Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Snaskesnusken skrev:

Spesielt å frese til menn som ønsker å be henne med ut.. Hva skjedde med et enkelt «nei, takk- Hyggelig at du spør men jeg dater ikke for tiden».

Hvorfor er dating i det hele tatt et tema for henne nå, tenker jeg. Det er nettopp blitt slutt med pizzamannen, hun holder på som hun gjør på SoMe for å "bearbeide" følelsene sine, og bør konsentrere seg om barna sine. Da bør en ny mann være det siste hun tenker på.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MFO skrev:

Hun har tidligere nevnt at hun blir oppsøkt av menn på snap som vil date han. Antar der er her de fleste henvendelsene kommer. Creepy når 90% av innholdet på hennes snap er av barn.

Såpass.. 😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Hvorfor er dating i det hele tatt et tema for henne nå, tenker jeg. Det er nettopp blitt slutt med pizzamannen, hun holder på som hun gjør på SoMe for å "bearbeide" følelsene sine, og bør konsentrere seg om barna sine. Da bør en ny mann være det siste hun tenker på.

Helt enig med deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Takida skrev:

Virker veldig urealistisk rett og slett. Som så mye annet. Blant annet at hun slo opp.

Mye rart i Blogglandia.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Viking-girl skrev:

Noen som følger med på den særdeles pinlige julekalenderen på YouTube ? 

Nope.. Har du sett den? Hvilket terningkast snakker vi om?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Nope.. Har du sett den? Hvilket terningkast snakker vi om?

Har sett litt ja og jeg ble flau på hennes vegne. Kan bare snakke for meg selv, synes det var ytterst pinlig og terningkast 1 for innsats og 1,5 for innhold. Episoden der barna lager slim, mangler ord, mtp at disse IKKE skulle eksponeres lengre. Akk nei. 

PS, man må ha god tid om man vil se den. 

Endret av Viking-girl
tilføyelse
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Viking-girl skrev:

Har sett litt ja og jeg ble flau på hennes vegne. Kan bare snakke for meg selv, synes det var ytterst pinlig og terningkast 1 for innsats og 1,5 for innhold. Episoden der barna lager slim, mangler ord, mtp at disse IKKE skulle eksponeres lengre. Akk nei. 

PS, man må ha god tid om man vil se den. 

Uff..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Jeg har sett episode en av Youtube-kalenderen, og jeg synes faktisk at hun er helt ok når hun kun driver med bakingen og legger bort alt det affekterte og tillagt overentusiastiske. Uten jåleriet og med mer trening så kan dette klart være en nisje hun kan satse på, mener jeg. Hun kom med mange gode tips og var flink som instruktør!  👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Jeg har sett på et par snutter, og fått noen tips. Man kan si mye om henne, men hun er flink med baking/pynting. Jeg er som en klossmajor på kjøkkenet, og beundrer alle som kan pynte en kjeks fint 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun kan skvise smørkrem og frosting ut av et sprøytepose. Så mye mer enn det har jeg ikke sett når det kommer til pynting. Samme igjen og igjen. 

Den papp-kaka som hun fakturerer for er vel nesten det eneste som skiller seg ut.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Ja, hun kan skvise smørkrem og frosting ut av et sprøytepose. Så mye mer enn det har jeg ikke sett når det kommer til pynting. Samme igjen og igjen. 

Den papp-kaka som hun fakturerer for er vel nesten det eneste som skiller seg ut.

Papp-kaka? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, terteskjell skrev:

Papp-kaka? 

17. mai kaka.

Sto noe om det i en tidligere tråd, at innnaten var en dummie (papp).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostekremen hun viser i kveld virker da interessant. Undertegnende er bakeinteressert og ute etter slike tips.

Synes hun skal få cred for å bevege seg i riktig retning.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke hun slutte å eksponere avkommet? Pr nå ligger det ute 12 snap som omhandler eller viser den ene. Og det har vært MANGE de siste dager!!!! Hva skjer egentlig - har det låst seg HELT for dama? 

Endret av Søtefløte
Feil
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Macimba skrev:

Jeg har sett på et par snutter, og fått noen tips. Man kan si mye om henne, men hun er flink med baking/pynting. Jeg er som en klossmajor på kjøkkenet, og beundrer alle som kan pynte en kjeks fint 

Så bra om hun kan fokusere på slike ting. All ære om hun fortsetter på det sporet. Og om hun slutter med bakvaskelser av alt og alle blir det bedre for henne selv og ikke minst hennes barn. Og om hun slutter å true med anmeldelser til alle som kommer med konstruktiv kritikk og roer helt ned med bruk av barna - så får hun ikke kritikk her og kan leve i fred med lave besøkstall. Det er kanskje ikke det beste for businessen men best for henne og barna. 

Den anmeldelsen av Adina bør trekkes tilbake og hun slipper mer styr i media om hun holder seg til baking.

Og et PS, hun bør reklamere for bakekanalen på bloggen og andre steder, slik at de som er interesser vet om den og kan oppsøke YouTube! 

Endret av Justlooking
Tilføyelse
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der forsvant AB på snap. En ting var AB’s hysteriske fnising, smatting osv, men klarte ikke ett sekund til at den voldsomme eksponeringa av datteren. Er det ingen som kan stoppe dama??

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Birtemora77 skrev:

Og der forsvant AB på snap. En ting var AB’s hysteriske fnising, smatting osv, men klarte ikke ett sekund til at den voldsomme eksponeringa av datteren. Er det ingen som kan stoppe dama??

Jeg har ikke snap men hva skjer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...