G.A. Skrevet 29. april 2005 #1 Del Skrevet 29. april 2005 Heisann Jeg har nettopp tatt min første pergo-kur, uten positive resultater. Skal sette igang med ny kur snart. Lurer bare på hvor mange kurer dere andre har tatt før det fikk resultater.. Kan jeg forvente full klaff første eller andre kur liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apriljente: Skrevet 29. april 2005 #2 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg er også i gang med 2. kur, foreløpig ikke resultat. Har hørt om noen som har hatt 4 kurer, og noen det ikke har hjulpet på idet hele tatt. Tålmodighet er en dyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 29. april 2005 #3 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg skal begynne på min 4 kur til uka dessverre. Vet ikke hvor stor sjansen er for å lykkes. Kanskje individuelt, men på min kropp så virket det som om det tok et par kurer før jeg i det hele tatt fikk eggløsning. Men nå skal jeg vist ha bra resultater så jeg lever i håpet. Skal ta en kur til nå så etter det skal jeg skjekkes for tette eggledere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 29. april 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 29. april 2005 Hmmm, det var den tålmodigheten ja... Hadde aldri trodd jeg var en av dem som kom til å stresse med sånt som dette. Tenkte at det var slik at dersom det ikke var resultater av første kur, så ble det ganske sikkert det etter andre kur. Det er p-sprøyta som har kødda det meste til hos meg. Kan legen ser på ultralyd om det er tette eggledere? Ja ja, jeg får fortsette å trykke i meg hormoner, å håpe på resultater.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 29. april 2005 #5 Del Skrevet 29. april 2005 I Felleskatalogen står det at 3 runder med Pergotime anses som adekvat behandling (altså nok) Er ikke graviditet oppnådd da, er det på tide å snakke med legen om andre behandlings måter. Lykke til med runde 2, håper det klaffer for deg denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. mai 2005 #6 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg tok enkel, enkel, dobbel, pergofri, så gravid forrige gang. Nå har jeg tatt dobbel, fikk mens på dag 46 og nå teller jeg på knappene om jeg skal starte opp igjen i kveld... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. mai 2005 #7 Del Skrevet 1. mai 2005 Må man ha resept på pergo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #8 Del Skrevet 1. mai 2005 Må man ha resept på pergo? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 2. mai 2005 #9 Del Skrevet 2. mai 2005 Ja. Og oppfølging av lege under behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #10 Del Skrevet 2. mai 2005 3 runder med Pergotime anses som adekvat behandling Nøyaktig svar på det jeg lurte på. Tusen takk. Jeg fikk dobbel pergo-kur første gang.. Varierer dette fra lege til lege hva som anbefales? Eller kanskje det er en grunn til jeg fikk dobbel? Da jeg fikk resepten hos legen visst jeg ikke hva pergo var. Det er derfor jeg har så mange spørsmål. Begynte med min 2. kur i dag, skal til legen i juli. Håper på resultater før dette.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. mai 2005 #11 Del Skrevet 2. mai 2005 Så spennende med pergo!!!! Vi fikk klaff på 4.pergokur :guttebaby: Hadde først 2 enkle kurer og deretter 2 doble kurer uten mellomrom, og venter nå en liten gutt i september :D Så hold håpet oppe!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest [email protected] Skrevet 2. mai 2005 #12 Del Skrevet 2. mai 2005 hei jeg er helt ny her, så håpr noen kan svare , je har prøvd å bli gravid i 6 mnd, er det lenge eller er det noen som kan komme med noen gode råd til fortvilet jente 35 år, kos til alle prøvere, bør jeg bestille time oss lege for å få pergo kur?megSå spennende med pergo!!!! Vi fikk klaff på 4.pergokur :guttebaby: Hadde først 2 enkle kurer og deretter 2 doble kurer uten mellomrom, og venter nå en liten gutt i september :D Så hold håpet oppe!! Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 2. mai 2005 #13 Del Skrevet 2. mai 2005 hei jeg er helt ny her' date=' så håpr noen kan svare , je har prøvd å bli gravid i 6 mnd, er det lenge eller er det noen som kan komme med noen gode råd til fortvilet jente 35 år, kos til alle prøvere, bør jeg bestille time oss lege for å få pergo kur?meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå