Gå til innhold

Tok minibotox i ansiktet og kan ikke smile ordentlig nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS. Men hva er poenget med å holde på med denne kritikken? Vi kan alle ta feilvurderinger og ikke minst ønske å prøve ut nye ting. Trenger vel ikke å sparke ei som ligger nede? Tror du ikke hun har klart å reflektere over disse tingene selv, om så i etterkant av injeksjonene? Hun er jo tydelig på hva hun spør om her. 

TS: hvis jeg var deg så ville jeg bedt om en prat med behandler. Du har gjerne allerede vært på kontroll? Jeg vet de ofte kan korrigere botox ved å sette i andre punkter. En dyktig behandler vil uansett kunne se om du har fått for mye eller om det ble satt feil. Forhåpentligvis så roer det seg om noen dager :) 

Lykke til🥰

Anonymkode: c14a0...37a

Haha, jeg må le, visste dette kom til å skje;) men takk for ordentlig svar og faktisk relatert til det jeg spør om🥰

Ja, har sendt de mail for flere dager siden, men ikke fått svar :(

Anonymkode: d8127...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

....... Innspill til det siste her, fra ts/andre?

Anonymkode: 9ee53...75b

Er nok litt sånn det har blitt, ja. Litt stivere smil om jeg kan si det slik. Sykt irriterende og føles merkelig:( 

Anonymkode: d8127...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg må le, visste dette kom til å skje;) men takk for ordentlig svar og faktisk relatert til det jeg spør om🥰

Ja, har sendt de mail for flere dager siden, men ikke fått svar :(

Anonymkode: d8127...460

Hei. Jeg synes at klinikkene/behandlerne som utfører slike behandlinger burde være pliktig til å uoppfordret opplyse om denne bivirkningen med at smilet blir endret så mye (de vil neppe opplyse om det uten at de blir pliktig til å opplyse om det, tenker jeg). Jeg synes at det er trist at du fikk denne erfaringen. Det er jeg som postet bilder i tråden. Jeg beklager at jeg skrev litt krasst tidligere i tråden om at man må skjønne at en slik behandling med muskel-lammende gift går utover de musklene som man bruker når man smiler. Kanskje andre som leser tråden unngår å velge en slik behandling.

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok litt sånn det har blitt, ja. Litt stivere smil om jeg kan si det slik. Sykt irriterende og føles merkelig:( 

Anonymkode: d8127...460

Jeg håper at det blir bra snart :klem:

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2019 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Fra tråden i linken:

Det ser ut her, som at hele ansiktet forandres etter en slik behandling. Damen her smiler ikke med hele ansiktet lengre. Hun så mye finere og gladere ut før behandlingen

gummy-smile-04a-thumbs.jpg

Det samme legger jeg merke til her

gummy-smile-03a-thumbs.jpg

Anonymkode: 98c25...fd4

 
Jeg synes absolutt at en slik behandling ødelegger smilet
Screen-Shot-2015-11-03-at-1.34.10-PM.png
PS. Dette er botox-behandling for Gummy-smile. Men allikevel må man jo skjønne at smilet blir "ødelagt" av å få injisert en gift som lammer muskler (som man bruker når man smiler) i ansiktet.

Anonymkode: 9ee53...75b

Herlighet så mye gladere de så ut før behandlingen! De mistet så mye av utstrålingen etter botoxen, visste ikke at øyne og smil har så mye å si for utstrålingen. Men jeg ser det på en venninne som har tatt botox. Hun har mistet mye ansiktsmimikk. 

Anonymkode: e9d91...19f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok litt sånn det har blitt, ja. Litt stivere smil om jeg kan si det slik. Sykt irriterende og føles merkelig:( 

Anonymkode: d8127...460

"Det som forundrer meg er din manglende logiske sans. Les HI på nytt. Og så kan du kanskje anta at jeg spurte behandler om dette. Og igjen, jeg har ikke bruk for pekefingeren din. "

Hvorfor opprettet du tråden når du allerede fikk informasjon om dette fra behandler??

Anonymkode: e9d91...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg synes at klinikkene/behandlerne som utfører slike behandlinger burde være pliktig til å uoppfordret opplyse om denne bivirkningen med at smilet blir endret så mye (de vil neppe opplyse om det uten at de blir pliktig til å opplyse om det, tenker jeg). Jeg synes at det er trist at du fikk denne erfaringen. Det er jeg som postet bilder i tråden. Jeg beklager at jeg skrev litt krasst tidligere i tråden om at man må skjønne at en slik behandling med muskel-lammende gift går utover de musklene som man bruker når man smiler. Kanskje andre som leser tråden unngår å velge en slik behandling.

Jeg håper at det blir bra snart :klem:

Anonymkode: 9ee53...75b

Det går fint, takk for fint svar nå:)  Og jeg er helt enig med deg!

Jeg ikke har tatt botox for gummy smile forresten, tok det ikke så nærme munnen i det hele tatt - så trodde ikke det ville påvirke smile i det hele tatt, og iallfall ikke når behandler forsikret meg om det samme. Jeg tok det for å bli kvitt "kreppete" hud i kinnene(men som altså er ved munnen, Men ikke helt ved siden av - huff vanskelig å forklare). Tror han har satt i en muskel som heter "risorius" som kan  påvirke smilet(til høyre på bildet, i blått). 

Screenshot_20190606-122724_Instagram.jpg

Anonymkode: d8127...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går fint, takk for fint svar nå:)  Og jeg er helt enig med deg!

Jeg ikke har tatt botox for gummy smile forresten, tok det ikke så nærme munnen i det hele tatt - såtrodde ikke det ville påvirke smile i det hele tatt, og iallfall ikke når behandler forsikret meg om det samme. Jeg tok det for å bli kvitt "kreppete" hud i kinnene(men som altså er ved munnen, Men ikke helt ved siden av - huff vanskelig å forklare). Tror han har satt i en muskel som heter "risorius" som kan  påvirke smilet(til høyre på bildet, i blått). 

Screenshot_20190606-122724_Instagram.jpg

Anonymkode: d8127...460

Takk for svar! Her må jo behandleren enten gitt deg feilinformasjon eller utført behandlingen feil. (Jeg vet for lite om musklene til å vite om virkningen av botox i nevnte område). Men vi  bruker faktisk ganske mange av ansiktets mange muskler når vi smiler. Her står det at man bruker 17 muskler når man smiler https://www.nettavisen.no/nyheter/25-ting-du-ikke-visste/1582559.html

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...