Gå til innhold

Jeg legger tarot


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinne 08.05 - sommeren

Anonymkode: 75100...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 13.03

Når jeg målet mitt? 

Anonymkode: 9a063...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 11.10 kjærlighet, jobb.

hva som gikk galt og hvordan det blir.

Anonymkode: b84be...560

Var meg som skrev første innlegget, du ser det sikkert ikke før det er for sent, hvis du ikke allerede har begynt. 

Glemte jeg tilleggsspørsmål. Bør jeg kontakte han eller vente til han tar kontakt? Tar han kontakt? Kan si det var ikke noe av på forhold og det har ikke vært drama i den forstand, men innvendig kaos i meg. 

Anonymkode: b84be...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 11.10 kjærlighet, jobb.

hva som gikk galt og hvordan det blir.

Anonymkode: b84be...560

Hei!

Her er det store og sterke følelser i sving, både kjærlighet og håp, men også sorg og tap. I fortiden din ligger virkelig en stor forelskelse/kjærlighet. En virkelig kjærlighetsfull kontakt, et stort og viktig møte. Nåtiden er også veldig god i forhold til denne relasjonen, selvom jeg forstår på spørsmålet ditt at noe har gått galt. Kortene sier at det virkelig er håp, enten i selve relasjonen deres, eller håp for at sårene fra tapet av relasjonen/mannen kan leges på en  god og livgivende måte. Kortene sier at selv om kjærligheten/relasjonen var sterk, kan det ha vært noe uærlighet eller løgn mellom dere. Kortene sier noe om at du kanskje må bli økonomisk trygg eller uavhengig, og at det er viktig akkurat nå. Dette er viktig å fokusere på, før du evt kan gå videre i forholdet/i et forhold. Det ser ut som mannen du har vært sammen med, har trukket seg bort fra deg. men han har ikke trukket seg vekk for å være sammen med andre, men for å være alene. Du kan også føle deg alene, når de rundt deg trekker seg bort. Bruk tid på å finne ut av hva du vil, og gi deg selv økonomisk trygghet. 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Kvinne 04.07

Jeg vil gjerne vite litt om økonomi og kjærlighet

Anonymkode: 4af16...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 11.10 kjærlighet, jobb.

hva som gikk galt og hvordan det blir.

Anonymkode: b84be...560

Hei! Jeg skrev nettopp et langt svar til deg, men ble alt borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Visuelle skrev:

Ble alt borte?

Jepp ;) 

Anonymkode: b84be...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 14.08 - jobb/karriere :)

Anonymkode: 65166...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 25.06

- økonomi

- jobb

Anonymkode: 0dfc6...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 07.05 

Generelt 

Anonymkode: ebbdc...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var meg som skrev første innlegget, du ser det sikkert ikke før det er for sent, hvis du ikke allerede har begynt. 

Glemte jeg tilleggsspørsmål. Bør jeg kontakte han eller vente til han tar kontakt? Tar han kontakt? Kan si det var ikke noe av på forhold og det har ikke vært drama i den forstand, men innvendig kaos i meg. 

Anonymkode: b84be...560

Hei! Det ser ikke ut som han tar kontakt med det første. Kortene sier noe om at det er viktig å jobbe med din egen økonomiske trygghet nå. Kanskje dere begge trenger litt tid for dere selv? Det er ikke noe negativt med det, kanskje lurt om det er mye innvendig kaos. Ser at du ikke helt vet hva du vil. Det er store og sterke følelser i sving, både kjærligher og håp, men og også uærlighet, tap og frykt. Gi deg selv litt tid til å finne ut av ting 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Visuelle skrev:

Hei! Det ser ikke ut som han tar kontakt med det første. Kortene sier noe om at det er viktig å jobbe med din egen økonomiske trygghet nå. Kanskje dere begge trenger litt tid for dere selv? Det er ikke noe negativt med det, kanskje lurt om det er mye innvendig kaos. Ser at du ikke helt vet hva du vil. Det er store og sterke følelser i sving, både kjærligher og håp, men og også uærlighet, tap og frykt. Gi deg selv litt tid til å finne ut av ting 🙂

Takk, men om han gjør det i det hele tatt mener jeg. Jeg vet ikke hva du mener med "det første". 1mnd, 1 år liksom..det er mye mellom der. :) 

Anonymkode: b84be...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 16.02. 😊

Livet generelt - helse, økonomi

Anonymkode: e8d64...c81

Hei!

Fortiden har vært trygg og god økonomisk sett, og i livet ditt i dag er det mye kjærlighet og sterke relasjoner. Om det enten er en svært kjærlighetsfull relasjon til en partner/mann, eller generelt til familien/barn vet jeg ikke, men det er svært godt og kjærlighetsfullt. Samtidig ser jeg behovet ditt for å sette noen grenser for deg selv. Dette blir viktig for seg framover, også dette å søke mer innover, lande i kroppen, psykologi og drømmer etc. Søvn er ekstra viktig. Det ligger mye positivt og godt rundt deg, men at du kanskje har behov for å se innover og kjenne etter hva du ønsker for livet ditt. 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, men om han gjør det i det hele tatt mener jeg. Jeg vet ikke hva du mener med "det første". 1mnd, 1 år liksom..det er mye mellom der. :) 

Anonymkode: b84be...560

Jeg vet ikke hvordan man ser tid i tarot dessverre 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 12.06 - barn og jobb 

Anonymkode: 7abd0...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 18.04.

jobb

kjærlughet

Anonymkode: bceb8...222

Hei!

Det ligger endringer og store forandringer i fortiden din. Ting har gått fort, men det virker som du har stått godt og stødig i det. Jobber du som lærer eller annen form for undervisning? Eller på skole? - Eller er det noe du har lyst til? Det ligger for deg. Samtidig ser jeg sterke personer rundt deg, som kanskje ønsker noe annet for deg? F.eks en mor og far, selvom du er voksen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...