Jump to content
Guest Samme

Anne Brith Davidsen

Recommended Posts

spirå12
På 8.8.2020 den 15.48, Isild skrev:

Svar til og sitat av slettet innhold er fjernet. Sol, admin.

Selskapene og forretningene hennes derimot ser jeg ingen grunn til at media ikke kan følge opp videre. Men jeg tror ikke de kommer til å gjøre det - det er av svært begrenset interesse for almennheten. 

Det jeg selv lurer på er hvorfor "Magazinet" og "Blogghuset" også forsvant. Begge disse ideène hadde potensiale til å kunne bli til noe. Og blogghuset var de jo mange om ( en helt "gjeng" i ledelsen der husker jeg) 

Enig, jeg lurer også på dette.

Fortsetter under...

Inocybe
På 3.8.2020 den 23.37, FotbaIlflua skrev:

https://www.yrjaoftedahl.com/podcast/tag/anne+brith+Davidsen

Jeg anbefaler alle å høre denne podcasten. ABD serverer mengder av løgner, og intervjuer svelger alt rått. I retrospekt er det skremmende å høre hvilken sannhet som er gjeldene for ABD, og at hun får lov til å lufte fantasiverdenen sin offentlig ved å framstille seg selv som et offer for de slemme mobberne på Kvinneguiden. Jeg er rystet!

Hørte på denne podcasten nå. Og bare :hakeslepp: Ikke noe der jeg ikke har hørt fra før men det forskrudde verdensbildet AB konstruerte rundt seg selv er så gjennomført surrealistisk. Gir fortsatt hakeslepp over et år etterpå. 

Nor

Og noen bruker ferien og fritiden sin fremdeles til å sparke en enslig firebarnsmor som alt ligger nede 🙄 Joda, hun har gjort mye dumt, men helt seriøst så har denne tråden bestått av oppgulp og barnslig baksnakking altfor lenge. Litt morsomt at så mange later som de ikke sluker alt  hun legger ut, har så mange meninger om henne. Og på kanten at moderator lar denne hetsingen pågå, mens det slettes og utestenges om noen av de sarte baksnakkerne blir motsagt. En kan mene hvaen vil om AB, men hun har barn og foreldre. Men for all del.... om en ikke har mer meningsfylte ting i livet og drive med 🙄😊

Nor

Godt observert 👍Ser du forskjell på mitt innlegg og resten av innleggene på denne tråden også ? 

Annonse

Snikkerhuset
51 minutter siden, Nor skrev:

Og noen bruker ferien og fritiden sin fremdeles til å sparke en enslig firebarnsmor som alt ligger nede 🙄 Joda, hun har gjort mye dumt, men helt seriøst så har denne tråden bestått av oppgulp og barnslig baksnakking altfor lenge. Litt morsomt at så mange later som de ikke sluker alt  hun legger ut, har så mange meninger om henne. Og på kanten at moderator lar denne hetsingen pågå, mens det slettes og utestenges om noen av de sarte baksnakkerne blir motsagt. En kan mene hvaen vil om AB, men hun har barn og foreldre. Men for all del.... om en ikke har mer meningsfylte ting i livet og drive med 🙄😊

Hun har vel drevet med svindel ganske lenge.

Finlay
Posted (edited)
56 minutter siden, Inocybe skrev:

Kan ikke huske å ha sett AB komme med en eneste unnskyldning for den ugreie oppførelsen sin

Nei, snarere tvert i mot.

Når det gjelder misnøye med hennes lederstil i ABIP, velger hun å legge ansvaret på deltakerne:

"Anne Brith Davidsen har en direkte måte å kommunisere på, som vi ser at noen av deltakerne kan oppleve som vanskelig."

https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-svarer-hun-etter-anklagene/72212839

Edited by Finlay

Annonse

Isild

Det siste jeg husker AB uttalte til media da det ble klart at hun og to til ikke ble med i neste sesong av `Bloggerne` , var at hun fortalte at hun hadde nye ting på gang fra høsten av som hun så frem til. 

Og etter det er det vel noen som har sett henne på ny plattform som investor og gamingmanager. 

Jeg har ikke sett at hun signaliserer at hun ligger nede egentlig. Det er vel ikke åpnet hverken konkurs eller kommet noen beklagelser. Så egentlig er det ingen som vet noe som helst mer enn at AB avviste alle klager og er igang med nye ting hun gleder seg til fra høsten av i følge henne selv. 

Men, man kan selvsagt tenke seg til at det har vært en beintøff tid, antagelig har det skjedd veldig mye - som ikke har vært offentlig på noen måte. Men utad, så virker det da som hun er igang med nye ting. 

Zenhouse
1 time siden, Finlay skrev:

Nesten litt rart at Anne Brith, som faktisk jobbet som flyvertinne i FLERE ÅR ikke håndterte sine egne kursdeltakere på en mer forståelsesfull måte.

Med bakgrunn i et så servicepreget yrke, der man må være ansvarsbevisst, serviceorientert, ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, bevare roen i enhver situasjon,  ja i det hele tatt - være egnet.

ABIPene var en gjeng motiverte, voksne kvinner, som sannsynligvis var betydelig lettere å ha med å gjøre enn fulle og krevende flypassasjerer.

https://www.kk.no/underholdning/dette-gjorde-bloggerne-for-bloggsuksessen/69409960

Godt poeng.