Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Tenker litt høyt her...om det forholdet er slutt, hvorfor har da AB bilde av E på veggen sin? Bruker man ikke å fjerne slikt når man går fra hverandre? 🤷‍♀️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, camie skrev:
 

Tenker litt høyt her...om det forholdet er slutt, hvorfor har da AB bilde av E på veggen sin? Bruker man ikke å fjerne slikt når man går fra hverandre? 🤷‍♀️

Min tanke også. Som jeg skrev tidligere, er det jo et perfekt tidspunkt for en avledningsmanøver etter uker med kritikk. Skulle ikke forundre meg om det plutselig "ordner seg" om en måneds tid. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malum skrev:
 

Og der er vi i ferd med å bidra til akkurat det bloggeren ønsker nå: flytte fokus, slik at negativ støy rundt hennes metoder og forretningsdrift forsvinner... :kaklehone:

Please...

Kommer aldri til å glemme ALT den dama har foretatt seg, og da spesielt det siste året. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Malum skrev:
 

Og der er vi i ferd med å bidra til akkurat det bloggeren ønsker nå: flytte fokus, slik at negativ støy rundt hennes metoder og forretningsdrift forsvinner... :kaklehone:

Please...

Jeg flytter ikke fokuset vekk fra hva hun har bedrevet med i det siste. Jeg bare poengterer at man ikke skal se bort i fra at dette er avledningsmanøver for å få bort fokuset og kritikken som har kommet hennes vei de siste ukene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Malum skrev:
 

Og der er vi i ferd med å bidra til akkurat det bloggeren ønsker nå: flytte fokus, slik at negativ støy rundt hennes metoder og forretningsdrift forsvinner... :kaklehone:

Please...

Jeg håper på en aldri så liten oppdatering fra BOTB snart, for det AB driver med nå er bare fælt. Jeg som tidligere skrev her at jeg trodde AB bare ville informere om bruddet med innlegget, for å unngå spekulasjoner, må bare innrømme at der tok jeg dessverre feil. 

Jeg registrerer at det har kommet et nytt innlegg om bruddet i dag, hvor AB mer eller mindre legger opp til spekulasjoner rundt bruddet. Hun skriver riktignok at ingen har noe med hva som har skjedd, men hva er da poenget med å lage enda et innlegg om bruddet, og i samme innlegget hentyde at det faktisk er noe spesielt som har skjedd som førte til bruddet. Det samme gjorde hun under kommentarfeltet på forrige innlegg også, i svaret sitt til "Synne". Ønsker hun ikke spekulasjoner, så kan hun heller ikke bygge opp rundt at det faktisk er noe spesielt som har skjedd. Noe som er så ille at hun ikke vet hvordan hun skal kunne formulere det uten å såre andre. Da må det vel bare være enklere å skrive at "vi vokste fra hverandre" eller lignende, og så legge den ballen død. Ikke skrive innlegg på innlegg om bruddet, og blottlegge det til hele Norge. 


 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Blubird skrev:
 

Jeg flytter ikke fokuset vekk fra hva hun har bedrevet med i det siste. Jeg bare poengterer at man ikke skal se bort i fra at dette er avledningsmanøver for å få bort fokuset og kritikken som har kommet hennes vei de siste ukene. 

Ja, og det er jo det som er poenget mitt. Jeg sikter til de som gidder å sitte her og diskutere, synse og skvaldre rundt dette bruddet nå, og la det få et fokus som det ikke bør ha.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Asti said:

Utrolig bra med en nettside som samler alt av dokumentasjon, det er veldig nyttig når man skal benytte forbrukermakten sin. Takk for det viktige arbeidet!

Angående dette med å introdusere barna for ny partner så finnes det ikke noe fasit der. Jeg er skilsmissebarn og har møtt noen etter "fem minutter" og andre igjen ikke før etter et år. Begge deler har fungert greit. Må likevel si med hånden på hjertet at jeg er ekstremt takknemlig for at det ikke finnes videoopptak av da jeg møtte min mor sin nye kjæreste for første gang på TV2 Sumo. Jeg var på alder med de eldste barna her da, kanskje litt yngre, og det var en utrolig spesiell setting i utgangspunktet. Å ha det på tape hadde ikke vært ok, og særlig ikke delt med hele landet.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så underlig at folk tviler på dette "bruddet". Hun har hatt innlegg om hat og hets som ikke stemmer overens med virkeligheten. Hun har truet folk og vært ufin, alt i blogginntekten sitt navn. Hun har fortalt i media, at hun ikke skulle eksponere barna på bloggen. Dette var også løgn. Hun  klarer heller ikke å merke reklame for slikkepott riktig (som er en stor annonsør hos henne). At hun nå  legger ut bruddet på bloggen (blogginntekt) er ikke overraskende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

24 minutter siden, Emmy_H skrev:
 

Det er ikke så underlig at folk tviler på dette "bruddet". Hun har hatt innlegg om hat og hets som ikke stemmer overens med virkeligheten. Hun har truet folk og vært ufin, alt i blogginntekten sitt navn. Hun har fortalt i media, at hun ikke skulle eksponere barna på bloggen. Dette var også løgn. Hun  klarer heller ikke å merke reklame for slikkepott riktig (som er en stor annonsør hos henne). At hun nå  legger ut bruddet på bloggen (blogginntekt) er ikke overraskende. 

Hun minner meg om en annen blogger hvor kart og terreng ikke stemmer overens. 

Endret av camie
Innlegget kom dobbelt
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er svært lite interessert å diskutere bruddet til AB, men føler behov for å kommentere hennes trang til å skrive blogginnlegg nr. 2 om det.

Fra bloginnlegg nr. 2 om bruddet:  "Det er mange spørsmål som kommer, og jeg er den som skal svare på alle. Det er også jeg som blir ringt opp av media, og jeg som skal stå «til ansvar».".  Hun skriver som at det kun er hun som blir kontaktet, men det stemmer jo ikke: "VG har vært i kontakt med Erik Skaar, som ikke ønsker å kommentere saken.". 

AB skriver også: "Hva skal jeg dele, uten å såre eller sverte noen? Eller irritere noen. Jeg vet alle lurer, men jeg føler ikke det er noe, noen har noe med.....". Svaret sier seg selv. Det er ingen grunn til å dele noe som helst. Blogginnlegg nr. 1 om bruddet skulle være nok.

:sukk:

Dokumentasjon: https://influencere.wordpress.com/annebrith-om-bruddet/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. “Ingen kommentar” er et bra uttrykk som hun bør lære seg. Men det gir jo ikke klikk, da...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Asti skrev:
 

Jeg er svært lite interessert å diskutere bruddet til AB, men føler behov for å kommentere hennes trang til å skrive blogginnlegg nr. 2 om det.

Fra bloginnlegg nr. 2 om bruddet:  "Det er mange spørsmål som kommer, og jeg er den som skal svare på alle. Det er også jeg som blir ringt opp av media, og jeg som skal stå «til ansvar».".  Hun skriver som at det kun er hun som blir kontaktet, men det stemmer jo ikke: "VG har vært i kontakt med Erik Skaar, som ikke ønsker å kommentere saken.". 

AB skriver også: "Hva skal jeg dele, uten å såre eller sverte noen? Eller irritere noen. Jeg vet alle lurer, men jeg føler ikke det er noe, noen har noe med.....". Svaret sier seg selv. Det er ingen grunn til å dele noe som helst. Blogginnlegg nr. 1 om bruddet skulle være nok.

:sukk:

Dokumentasjon: https://influencere.wordpress.com/annebrith-om-bruddet/

Tenk om hun kunne ta sine egne ord og stå til ansvar for alt det andre hun har sagt og gjort som har kommet frem de siste ukene..? DET hadde vært noe det.. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og persondebatt.

Sitat

Du kan ikke poste innhold med:

Brukerdebatt eller persondebatt. Brukerdebatt er det å diskutere en bruker eller på andre måter legge opp til debatt rundt andre brukere på forumet. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden, og vi tillater heller ikke kallenavn på barn. Les mer her om regelen.

 

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...