Skogstrolle skrev (24 minutter siden): Det er vel ingen som ler av hvordan hun herjer rundt med sine nærmeste? Vi har vel heller forståelse at dem trekker seg unna for å beskytte seg selv. 💯💯💯 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 30. november #4595 Del Skrevet 30. november Etter å å pint meg igjennom åpning av plastemballasje med disse ubrukelige fingrene med negleklør på kan jeg nå glede meg vilt til å få se madammen i nytt treningstøy med rumpeløft i buksa og en topp som skal få slite hardt for å holde boobsa på plass 😅. Er også dypt takknemlig for å få omvisning på Plantasjen som alle vet er helt forskjellig fra butikk til butikk og deretter den vanvittige kunsten det er å legge fyll til hjemmelaget pizza på en kjøpt pizzadeig. Lærerikt! 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 30. november #4596 Del Skrevet 30. november Blue Sky skrev (19 minutter siden): Etter å å pint meg igjennom åpning av plastemballasje med disse ubrukelige fingrene med negleklør på kan jeg nå glede meg vilt til å få se madammen i nytt treningstøy med rumpeløft i buksa og en topp som skal få slite hardt for å holde boobsa på plass 😅. Er også dypt takknemlig for å få omvisning på Plantasjen som alle vet er helt forskjellig fra butikk til butikk og deretter den vanvittige kunsten det er å legge fyll til hjemmelaget pizza på en kjøpt pizzadeig. Lærerikt! Hjemmelaget pizza 🤭 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 30. november #4597 Del Skrevet 30. november Skogstrolle skrev (29 minutter siden): Hjemmelaget pizza 🤭 Med sjampiång 😊 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 1. desember #4598 Del Skrevet 1. desember Blue Sky skrev (14 timer siden): Med sjampiång 😊 Med sjampiång, pepparoni og pitsjaskinke så blir det gulle godt. Og ekstra snadder blir det når exstensionet og bakterier fra armbåndene kommer i delikatessen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 1. desember #4599 Del Skrevet 1. desember ohmylord skrev (3 timer siden): Med sjampiång, pepparoni og pitsjaskinke så blir det gulle godt. Og ekstra snadder blir det når exstensionet og bakterier fra armbåndene kommer i delikatessen. Og litt lort fra under neglene gir bare en extra piff på smaken 🤪 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 2. desember #4600 Del Skrevet 2. desember Har ikke sett en mer skremt tom..😵💫 dette var vondt å høre på🫣. Huff huff Dette var værre en kalenderen ifjor😅. Dama er snart 60.. så flaut🥴.. dette kunne hun holdt innefor de 4 vegger 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå