Gå til innhold

Tok minibotox i ansiktet og kan ikke smile ordentlig nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

at jeg spurte behandler om dette.

Jaha? Du spurte behandleren på forhånd om botox-behandlingen ville gi deg et unaturlig smil? Hva svarte behandleren på det da?

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du undersøkt på forhånd om dette med hva det ville gjøre med smilet? Se denne tråd så ser du hvor ødelagt smilene blir.

 

Anonymkode: 9ee53...75b

 

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra tråden i linken:

Det ser ut her, som at hele ansiktet forandres etter en slik behandling. Damen her smiler ikke med hele ansiktet lengre. Hun så mye finere og gladere ut før behandlingen

gummy-smile-04a-thumbs.jpg

Det samme legger jeg merke til her

gummy-smile-03a-thumbs.jpg

Anonymkode: 98c25...fd4

 
Jeg synes absolutt at en slik behandling ødelegger smilet
Screen-Shot-2015-11-03-at-1.34.10-PM.png
PS. Dette er botox-behandling for Gummy-smile. Men allikevel må man jo skjønne at smilet blir "ødelagt" av å få injisert en gift som lammer muskler (som man bruker når man smiler) i ansiktet.

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....... Innspill til det siste her, fra ts/andre?

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra tråden i linken:

Det ser ut her, som at hele ansiktet forandres etter en slik behandling. Damen her smiler ikke med hele ansiktet lengre. Hun så mye finere og gladere ut før behandlingen

gummy-smile-04a-thumbs.jpg

Det samme legger jeg merke til her

gummy-smile-03a-thumbs.jpg

Anonymkode: 98c25...fd4

 
Jeg synes absolutt at en slik behandling ødelegger smilet
Screen-Shot-2015-11-03-at-1.34.10-PM.png
PS. Dette er botox-behandling for Gummy-smile. Men allikevel må man jo skjønne at smilet blir "ødelagt" av å få injisert en gift som lammer muskler (som man bruker når man smiler) i ansiktet.

Anonymkode: 9ee53...75b

Du poster jo skrekkeksempler spør du meg. Googler du gummy smile before and after finner du mange bilder av folk som helt klart er finere etter botox. 

Anonymkode: b66e0...2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du poster jo skrekkeksempler spør du meg. Googler du gummy smile before and after finner du mange bilder av folk som helt klart er finere etter botox. 

Anonymkode: b66e0...2a2

Dette er faktisk ikke skrekkeksempler. Dette er "skryte-bilder" fra klinikker, tro det eller ei :) 

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er faktisk ikke skrekkeksempler. Dette er "skryte-bilder" fra klinikker, tro det eller ei :) 

Anonymkode: 9ee53...75b

Uansett så legger du jo bare inn bilder av tre stykker som åpenbart ikke ser bra ut etterpå, men googler du det så kommer det opp mange bilder av folk som ser mye bedre ut etterpå. Så spørsmålet er hvorfor du kun legger ut bilder av de som ikke er vellykket? 

Anonymkode: b66e0...2a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uansett så legger du jo bare inn bilder av tre stykker som åpenbart ikke ser bra ut etterpå, men googler du det så kommer det opp mange bilder av folk som ser mye bedre ut etterpå. Så spørsmålet er hvorfor du kun legger ut bilder av de som ikke er vellykket? 

Anonymkode: b66e0...2a2

Dette var et lite utvalg av de første treffene på google, og fra klinikker som tydeligvis er svært fornøyde med sine resultater :) 

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du poster jo skrekkeksempler spør du meg. Googler du gummy smile before and after finner du mange bilder av folk som helt klart er finere etter botox. 

Anonymkode: b66e0...2a2

Vis gjerne et par slike eksempelbilder (der du mener at smilet og hele ansiktet er finere) der man får se  hele ansiktet før og etter behandlingen mens de smiler :) 

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis gjerne et par slike eksempelbilder (der du mener at smilet og hele ansiktet er finere) der man får se  hele ansiktet før og etter behandlingen mens de smiler :) 

Anonymkode: 9ee53...75b

Ikke så lett å finne med hele ansiktet da de fleste som blir tatt bilde av etter behandling ønsker å være anonym og man derfor kun tar bilde av munnen og området rundt, men her er noen eksempler hvor jeg synes de ser bedre ut etter behandlingen. 

 

C8736E38-0E10-414D-B4B4-E72CE0C90043.jpeg

0DD27844-B2CD-4DB5-9DB0-898B8BC2BC6F.jpeg

97CBE4E2-23CF-4342-B39C-1E2208D1729F.jpeg

Anonymkode: b66e0...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lett å finne med hele ansiktet da de fleste som blir tatt bilde av etter behandling ønsker å være anonym og man derfor kun tar bilde av munnen og området rundt, men her er noen eksempler hvor jeg synes de ser bedre ut etter behandlingen. 

 

C8736E38-0E10-414D-B4B4-E72CE0C90043.jpeg

0DD27844-B2CD-4DB5-9DB0-898B8BC2BC6F.jpeg

97CBE4E2-23CF-4342-B39C-1E2208D1729F.jpeg

Anonymkode: b66e0...2a2

Hmmm... Her har man jo forlenget tennene i tillegg...

Selve smilene ble unaturlige og STIVE etter behandlingene. Synes jeg.

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm... Her har man jo forlenget tennene i tillegg...

Selve smilene ble unaturlige og STIVE etter behandlingene. Synes jeg.

Anonymkode: 9ee53...75b

Uansett om tennen er endret eller ikke er dette eksempler på at gummy smilene er behandlet med botox, i min mening ser de alle bedre ut etterpå. Hadde du sett disse menneskene som de ser ut på etter bildene uten å se før bildene tviler jeg på at du hadde ment at de så så fryktelig stive og unaturlige ut. 

Anonymkode: b66e0...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om tennen er endret eller ikke er dette eksempler på at gummy smilene er behandlet med botox, i min mening ser de alle bedre ut etterpå. Hadde du sett disse menneskene som de ser ut på etter bildene uten å se før bildene tviler jeg på at du hadde ment at de så så fryktelig stive og unaturlige ut. 

Anonymkode: b66e0...2a2

Joda, det er lett å se at smilene er stive og unaturlige :) 

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det er lett å se at smilene er stive og unaturlige :) 

Anonymkode: 9ee53...75b

De ser ikke nevneverdig annerledes ut en før bildene. 

Anonymkode: b66e0...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De ser ikke nevneverdig annerledes ut en før bildene. 

Anonymkode: b66e0...2a2

Å jo da :) 

Anonymkode: 9ee53...75b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lett å finne med hele ansiktet da de fleste som blir tatt bilde av etter behandling ønsker å være anonym og man derfor kun tar bilde av munnen og området rundt, men her er noen eksempler hvor jeg synes de ser bedre ut etter behandlingen. 

 

C8736E38-0E10-414D-B4B4-E72CE0C90043.jpeg

0DD27844-B2CD-4DB5-9DB0-898B8BC2BC6F.jpeg

97CBE4E2-23CF-4342-B39C-1E2208D1729F.jpeg

Anonymkode: b66e0...2a2

Eh...de har fiksa på tennene. Alle sammen!  Er du blind?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som forundrer meg er din manglende logiske sans. Les HI på nytt. Og så kan du kanskje anta at jeg spurte behandler om dette. Og igjen, jeg har ikke bruk for pekefingeren din. 

 

Hva skal jeg med dette svaret?

Anonymkode: d8127...460

Oh, wow. Her er piggene ute. Ikke ta valg som du ikke kan stå for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke TS. Men hva er poenget med å holde på med denne kritikken? Vi kan alle ta feilvurderinger og ikke minst ønske å prøve ut nye ting. Trenger vel ikke å sparke ei som ligger nede? Tror du ikke hun har klart å reflektere over disse tingene selv, om så i etterkant av injeksjonene? Hun er jo tydelig på hva hun spør om her. 

TS: hvis jeg var deg så ville jeg bedt om en prat med behandler. Du har gjerne allerede vært på kontroll? Jeg vet de ofte kan korrigere botox ved å sette i andre punkter. En dyktig behandler vil uansett kunne se om du har fått for mye eller om det ble satt feil. Forhåpentligvis så roer det seg om noen dager :) 

Lykke til🥰

Anonymkode: c14a0...37a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lett å finne med hele ansiktet da de fleste som blir tatt bilde av etter behandling ønsker å være anonym og man derfor kun tar bilde av munnen og området rundt, men her er noen eksempler hvor jeg synes de ser bedre ut etter behandlingen. 

 

C8736E38-0E10-414D-B4B4-E72CE0C90043.jpeg

0DD27844-B2CD-4DB5-9DB0-898B8BC2BC6F.jpeg

97CBE4E2-23CF-4342-B39C-1E2208D1729F.jpeg

Anonymkode: b66e0...2a2

Jeg synes de ovennenvnte utelukkende ser bedre ut grunnet tannbehandlingen som er utført. 

Anonymkode: 473f3...992

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...