Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

53 minutter siden, terteskjell skrev:

Hva er dette fenomenet til enkelte bloggere som må fortelle om hvor slitsomt de har det?  Hvor mange timer de må jobbe 24/7?  Men hvor mange av oss som jobber i en vanlig jobb kan gå til frisør, shoppe klær, ordne negler og hår, ta lymfedrenasje(om det het det), ta spraytan, gå ut og spise lunsj i arbeidstiden? For min egen del er det så vidt jeg har samvittighet til og bestille lege eller tannlegetime. 

Samme her og når ble feks tinder og kjøre barn en del av arbeidsdagen 😊 I tillegg til frisør og shopping og alt det andre. Men det verste med innlegget er at hun refererer hva barna skrev på morsdagskortene...

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Justlooking skrev:

 

 

Akkurat nå, Justlooking skrev:

Samme her og når ble feks tinder og kjøre barn en del av arbeidsdagen 😊 I tillegg til frisør og shopping og alt det andre. Men det verste med innlegget er at hun refererer hva barna skrev på morsdagskortene...

Takk for at du skrev det med kortet.  Dette reagerte jeg også på.  Ett privat og pent skrevet kort må ut på bloggen

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt hun fikk vist frem hvilken størrelse hun bruker i pysj og sendt noen stikk til exen igjen i snappene i dag :)

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Moi04 skrev:

Godt hun fikk vist frem hvilken størrelse hun bruker i pysj og sendt noen stikk til exen igjen i snappene i dag :)

Jeg skulle akkurat til å kommentere det samme. Lurer på om hun leste kommentaren min om bruk av det bildet i gårsdagens blogginnlegg om bakeeventen...?:fnise:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, formula skrev:

Tror ikke det er sååå travelt.

Hun la ut snap av seg selv i dag, gjespende i morgenkåpe, med teksten: "Fredag og vaskedag, flere som vasker i dag?"

Fikk lyst til å svare "Nei, må på jobb. Lørdag er vaskedag for meg". Men da hadde jeg nok vært et nettroll, og blitt blokkert uten pardon.

Synes forresten heller ikke onsdagen, med snapper fra da hun lå og ble gnidd inn med olje og "lymfedrenert", så spesielt hektisk ut.

Men hva vet vel jeg....

Tenk å bli så utslitt etter en vanlig arbeidsdag , er hun arbeidssky ?? Tror også hun forventer skryt for å ha jobbet en hel dag denne uka.

Endret av Lkk
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
2 timer siden, Malika skrev:

Om hun definerer seg som kristen så er det jo bare flott at hun ikke lever etter disse bibelske ordspråkene. Jantelov og pietistisk propaganda er vel ikke noe en kristen bør bekjenne seg til i 2019.

 

Fruen og mannen påberoper seg også å være kristne! Du verden... Disse tre som er så nestekjærlige og medmenneskelige at det formerlig skinner rundt hodet på dem... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en mamma være så forræderisk at hun publiserer hva hennes egne barn har skrevet til henne på et personlig kort? Håper for hennes del at det er hun selv som har skrevet det, hvis ikke er hun slem.

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Big Barda skrev:

Det er utrolig hvor mye Anne Brith skryter av seg selv! Hun hevder å være kristen, men jeg lurer på hvor godt hun har lest bibelen sin siden hun har oversett endel, bl.a.:

"La en annen rose deg og ikke din egen munn, en fremmed og ikke dine egne lepper!"
Salomos ordspråk 27:2

"Ros deg ikke av dagen i morgen, for du vet ikke hva dagen vil bringe!" 
Salomos ordspråk 27:1

:nei:

Om vi lar blikket og intellektet vårt vandre litt utenfor AB, så synes jeg er det er utrolig trist at dette innlegget ligger an til å få en stjerne. Som i 50 likes. 

Jeg er er ikke pro AB, absolutt ikke, men å plante anakronsimer fra religiøse skrifter i denne debatten er virkelig lavmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2019 den 16.47, calium skrev:

Er ikke tannhelsetjeneste gratis i Norge for alle under 18 år? Er det da nødvendig å ha sponsoravtale med tannlege for barna? 

Tannlege i Norge er GRATIS tom den mnd man fyller 20 år. Det er ganske fantastisk! Derfor er det idioti å gå til privattannlege. Men når tannlegen er den samme som er eier av Sraytanhuset, så får vel AB rabatt på både det ene og det andre. Nå også rumpedrenasje! 🙈

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.2.2019 den 18.30, Grennellik skrev:

Jo det er gratis. Reguleringstannlege er som regel ikke det. 

Man kan få dekket opp til 75-80%, alt etter hvor alvorlig feilstilling man har. Syns det er veldig flott egentlig, for regulering er ganske dyrt! At det er kommet forslag i dagens regjering om å fjerne denne godtgjørelsen er hårreisende! Da vil man virkelig få klasseskille mellom fattige og rike foreldre/barn, noe som gjør meg både forbanna og trist! 😞 Husker ikke hvilket parti som kom med det kronidiotiske forslaget i sommer. 

Endret av Viking-girl
tilføyelse
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Viking-girl skrev:

. Men når tannlegen er den samme som er eier av Sraytanhuset, så får vel AB rabatt på både det ene og det andre. Nå også rumpedrenasje! 🙈

Er dette riktig???  Kjære vene for ett opplegg disse bloggerene driver med. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
12 timer siden, Malika skrev:

Om vi lar blikket og intellektet vårt vandre litt utenfor AB, så synes jeg er det er utrolig trist at dette innlegget ligger an til å få en stjerne. Som i 50 likes. 

Jeg er er ikke pro AB, absolutt ikke, men å plante anakronsimer fra religiøse skrifter i denne debatten er virkelig lavmål. 

Det er ikke slik at fordi en tekst er religiøs så er den ikke verdt å lytte til. Tekster har ofte et budskap, og hvis vi «bruker vårt intellekt» så er det budskapet man bør fokusere på.

Slik endel influencere i dag bruker sine kanaler til å fremme et glansbilde av seg selv, hvor de fremstiller seg helt forvrengt fra hvordan de er både personlighetsmessig og utseendemessig, så synes jeg tekstene i grunnen formidler en verdi som i alle fall jeg stiller meg bak. Det å fremstille seg slik for å bli idoliserert av naive følgere for deretter å utnytte denne ubalanserte relasjonen for å tjene penger har jeg ikke noe til overs for. 

Alle de mest omdiskuterte bloggerne her på KG bli nettopp ettergått fordi det ER stor avstand mellom slik de fremstiller seg og slik de virker å være hvis du pirker litt i overflaten. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blogghuset ble startet for over en uke siden, men nettsiden er enda ikke ferdig og tilgjengelig. Er ikke det litt useriøst? 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Grennellik skrev:

Blogghuset ble startet for over en uke siden, men nettsiden er enda ikke ferdig og tilgjengelig. Er ikke det litt useriøst? 

Har tenkt det samme.  Ville vel kanskje hatt alt ferdig før jeg presenterte det ut mot potensielle kunder. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
26 minutter siden, terteskjell skrev:

Har tenkt det samme.  Ville vel kanskje hatt alt ferdig før jeg presenterte det ut mot potensielle kunder. 

Kanskje potensielle kunder skal få høre mer om det senere...😂

Det er ganske vanlig i blogglandia og selge skinnet før bjørnen er skutt. Se på julekalenderen til Anne Brith. Et seriøst menneske hadde kanskje laget den ferdig og presentert en ny luke hver dag frem til jul. Anne Brith gjør ting i en annen rekkefølge: Kalenderen annonseres, så lager hun noen episoder/luker og så kommer hun på hæla og gir opp.

Det samme med 100-dagersprosjektet. Seriøse mennesker (hvis det finnes innen slike ting) ville gått opp løypa først, oppnådd målet sitt FØR de belærte andre. Anne Brith gikk ut sterkt, skrøt av resultater og så ga hun opp, uten å oppnå noe som helst selv.

Blogghuset består tydeligvis av likesinnede. Og alt de har oppnådd til nå er, så vidt jeg kan se, å selge tjenester til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...