Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

lamorte

Hvorfor nevnes det i det hele tatt prisen på en datamaskin? 10.000 for en gamingpc er for øvrig ikke store greiene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

clyde
4 timer siden, Fruktninja skrev:

for de som ikke har Twitter: her er bio’en...

3F123C00-0D0E-42A8-814C-AFF6A7C9E8FD.jpeg

Haha, der er hun ja 😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Chrisssi

Fortnite mum 😳🤣

Ikke spesielt gode engelskkunnskaper på mor sjøl forresten

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jodaneida
26 minutter siden, Trynefaktor skrev:

Kanskje ikke mye, men når hun skylder andre mye penger er det umusikalsk å skryte av pengebruk offentlig 

Det er sant. Det er bare så flaut at hun flotter seg så veldig med ting som.. ikke er så flott 🤣

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Isild

Nei assa, hva skal man si? "Comeback" på gang der altså, i ny kanal, med ny greie... 

Nå vet vi igrunn ingenting om hvorvidt noen av de håpefulle ABIP`erne har rettet noe krav, har de ikke det - så er det dumt ( av de) - for at AB gjenoppstår med nye ideer - det vet vi jo. "Bedre å jobbe i stillhet og la suksessen bli høylydt".. 

yep. 

Har ikke noe mer å si om hva hun bedriver jeg, hun vil mye, ønsker veldig-  og "jobber" alt annet enn stille, "suksess" har enn så lenge uteblitt - mangelen på suksess har derimot vært "høylydt". Sannhetenen om forretningsdrift er et Google-søk unna, så de som vil inngå samarbeid der nå, gjør det med åpne øyne tenker jeg. 

Lykke til til henne, og til de. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Revenge o'Cavatina

Er så glad jeg har kvitre-konto😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Justlooking
5 timer siden, Consita skrev:

Noen hørt om selvinnsikt.😅

Hun er f.. meg ikke sann..

Helt utrolig mangel på selvinnsikt ... Kan noen tro på dette når nettet er fullt av hennes oppførsel som nettopp det motsatte?? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Zenhouse

Nesten fascinerende... og se en slik, hva skal jeg si, personlighet utfolde seg gang på gang. Som tatt ut av visse lærebøker...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lamorte
2 timer siden, Trynefaktor skrev:

Kanskje ikke mye, men når hun skylder andre mye penger er det umusikalsk å skryte av pengebruk offentlig 

Absolutt, jeg skjønte bare ikke hva det var å skryte av. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kollontaj

Hvis hun anvender samme taktikk på Twitter som på blogg, snap og IG er jeg redd for at hun dummer seg ut. Kanskje derfor hun skriver på engelsk, for Twitter i Norge er jo mest for folk som faktisk har peiling på hva de skriver om, iallfall de som er store profiler der. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miss.Wildfox
9 timer siden, Oransjesjel skrev:

Regner med at guttungen drar inn penger da vel.. Store premier i det spillet har jeg lest. (Var det ikke en norsk tenåring som vant Vm eller noe sånt?)  Guttungen har vel ikke akkurat fått velge manager - varer nok ikke lenge før hun er uvenner med alle i det «gamet» også - «managerkrig» neste... Norge ble for lite for «røret» hennes - nå skal hun erobre spillverdenen med sine lederegenskaper. Hold på hatten!! 

Hun er mer lik Berit Riise enn hun kanskje har trodd. Blir vel jordskjelv i heimen etterhvert om det genererer inntekt av den spillingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Pust
13 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Er så glad jeg har kvitre-konto😊

Hun stenger kontoen for innsyn og blokkerer random følgere. Same shit, new wrapping, som det heter på ny-gamersk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Felis
23 minutter siden, Pust skrev:

Hun stenger kontoen for innsyn og blokkerer random følgere. Same shit, new wrapping, som det heter på ny-gamersk. 

Det er drøye 300 færre følgere nå, enn i går kveld. Mor sjøl har jobbet overtid i natt. Work work work....

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kollontaj

Hun tror visst Twitter er som Insta. ☺️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
clyde
42 minutter siden, Pust skrev:

Ser at profilen er lukket nå ja, det betyr at hun holder på akkurat som før. Har ikke lært en eneste ting ser det ut til. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Inocybe

Altså hva hjelper det å bytte blogg ut med magazin og med insta og med Twitter. Når hun ikke har lært av feilene hun har gjort på hver evig eneste av plattformene? 😂 Samme pinlige greie ny runde. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Revenge o'Cavatina
1 time siden, Pust skrev:

Spiller ingen rolle. Svindleren bør gjøre opp for seg før hun skryter på seg manager-status, PCer til tusenvis av kroner, og tror at ingen følger med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...