Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Skrottefar
34 minutter siden, Nana skrev:

Lurer egentlig litt på hva som skjer hos/med henne nå. Har det ikke vært stille veldig lenge?

Hun sitter stille i båten og er gaming-manager mens hun spekulerer på hvordan hun skal klare å tjene inn alt det tapte, både penger og omdømme, det er hva jeg tror 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viking-girl
På 25.7.2020 den 21.26, Skrottefar skrev:

Hun sitter stille i båten og er gaming-manager mens hun spekulerer på hvordan hun skal klare å tjene inn alt det tapte, både penger og omdømme, det er hva jeg tror 

Hun venter på at eldste eller yngste skal spille inn Fortnite-millioner, da hun utgir seg selv som gaming-manager på Twitter. Der har hun etterspurt ting hun lurer på og at hun var på jakt etter en gaming-PC til 10 000,- En gaming-PC koster uendelig mye mer enn dét. At de nå satser på gaming i stedet for sunnere aktiviteter som hvertfall eldste gikk på før er uforståelig. Minsten som hun kun har i helgene driver jo med sykling som vi jo vet, da AB har lagt ut om dette. At eksen er proffsyklist og at minsten får god oppfølging i dette. 
Må legge til at jeg trodde absolutt at det var AB som hadde skrevet diktet, men etterhvert kunne jeg ikke skjønne at hun ville legge ut noe sånt med navner og det hele. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Måne Rampelyset

Tråden er ryddet for krenkelser, injurier og persondebatt.

Måne, admin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Måne Rampelyset

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering og injurierende og krenkende innlegg, og svar til dette.

Fra reglene: «Selv om du kan dokumentere dine ytringer som sannhet, kan innlegg slettes for injurier om ytringene anses å være til skade for omtalte part, deres omdømme og privatliv.« Av hensyn til mindreårige, ønsker ikke Kvinneguiden å være en arena for spredning av slike ytringer, og dermed gjøre dem lettere tilgjengelige. Dette selv om det deles informasjon fra offentlige registre. For ytterligere spørsmål, kontakt admins på Ris & Ros.

Måne, admin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
spirå12

Tydeligvis mye som ikke kan drøftes her. Men forhåpentligvis er det lov å be folk selv søke offentlig informasjon på "seeiendom.no" og "proff.no" så får vi vente på avisoppslagene og håpe kursdeltakerne ABIP gjør det rette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Isild

Litt merkelig at media ikke følger opp den varslede konkursen. Det var jo de som meddelte det. Etter ganske massiv dekning fra media av ABIP- saken forut for at AB "går for konkurs" er det litt merkelig at de ikke har fulgt opp videre. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/gar-for-konkurs-etter-kurs-kritikk/72427638

Men det hele er vel litt sånn "yesterdays news", og ikke akkurat veldig interessant for allmennheten. Nå som vi vet at det ikke blir nye kurs, så angår vel den videre oppryddingen egentlig kun de involverte (deltagerne, forretningsforbindelser og ikke minst AB selv)  Alle har forstått at det ikke gikk så bra, og det er vel noe med å vise hensyn til privatpersonene i dette også. 

Jeg ønsker fortsatt virkelig ikke at det skal gå skikkelig dårlig for AB, men jeg ønsker også veldig sterkt at det er slutt på å ta den forb** "heisen" nå. 

"There is no elevator to success, you have to take the stairs" (en quote AB selv var veldig fan av) 

Endret av Isild
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrottefar
9 timer siden, Isild skrev:

Jeg ønsker fortsatt virkelig ikke at det skal gå skikkelig dårlig for AB, men jeg ønsker også veldig sterkt at det er slutt på å ta den forb** "heisen" nå. 

"There is no elevator to success, you have to take the stairs" (en quote AB selv var veldig fan av) 

Jeg håper dette kan være den endelige lærepengen for AB, og om det er fælt for henne, ja, I couldn't care less, men det er utrolig synd at det går utover barna om så er tilfelle, for det fortjener de ikke, for de kan jo ikke noe for at mora ikke er helt i vater på business-området, men de vil allikevel være en skadelidende part i det dessverre

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pust
12 timer siden, Skrottefar skrev:

Jeg håper dette kan være den endelige lærepengen for AB, og om det er fælt for henne, ja, I couldn't care less, men det er utrolig synd at det går utover barna om så er tilfelle, for det fortjener de ikke, for de kan jo ikke noe for at mora ikke er helt i vater på business-området, men de vil allikevel være en skadelidende part i det dessverre

Hun kaller seg «leder og investor» for en gruppe gamere, på Twitter. Hun holder kjent stil på kontoen, selv om det nå foregår på haltende engelsk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Felis
1 time siden, Pust skrev:

Hun kaller seg «leder og investor» for en gruppe gamere, på Twitter. Hun holder kjent stil på kontoen, selv om det nå foregår på haltende engelsk.

Investor? Hva investerer hun med? Jeg regner med at det ikke er penger...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isild
4 timer siden, Pust skrev:

Gamingmiljøene kan jeg ingenting om, og Twitter har jeg ikke (heldigvis) - Men er det stort sett ungdom som holder på med dette? (om du eller andre vet?) Er det ungdom hun er "leder" for? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar
4 timer siden, Isild skrev:

Gamingmiljøene kan jeg ingenting om, og Twitter har jeg ikke (heldigvis) - Men er det stort sett ungdom som holder på med dette? (om du eller andre vet?) Er det ungdom hun er "leder" for? 

Det er vel en gjeng gamere som sønnen spiller sammen med etter hva jeg har skjønt, og de er vel av slaget ungdom ja :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fruktninja

Jeg har akkurat fått meg Instagram.,

Jeg finner to instagramkontoer med hennes navn. Den ene kontoen har 11,8 K følgere, og hun følger 11. 1 innlegg. den andre har 61,4K følgere og hun følger 97, men der er det 2013 innlegg. Men på begge kontoene der bildene normalt vises så står det «ingen innlegg ennå». Betyr det at jeg er blokkert? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrottefar
17 minutter siden, Finlay skrev:

Tanken på å tjene til livets opphold på normal måte, med en normal jobb, må virke direkte frastøtende på AB

Dersom en arbeidsgiver googler AB så vil nok heller ikke hun virke særlig attraktiv å ansette, for hadde jeg vært arbeidsgiver så hadde jeg funnet hennes bakgrunn og historie som et negativt aspekt

Lenke til innlegg
Del på andre sider
spirå12
12 timer siden, FotbaIlflua skrev:

https://www.yrjaoftedahl.com/podcast/tag/anne+brith+Davidsen

Jeg anbefaler alle å høre denne podcasten. ABD serverer mengder av løgner, og intervjuer svelger alt rått. I retrospekt er det skremmende å høre hvilken sannhet som er gjeldene for ABD, og at hun får lov til å lufte fantasiverdenen sin offentlig ved å framstille seg selv som et offer for de slemme mobberne på Kvinneguiden. Jeg er rystet!

Skremmende å høre på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stargaze
15 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Jeg anbefaler alle å høre denne podcasten. ABD serverer mengder av løgner, og intervjuer svelger alt rått. I retrospekt er det skremmende å høre hvilken sannhet som er gjeldene for ABD, og at hun får lov til å lufte fantasiverdenen sin offentlig ved å framstille seg selv som et offer for de slemme mobberne på Kvinneguiden. Jeg er rystet!

Har hørt den. Helt tragisk... sier veldig mye om henne og hvorfor ting og relasjoner går som de går.

Dama er jo ikke god.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lunabelle
16 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Jeg hadde ihvertfall vært ganske så flau etter alt som har kommet frem i ettertid, hvis jeg hadde vært Yrja Oftedahl. Hadde vurdert å slette episoden, tror jeg. For så naiv og lettlurt hadde jeg ikke hatt noe ønske om å fremstå. Dette er pinlig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...