Populært innlegg Sjøgrønn Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4721 Del Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, Love2017juni skrev: Jo mener også hun sa det. Spolte meg tilbake fra starten av gmn, og ingenting nevnt om at hun kommer dit idag.. 🤔 Susanne Kaluza gir også ut bok i dag og hun er på God Morgen Norge. Godt valg, det er FLAUT at ABD får være talsperson som offer all den tid hun faktisk har oppført seg så dårlig på nett selv! 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lizziea Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4722 Del Skrevet 8. mars 2019 Hun skal bli den beste manageren i blogg Norge.... Den dama ville jeg ikke tatt i med ildtang engang dersom jeg var blogger. Og hvordan hun får holde på i media er meg et mysterium. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4723 Del Skrevet 8. mars 2019 6 minutter siden, Fullrulle skrev: Men sånn helt alvorlig, har hun mulighet til å finne identiteten til brukerne på kvinneguiden? Jeg regner jo med at personopplysningene våre er beskyttet av egmont? Hun har ikke det, sa hadde flere av oss vært omtalt i boken og vel så det. Hun skriver i boken hvor besatt hun var av å finne ut hvem folk her var, hun trålet profiler og leste gjennom alle en bruker innlegg for å se om de tidligere har skrevet noe avslørende om hvor de bor, for eksempel. Hun fant frem til flere som hadde samme eller delvis samme brukernavn på instagram eller andre nettsteder. Hun som tidligere sa at hun ikke hadde bruker her, hadde minst en hun prøvde å finne folk med. Som hun hele tiden unnskylder det med, "du har rett til å identifisere dine mobbere på nett". Problemet er bare at det at Anne Brith føler seg mobbet og hetset, betyr ikke at hun faktisk er det. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potatopotato Skrevet 8. mars 2019 #4724 Del Skrevet 8. mars 2019 Altså.. videoen av henne som gråter over føflekken sin? Hææææææ??????? https://www.seher.no/video/bryter-ut-i-tarer-av-egen-bok/7jDf6JBG j 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 8. mars 2019 #4725 Del Skrevet 8. mars 2019 Jeg er Så sikker på at det ble sagt at AB skulle komme tilbake til gmn 8 mars. Får vi noen gang vite hva som skjedde der? De har jo unnlatt å si noe de gangene Anna Rasmussen ikke har stilt opp når hun skulle komme dit. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 8. mars 2019 #4726 Del Skrevet 8. mars 2019 38 minutter siden, Fullrulle skrev: Men sånn helt alvorlig, har hun mulighet til å finne identiteten til brukerne på kvinneguiden? Jeg regner jo med at personopplysningene våre er beskyttet av egmont? Nei, hun har ikke det. Eller, hun har ingen rett, lov eller hjemmel til å få utlevert informasjon om de enkelte brukerne på forumet. Hva man finner ut av utifra hva som står i profilen din og hvilke tråder du skriver i og hva du legger igjen av informasjon i innleggene er en annen sak. Det er også fullt lovlig og vi kan alle gjøre det 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 8. mars 2019 #4727 Del Skrevet 8. mars 2019 24 minutter siden, DianaV skrev: Jeg er Så sikker på at det ble sagt at AB skulle komme tilbake til gmn 8 mars. Får vi noen gang vite hva som skjedde der? De har jo unnlatt å si noe de gangene Anna Rasmussen ikke har stilt opp når hun skulle komme dit. Kan det ha blitt sagt sist hun var på gmn og fortalte om boka? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 8. mars 2019 #4728 Del Skrevet 8. mars 2019 39 minutter siden, Potatopotato skrev: Altså.. videoen av henne som gråter over føflekken sin? Hææææææ??????? https://www.seher.no/video/bryter-ut-i-tarer-av-egen-bok/7jDf6JBG j Jeg ble faktisk brydd av å se den videoen. Er det så ille, og hun helst ikke ville hatt den er det bare å gå til en flink lege og fjerne den. Blir et minimalt arr. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. mars 2019 #4729 Del Skrevet 8. mars 2019 27 minutter siden, DianaV skrev: Jeg er Så sikker på at det ble sagt at AB skulle komme tilbake til gmn 8 mars. Får vi noen gang vite hva som skjedde der? De har jo unnlatt å si noe de gangene Anna Rasmussen ikke har stilt opp når hun skulle komme dit. Jeg har fulgt med med et halvt øye på IG, og der var det en spørsmålsrunde hvor et av spørsmålene var "hva skal du jobbe med fremover nå". Da svarte hun at det skulle hun avsløre på GMN 8. Mars. Skal ikke påstå at jeg husker rett, men jeg tror det. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg decker Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4730 Del Skrevet 8. mars 2019 Åhhh, eg er så &!@&!&@ forbanna over at ho skal kapre kvinnedagen på denne måten! Men no skal eg ignorera henne og gjer meg klar til å gå i tog for verkelege kvinnesaker. ✊ 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 8. mars 2019 #4731 Del Skrevet 8. mars 2019 4 timer siden, Bustefisk skrev: Kanskje jordskjelvet er at hun reiser rundt med tvteam og ringer på dørene til mobbere 😛 må jo komme noe mer? Hun som er SÅ dramatisk kan ikke mene det spinkle innholdet i boka kvalifiserer til jordskjelv? Nå har jeg vært kritisk til all eksponering hun har drevet av barn på bloggen sin. Thats it. Hadde hun banket på her skulle hun fått komme inn med tv team på slep, så kunne vi nok tatt en diskusjon.. Og det tror jeg faktisk de fleste av deltagerne her i tråden hadde klart med glans og!! Men deeet tror jeg neppe AB hadde villet... 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 8. mars 2019 #4732 Del Skrevet 8. mars 2019 #sifra - sier Anne Brith Danielsen. Men hvordan skal det bli reell samfunnsdebatt, om alle tilsvar og uenighet stemples som hets - kun fordi spørsmålet er svart på en gang? Slik får en kritikere til å bli 'hatere'. Tenk så enkelt, for alle våre politikere og samfunnsdebattanter, om alle motargumenter mot egne uttalelser og svar stemples 'hets'? Dette er faren, ved å la talerør fra 'blogglandia' gjøre seg til talspersoner for hvordan rammene for offentlig debatt i Norge skal være. Det er mange teknikker som effektivt er blitt brukt av reklameselgere i sosiale media, for å unngå debatt om eget virke og offentlige person. Her må en være våken, obs på hva som egentlig foregår. Vi kan ikke tillate at det tegnes en illusjon om å å 'stoppe hat' - med den hensikt å kneble og ugyldiggjøre debatt og kritiske røster. Spesielt ikke, når saken frontes ved å fremme nedsettende omtale av sine kritikere. Når 'talskvinnen' selv bruker "rasshøl" i kampanjevideo, så settes en tone som fremmer aggressivitet og nettopp hat mot andre. #sifra #stopphat Sitat Anne Brith skriver i boken at hvis man er i mot bruk av barn i SoMe, men hun/de er uenige, da skal man slutte å si fra. Det kan virke som hun ønsker et samfunn, der man ikke skal ha lov til å si fra, når man er uenig med noen. https://influencere.wordpress.com/2019/03/08/anne-brith-kvinnedagen/ 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Embla82 Skrevet 8. mars 2019 Populært innlegg #4733 Del Skrevet 8. mars 2019 Så på samme dag kommer både intervjuet i nettavisen med dette sitatet: https://www.nettavisen.no/puls/anne-brith-davidsen-gir-ut-bok-pa-kvinnedagen---vi-kvinner-klarer-ikke-a-samle-oss/3423602862.html "- Det kan se sånn ut. Men jeg er en person som ikke har lyst til å leve i negativitet. Jeg er en positiv person som egentlig er imun for negativitet" og video der hun gråter fordi hun påstår at hun har fått mange kommentarer på føflekken sin... Hvordan henger det på greip? 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 8. mars 2019 #4734 Del Skrevet 8. mars 2019 3 timer siden, oblt skrev: Jeg har ikke sett AB sin flekk diskutert her inne, ei heller lagt merke til fokus på hennes utseende. Det har faktisk vært ganske mange kommentarer om hennes jo, men det har gått mer på at hun ser eldre ut enn hun er (mye av det faktisk), latterliggjøring av grimaser og fakter, kommentarer om "gammelt vs nytt" utseende, osv. Akkurat den føflekken kan jeg ikke huske har vært et stort samtaleemne da, men godt mulig den har blitt nevnt før, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 8. mars 2019 #4735 Del Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, Gaea skrev: Det har faktisk vært ganske mange kommentarer om hennes jo, men det har gått mer på at hun ser eldre ut enn hun er (mye av det faktisk), latterliggjøring av grimaser og fakter, kommentarer om "gammelt vs nytt" utseende, osv. Akkurat den føflekken kan jeg ikke huske har vært et stort samtaleemne da, men godt mulig den har blitt nevnt før, det vet jeg ikke. Google it... Anne Brith føflekk, så får du svar. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 8. mars 2019 #4736 Del Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, Viking-girl skrev: Google it... Anne Brith føflekk, så får du svar. Det er da mye som modereres vekk i trådene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 8. mars 2019 #4737 Del Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, Gaea skrev: Det har faktisk vært ganske mange kommentarer om hennes jo, men det har gått mer på at hun ser eldre ut enn hun er (mye av det faktisk), latterliggjøring av grimaser og fakter, kommentarer om "gammelt vs nytt" utseende, osv. Akkurat den føflekken kan jeg ikke huske har vært et stort samtaleemne da, men godt mulig den har blitt nevnt før, det vet jeg ikke. Det som er bra med kg er jo at diskusjonen modereres etter regler. Og i tillegg er det mange oppegående brukere som sier imot om det kommer ufine kommentarer på f.eks utseende. De fleste har kommentert ut i fra hva som har blitt publisert på bloggen, og bloggen har vært offentlig, men kneblet for all kritikk.... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 8. mars 2019 #4738 Del Skrevet 8. mars 2019 6 minutter siden, Gaea said: Det har faktisk vært ganske mange kommentarer om hennes jo, men det har gått mer på at hun ser eldre ut enn hun er (mye av det faktisk), latterliggjøring av grimaser og fakter, kommentarer om "gammelt vs nytt" utseende, osv. Hvor gammel er hun egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 8. mars 2019 #4739 Del Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, Leselusa skrev: Det som er bra med kg er jo at diskusjonen modereres etter regler. Og i tillegg er det mange oppegående brukere som sier imot om det kommer ufine kommentarer på f.eks utseende. De fleste har kommentert ut i fra hva som har blitt publisert på bloggen, og bloggen har vært offentlig, men kneblet for all kritikk.... Jo da, det er bra, men rimelig ufine kommentarer kan stå i opp til et døgn før de blir ryddet. Da får mange det med seg. Og det er ikke alltid én bruker som sier noe stygt, og en haug som reagerer - det kan også være omvendt. Eller til og med ingen som reagerer. For ordens skyld så liker jeg ikke AB så godt, og det er svært mye av det hun sier som jeg ikke tror på. Men KG-trådene bugner ikke over av kun saklig kritikk for å si det sånn, det er tidvis en del dritt, og AB er faktisk en av de som har fått utseendet sitt diskutert i større grad enn en del av de andre bloggerne i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 8. mars 2019 #4740 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) 6 minutter siden, Nutz skrev: Hvor gammel er hun egentlig? Jeg husker ikke nøyaktig, men er vel i 40-åra et sted. Endret 8. mars 2019 av Gaea Googlet - 44 i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg