Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Kanderehjelpe skrev (2 timer siden):

Hadde han vært det minste utsatt hadde han ikke kunnet være i bhg nå, foreldrene kunne ikke dratt på julebord med en masse folk, huset hadde ikke hatt 34 tente stearinlys hver dag....

Hvorfor legge ut dette? Minste lille gull, som liksom var jente, faktisk er en gutt????? 

Den butikken får hun drive som hun vil... men dette med barna kan vel ikke fortsette i en evighet? Skal vi virkelig ikke ha en lov i dette landet som beskytter barn på dette området? Er dette egentlig lovlig? 

Skjønte heller ikke den med liksom jente, faktisk gutt... Allerede 5 mnd før fødsel la faren ut bilder som bekreftet gutt og fremtidig Chelseaspiller. 
 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stargaze skrev (5 minutter siden):

Skjønte heller ikke den med liksom jente, faktisk gutt... Allerede 5 mnd før fødsel la faren ut bilder som bekreftet gutt og fremtidig Chelseaspiller. 
 

På tidlig UL fikk de beskjed om at det var jente, og utbasunerte selvsagt det.

På ordinær UL fikk de så sjokkbeskjeden (hennes ord) at det var gutt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 minutter siden):

På tidlig UL fikk de beskjed om at det var jente, og utbasunerte selvsagt det.

På ordinær UL fikk de så sjokkbeskjeden (hennes ord) at det var gutt.

Ok. Kanskje en grunn til at man ikke skal ta kjønn for gitt. I hvert fall ikke på tidlig ultralyd. For så å dra det opp på den måten der når ungen er halvannet år. Ikke helt normalt.

Kan jo ikke ha kommet som et sjokk at det var en guttt da.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenengel skrev (7 timer siden):

Bør ikke denne tråden bytte navn snart? 

Kanskje heller slutte å dele så private ting på en såpass offentlig konto

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste foreldre gjør alt de kan for å beskytte barna og gi dem det de faktisk har krav på, retten til et privatliv. Man prøver også etter beste å evne å sikre at barn med kroniske plager får et miljø som er tilpasset det. For min del med et sterkt astmatisk barn -  null stearinlys, minst mulig tekstiler som kan fange støv og selvsagt minst mulig ute og farter nå.  De, som har signalisert lignende problemer, gjør alt motsatt av det som anbefales og bare må flashe både det og barna. Da må man jo bare lure på om det er helt rett møblert i hodet på dem.

Jeg synes oppriktig synd på barn som vokser opp slik, at så mange som de etter hvert kan treffe mange steder, vet så mye om dem må være ekkelt. Gode foreldre beskytter og passer på at ingen fremmede kan kjenne igjen barna, eller som vite noe som helst om dem av helt private ting. Hold private ting privat.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (22 timer siden):

På tidlig UL fikk de beskjed om at det var jente, og utbasunerte selvsagt det.

Husker det! "Jenta" ble kalt ved navn, det ble kjøpt inn kjoler og jeg vet ikke hva...😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenengel skrev (16 timer siden):

Bør ikke denne tråden bytte navn snart? 

Burde ikke du heller fokusere på bedriften deres og hvordan den kan bli bedre?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du leser her Camilla, nå fant jeg barna dine på to reklamer på en side som heter nyhetshjulet , store reklamer med bilder av dine små. Lå på en av hovedsidene. Vet ikke om det er meningen at de skal være der? Innimellom alle satire sakene...  

Endret av marthes
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthes skrev (2 timer siden):

Jeg vet du leser her Camilla, nå fant jeg barna dine på to reklamer på en side som heter nyhetshjulet , store reklamer med bilder av dine små. Lå på en av hovedsidene. Vet ikke om det er meningen at de skal være der? Innimellom alle satire sakene...  

Har vel fått sponset noe, reklamert for det og (kanskje uten å tenke seg om) gitt fri tillatelse til å bruke bildene (mot en gratis bamse/bok eller hva det nå er). Verdt det Camilla? Og alle andre som selger barna sine slik...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrosen skrev (2 minutter siden):

Har vel fått sponset noe, reklamert for det og (kanskje uten å tenke seg om) gitt fri tillatelse til å bruke bildene (mot en gratis bamse/bok eller hva det nå er). Verdt det Camilla? Og alle andre som selger barna sine slik...

Det jeg tenkte og, det værste var at jeg med en gang kjente igjen barna hennes (!!!) sånn på en helt «annen» plattform (dvs ikke hennes sider).  Synes det var skummelt at jeg kjente de igjen med en gang...

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthes skrev (3 minutter siden):

Det jeg tenkte og, det værste var at jeg med en gang kjente igjen barna hennes (!!!) sånn på en helt «annen» plattform (dvs ikke hennes sider).  Synes det var skummelt at jeg kjente de igjen med en gang...

Jeg kunne LETT plukket ut alle 4 blandt hundrevis av fremmede unger!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang en uforståelig Instastory :»plager dette».

Og nok ett bilde «tatt tidligere i kveld».😫

Må da gå an å lese gjennom tekst før publisering, og ikke minst stå for at hun lar barna være opp til seine natta!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pålur skrev (8 minutter siden):

Nok en gang en uforståelig Instastory :»plager dette».

Og nok ett bilde «tatt tidligere i kveld».😫

Må da gå an å lese gjennom tekst før publisering, og ikke minst stå for at hun lar barna være opp til seine natta!

Jeg reagerte også på "tidligere i kveld". Noe nytt hun har begynt med dette.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor hun driver butikk når hun ikke sender varene man har bestilt  og heller ikke svarer på mail. Hadde tenkt å gi det en sjanse, men nå angrer jeg. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnugg1 skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun driver butikk når hun ikke sender varene man har bestilt  og heller ikke svarer på mail. Hadde tenkt å gi det en sjanse, men nå angrer jeg. 

Har du bestilt noe fra de? Fortell fortell

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fnugg1 skrev (10 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun driver butikk når hun ikke sender varene man har bestilt  og heller ikke svarer på mail. Hadde tenkt å gi det en sjanse, men nå angrer jeg. 

What?..... det overrasker ikke, men samtidig trodde jeg hun var inne i et nytt og bedre spor.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purret på pakken etter 8 dager da jeg  hverken hadde fått leveringsbekreftelse eller pakke i posten. Da skrev «kundeservice» at pakken var sendt i dag. Dagene går og ingen pakke kommer. Fortsatt ingen leveringsbekreftelse eller sporingsnr. Har nå sendt 3 purremailer, og nå er er det 21 dager siden jeg bestilte. Jeg betalte med Vipps og ser også at hun har tatt betaling for varer hun var tom for. 800,- rett ut av vinduet dette. 
Er rimelig frustrert her nå. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnugg1 skrev (17 minutter siden):

Purret på pakken etter 8 dager da jeg  hverken hadde fått leveringsbekreftelse eller pakke i posten. Da skrev «kundeservice» at pakken var sendt i dag. Dagene går og ingen pakke kommer. Fortsatt ingen leveringsbekreftelse eller sporingsnr. Har nå sendt 3 purremailer, og nå er er det 21 dager siden jeg bestilte. Jeg betalte med Vipps og ser også at hun har tatt betaling for varer hun var tom for. 800,- rett ut av vinduet dette. 
Er rimelig frustrert her nå. 

Sånn blir det dessverre når man tar sjangser.  Har ingen medfølelse 

Endret av Trua
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trua skrev (1 minutt siden):

Sånn blir det dessverre når man tar sjangser.  

Ja dessverre. Og jeg liker å tenke at folk kan forbedre seg, men gikk fem på her gitt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...