Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Pust skrev:

Ny strategi «La «hatet» stå, så kan alle se hvor mange slemme mennesker det er. 

Klokt spør du meg, og garantert fordi det er nyttig. Kanskje søksmål forberedes, hvem vet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, gladidag skrev:

Så ikke godkjenn hennes følge forespørsel da....blokker henne bare....eller kanskje ikke..det kan jo dukke opp noen interessante kommentarer😀😉😉😇

Hvis man har åpen profil får man ikke noen forespørsel å godkjenne....

(Men man kan så klart blokkere folk likevel da.)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Justlooking skrev:

Modig av deg å skrive dette. Hun vet hvem du er og sikkert også hvor du bor 😊

Og hva hun heter på KG... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rabbenreka skrev:

Jeg blir nesten litt nervøs her jeg. Kommentaren jeg la igjen på instagram for en uke siden står der enda og jeg har ikke blitt blokkert. Var sikker på den skulle bli slettet asap og at jeg ville blitt blokkert.. 

Så lenge kommentaren er konstruktiv har du ingenting å frykte men problemet her er mottakerens tolkning av kommentaren.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snaskesnusken skrev:

Så lenge kommentaren er konstruktiv har du ingenting å frykte men problemet her er mottakerens tolkning av kommentaren.

Jeg føler den var konstruktiv. Er hennes reaksjon eller mangel på reaksjon jeg synes er skummelt.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Rabbenreka skrev:

Jeg føler den var konstruktiv. Er hennes reaksjon eller mangel på reaksjon jeg synes er skummelt.. 

Jeg tror ikke at du skal tenke så mye på det da alt dette vil blåse over etterhvert. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Nå  nei - ikke i ABs verden. Jeg likte en kritisk kommentar å ble blokkert - så så lite skal faktisk til.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trollmora skrev:

Nå  nei - ikke i ABs verden. Jeg likte en kritisk kommentar å ble blokkert - så så lite skal faktisk til.

Helt utrolig.. Hvem lærer de den strategien fra? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Helt utrolig.. Hvem lærer de den strategien fra? 

Akkurat samme på face, jeg likte en kommentar inne på Proviant sin side - og svosj ble jeg blokkert av henne der å.

Ikke noe tap akkurat - men sånn er det altså.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Trollmora skrev:

Samme her. Glupt 🙄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommentaren i boka som egentlig var til Helene Drage er så søkt å prøve å få til å skulle handle om Anne Brith. Det står at kjolen hadde vært stygg på en slank person også, ikke bare på hun som er sykelig overvektig. 

Anne Britt er mye rart, men sykelig overvektig er hun ikke akkuratt. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ispahan
2 minutter siden, minister-mio skrev:

Den kommentaren i boka som egentlig var til Helene Drage er så søkt å prøve å få til å skulle handle om Anne Brith. Det står at kjolen hadde vært stygg på en slank person også, ikke bare på hun som er sykelig overvektig. 

Anne Britt er mye rart, men sykelig overvektig er hun ikke akkuratt. 

Det er ikke så rart hun må stjele kommentaren til Helene Drage hvis hun blokkerer alle som muligens kan komme til å være uenig med henne en gang i fremtiden, ref. blokkere alle som trykker liker på kommentarer hun ikke er enig i. Hvordan kommer dette hatet frem til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ispahan skrev:

Det er ikke så rart hun må stjele kommentaren til Helene Drage hvis hun blokkerer alle som muligens kan komme til å være uenig med henne en gang i fremtiden, ref. blokkere alle som trykker liker på kommentarer hun ikke er enig i. Hvordan kommer dette hatet frem til henne?

Det blir bare så søkt å stjele hat som åpenbart ikke handler om henne. Hadde hun vært lubben hadde det vært troverdig at det kunne vært rettet mot henne i det minste. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Trollmora skrev:

Akkurat samme på face, jeg likte en kommentar inne på Proviant sin side - og svosj ble jeg blokkert av henne der å.

Ikke noe tap akkurat - men sånn er det altså.

🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, Ispahan skrev:

Godt innspill.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...