Gå til innhold

Noen her som er kjent på Tiller (Trondheim)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal bo på Tiller i noen måneder, fram til høsten, og trenger litt tips om noen steder jeg kan jogge mens jeg er her. Jeg spurte de jeg skal bo hos, men de er ikke tur eller treningsmennesker, så de hadde ingen forslag. 

Jeg lurer altså på om noen har tips om noen fine joggeturer på Tiller? Det gjør ikke noe om det er asfalt, men fint om det ikke er så mye trafikk. Og liker egentlig best grusvei og sti. 

Jeg så på lysløypa (den som står at er skiløype på vinteren), men da må jeg løpe så mange runder for at det skal bli langt nok. Jeg løper vanligvis 8-11 km. 

Anonymkode: fbf4c...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor på Tiller og pleier å jogge rundt lysløypa, Hårstad skole og ned stien i svingen forbi KM auto. Det er en undergang litt forbi KM auto med en sti som går ned langs jordet. Her tar jeg av til venstre inn i skogen når jeg kommer helt nederst i "gropa" og følger pilegrimsleden som går nordover langs elva (du finner et skilt som ser sånn ut der man skal ta av: https://pilegrimsleden.no/). Denne stien går til Øvre Leirfoss, hvor jeg enten jogger samme vei tilbake eller gjennom Sjetnemarka og opp til Tiller Kirke. Kan være litt gjørmete terreng av og til, men jeg liker veldig godt å jogge der. 

Anonymkode: 1f357...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løypa ser omtrent slik ut: 

20190604_135858.png

Anonymkode: 1f357...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Høres veldig bra ut, skal teste ut den løypa 🙂

Anonymkode: fbf4c...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...