Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Mii skrev:

for å være helt ærlig, det overrasker meg ikke akkurat at hun er en av de som følger/ lar seg lure av en skittstøvel som Peterson....

Hvem er Jordan Peterson? Har aldri hørt om ham før. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godeste doktor JP er også ikke redd for å for eksempel mene at holocaust kanskje ikke var sååååå ille i konteksten osv fordi "folk var sinte og frustrerte på jøder på den tiden" eller noe sånt svada. Skikkelig koselig type. Og generelt pusher veldig gammeldagse sosiale roller og kjønnsmønstre osv. 

Husker ikke om jeg skrev det i forrige tråd men den gikk i reprise den der episoden hvor pizzaboyen møter ungene for første gang, og for meg virket han ikke helt dust der og da. Skjønner at han er en umoden kis osv (spesielt mtp alder) men han fremstod som en ganske vanlig fyr der og tatt i betraktning hvor kleint det er å skal måtte imponere unge barn (foran kamera også), så gjorde han det ganske fint. Han fant en felles greie i gaming med ungene. Som par vet jeg ikke hvordan de er for jeg går alltid glipp av serien og har ikke Sumo. Men ble vel ikke overrasket over at de har gått hver sin vei. Greit nok at "opposite attracts" men å være på to helt ulike stadier i livet? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mikrobe skrev:

@clyde En kanadisk psykologiprofessor som skriver i bøkene sine at det er nødvendig med fysisk avstraffelse av barn. 

https://www.aftenposten.no/kultur/i/Eolv5a/Jordan-Peterson-er-kjendisprofessoren-som-kommanderer-og-forkynner 

Aha. Får ikke lest artikkelen, men han høres ikke ut som en kjernekar den mannen der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liten tro på at AB har trukket seg fra bloggerne , så ellevilt begeistret som hun var over å komme på tv , hun skrev på bloggen at hun hadde bedt om å få være med i flere program for dette var fantastisk . 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.seher.no/kjendis/anne-brith-gir-seg-i-bloggerne/70511766#_ga=2.71688851.1884285083.1542437710-93107677.1542190384.   Her bruker man alle kanaler for å fokusere på bruddet. Var det ikke samme damen som ikke skjønte hvorfor pressen var så interessert i bruddet? Hun hadde ikke trengt å nevne dette i det hele tatt. Hva med å faktisk være glad for at ved å ikke være med bloggerne så beskyttet man de mindreårige?  Ironisk at hun er opptatt av sine følelser men deler villig vekk andres følelser og dagligliv.

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at dette ble bestemt allerede i juni. Filmingen har jo foregått i hele høst. "Bloggerne" har jo måttet holde tett helt til kanalen lanserte den nye sesongen nå.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at AB selv har valgt å stå over denne sesongen (ikke at jeg anser det som veldig sannsynlig siden hun åpenbart trives svært godt med å være på TV), men at hun har regnet med at det var en åpning for at hun kunne komme tilbake i en senere sesong og at TV2 nå har lukket døra for godt det etter alt som har skjedd den siste tiden med oppslagene i DN etc.? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom AB har tatt avgjørelsen selv og trukket seg for å skjerme barna, er det kjempebra og en stor tommel opp til AB. 

For min del har hun dessverre mistet sin troverdighet, så jeg klarer ikke å kjøpe den. Som man reder ligger man.

 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig at hun har blitt filmet siden juni, men at TV2 har valgt å ikke bruke materialet pga hvordan det har stormet rundt AB i høst. 

Se antall bloggere TV2 bruker i de få episodene som sendes. Jeg tenker at de har med så mange for da blir de ikke sårbare dersom en eller to bloggeres materiell ikke kan brukes. 

Det må jo og være en del av grunnen til at bloggerne ikke kan røpe om de skal være med før det nærmer seg. Da vet TV2 hvilke bloggere de skal ha med og disse presenteres for media. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke TV2 har dumpet henne, i alle fall ikke på grunn av eksponering av barn eller uetisk drift av bloggen. I så fall må det være en annen grunn. For når begynte de å bry seg om slikt? Hallo, de sendte Anna og Jans heslige klipp fra soverommet, de filmer barn i hytt og gevær og ser ikke ut til å ha noen grenser i det hele tatt.

Det er tydeligvis nok av bedrifter som gir blaffen i artiklene i DN og alt annet som har kommet fram i høst. Hun ser jo ikke akkurat ut til å ha problemer med å få nye samarbeid.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tranedatter

Med andre bloggere har man jo sett foto der de har på seg mikrofon, så om de har filmet i sommer, men så avsluttet, så burde jo ABD også hatt en mikrofon på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røde (marsipan?)hjerter og pyntede pepperkaker som vises fram på snap i dag er dødslekre. Aner ikke om hun har innlegg om det på bloggen. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å se oppskrifter og fremgangsmåte, men det byr meg såpass imot å klikke meg inn på en blogg hvor eksponering av mindreårige og utlevering av eget og andres privatliv dominerer så til de grader, at jeg avstår. Klikker man seg inn på snapstory i dag er det snap fra i går kveld: «skal dette bli den første natten uten å våkne tro» som ligger først. Kan hun ikke bare kutte ut? :klaske:

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det er noe nytt men siste blogginnlegg er jo bare endeløs selvforherligelse hvor hun skriver at hun ikke er redd for å bli jobbløs, hvor ønsket hun er "business-messig." Hvorfor er hun så opptatt av å bekrefte seg selv ovenfor alt og alle. Man skjønner jo at det handler om å sende stikk til de som er kritiske. Ingen lekse lært der i gården nei. Alt handler kun om sjalusi fra oss som er kritiske "så det så! Der satt den gitt!" eller ikke...

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Annihilator skrev:

Ikke at det er noe nytt men siste blogginnlegg er jo bare endeløs selvforherligelse hvor hun skriver at hun ikke er redd for å bli jobbløs, hvor ønsket hun er "business-messig." Hvorfor er hun så opptatt av å bekrefte seg selv ovenfor alt og alle. Man skjønner jo at det handler om å sende stikk til de som er kritiske. Ingen lekse lært der i gården nei. Alt handler kun om sjalusi fra oss som er kritiske "så det så! Der satt den gitt!" eller ikke...

Hvis man snur hele innlegget på hodet så er vel det nærmere sannheten. Det er ikke noe sjakktrekk karrieremessig at man blir «avkledd» i DN, eller at VG skriver at man har brutt personvernloven (når hun la ut skattelistene). Hvorfor ser hun ikke mot Trines matblogg eller andre seriøse matbloggere for å se hva som fungerer i den bransjen? Har enda til gode å se at Trines matblogg kommer med oppgulp om privatlivet sitt. Eller andre dyktige mat/bakebloggere som vingler fra den en ene grøfta til den andre når det gjelder markedsstrategi. Det er ikke oppskriften på suksess slik de fleste ser det. 

 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...