Gå til innhold

Hender det at du sjekker "mine innlegg" på KG bare for å være sikker på at du ikke har glemt å huke av som anonym? 😋


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hender det at du sjekker "mine innlegg" på KG bare for å sjekke for å  være sikker på at du ikke har glemt å huke av som anonym? 😋

Det gjør jeg av og til ... :sjenert:

Anonymkode: bd096...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker aldri AnonymBruker så det problemet har jeg ikke. 

Anonymkode: 6b3c8...7f5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg bruker aldri AnonymBruker så det problemet har jeg ikke. 

Anonymkode: 6b3c8...7f5

😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hender det at du sjekker "mine innlegg" på KG bare for å sjekke for å  være sikker på at du ikke har glemt å huke av som anonym? 😋

Det gjør jeg av og til ... :sjenert:

Anonymkode: bd096...5f2

Skriver ikke som anonym😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hender det at du sjekker "mine innlegg" på KG bare for å sjekke for å  være sikker på at du ikke har glemt å huke av som anonym? 😋

Det gjør jeg av og til ... :sjenert:

Jeg har aldri vært anonym. Kan jeg spørre hvorfor så mange velger det?

Edit. Men edit bruker jeg ofte.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg har aldri vært anonym. Kan jeg spørre hvorfor så mange velger det?

Edit. Men edit bruker jeg ofte.

Skjønner det når det kommer til sex og kropp🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elizabeth89 skrev:

Skjønner det når det kommer til sex og kropp🙂

Hm? Vi har da alle sex og ikke minst kropp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MortenMinstelønn said:

Jeg har aldri vært anonym. Kan jeg spørre hvorfor så mange velger det?

Edit. Men edit bruker jeg ofte.

Jeg bruker det mye når jeg snakker om barn og familie 

Anonymkode: 004ad...e57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hender det at du sjekker "mine innlegg" på KG bare for å sjekke for å  være sikker på at du ikke har glemt å huke av som anonym? 😋

Det gjør jeg av og til ... :sjenert:

Anonymkode: bd096...5f2

Hvorfor skulle jeg det??

Det er veldig sjelden at jeg skriver som anonym. Hvis jeg skriver som anonym så er det hovedsakelig i helse-forumet. Med unntak av akkurat der ser jeg sjelden noen grunn til at jeg skal være anonym i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker det mye når jeg snakker om barn og familie 

Det er vel greit. Kan jeg allikevel spørre hvorfor du foretrekker det? (Jeg har bare brukt KG i noen måneder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med sex og utseende forstår jeg ikke helt. Det er likegyldig for meg om en jeg diskuterer med veier 50 kg eller 200 kg. Jeg skal ikke ha sex med vedkommende uansett. Det er et diskusjonsforum, ikke et datingforum.

Er jeg teit nå?

Skal ikke ha sex med noen av dere, uansett hvor mye dere maser i innboksen! haha! 🤣

Ja, det ble en av de lunsjene med prosecco. Det er sommer. Og jeg har fri! :bolledeig:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Det er vel greit. Kan jeg allikevel spørre hvorfor du foretrekker det? (Jeg har bare brukt KG i noen måneder)

Det finnes brukere på KG som sitter og leser gjennom 100-vis og 1000-vis av innleggene til utvalgte brukere, for å se om de finner nok informasjon til å kunne finne ut hvem brukerne er. Så har man fortalt i en tråd hvor man bor, i en annen tråd hva kjæledyret heter, i en annen tråd om hvor man jobber, og en anen tråd om annen gjenkjennbar informasjon, så kan det være nok til at noen finner ut hvem man er.  Og da er det ekstra  kjedelig dersom man har delt sensitiv informasjon i innlegg på KG.

Anonymkode: bd096...5f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes brukere på KG som sitter og leser gjennom 100-vis og 1000-vis av innleggene til utvalgte brukere, for å se om de finner nok informasjon til å kunne finne ut hvem brukerne er. Så har man fortalt i en tråd hvor man bor, i en annen tråd hva kjæledyret heter, i en annen tråd om hvor man jobber, og en anen tråd om annen gjenkjennbar informasjon, så kan det være nok til at noen finner ut hvem man er.  Og da er det ekstra  kjedelig dersom man har delt sensitiv informasjon i innlegg på KG.

Oj. Takk for info. Men er det ikke da på tide med å kalle inn de med hvite frakker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes brukere på KG som sitter og leser gjennom 100-vis og 1000-vis av innleggene til utvalgte brukere, for å se om de finner nok informasjon til å kunne finne ut hvem brukerne er. Så har man fortalt i en tråd hvor man bor, i en annen tråd hva kjæledyret heter, i en annen tråd om hvor man jobber, og en anen tråd om annen gjenkjennbar informasjon, så kan det være nok til at noen finner ut hvem man er.  Og da er det ekstra  kjedelig dersom man har delt sensitiv informasjon i innlegg på KG.

Anonymkode: bd096...5f2

Jeg tenker at hvis noen er SÅ nysjerrig, så får de værsågod å finne det ut. Snakk om å ha et liv eller ? :') (Bruker anonym just in case haha

Anonymkode: b7ae3...79a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes brukere på KG som sitter og leser gjennom 100-vis og 1000-vis av innleggene til utvalgte brukere, for å se om de finner nok informasjon til å kunne finne ut hvem brukerne er. Så har man fortalt i en tråd hvor man bor, i en annen tråd hva kjæledyret heter, i en annen tråd om hvor man jobber, og en anen tråd om annen gjenkjennbar informasjon, så kan det være nok til at noen finner ut hvem man er.  Og da er det ekstra  kjedelig dersom man har delt sensitiv informasjon i innlegg på KG.

Anonymkode: bd096...5f2

Hva får deg til å tro det? Er du en av dem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Nei

Du er ikke en sånn såkalt "skravlebøtte," skjønner jeg? Det står at jeg er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MortenMinstelønn said:

Du er ikke en sånn såkalt "skravlebøtte," skjønner jeg? Det står at jeg er det.

Når du får opp mot like mange innlegg så går du også høyere opp i rang, og da blir du mer enn en skravlebøtte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Millimani skrev:

Hva får deg til å tro det? Er du en av dem?

Noen på KG fortalte om det. Nei jeg er ikke en av de.

Anonymkode: bd096...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...