Gå til innhold

Trenger dagkrem for tørr hud som ikke koster en formue- tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til nå har jeg brukt mest produktene til La Roche Posay. Har mest brukt Toleraine Sensitive for tørr hud, men bruker den opp på en måned og den koster en 200 kr. Skulle derfor gjerne ha kunne kjøpt en ansiktskrem som blir litt billigere enn 200 kroner i måneden. Ønsker en krem uten unødvendige stoffer som parfyme. 

Noen som har tips?

Anonymkode: e4fe3...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CeraVe har noen gode, de koster under 200. Hadde den du bruker forrige gang, synes CeraVe er like god. De har på vitusapotek 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hempkremen fra the body shop er drøy i bruk og fungerer veldig fint for meg hvertfall.

Anonymkode: f2a01...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaselin? Coop har noe vaselinbasert fuktighetskrem.

Ellers tar jeg bare random body lotion fra hotell. Har en hel kurv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut the ordinary, de selges på hm. Har krem og serum under 100 kr. 

Anonymkode: 06d6c...255

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at du spør etter en krem :) kan anbefale mandelolje. Veldig billig og drøy i bruk. Etter at jeg Begynnte med den har huden blitt myk og fin. Trenger nesten ikke å bruke krem lenger 

Anonymkode: 81d6f...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne liker jeg godt, og tåler svært få kremer. Min hud er ekstra sensitiv og tørr...ca 35kr.

 

2C64F000-55B3-4878-BAC1-D2B424B5EFA6.jpeg

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerave bør du sjekke ut. Veldig billig og effektiv. Har brukt mye både LRP og koreansk, men så langt digger jeg cerave. Den er også ofte på tilbud. Jeg bruker den lille tuben for ansikt på dagtid, og den store tuben som er for både ansikt og kropp på natt. Og den tuben er kjempestor, varer sikkert ett år. Cerave er fra USA og er den mest anbefalte kremen av hudleger der. Er medlem i en del utenlandske hudpleiegrupper, og veldig mange der bruker cerave. 

F6AA610C-E128-4270-B3F5-F2DE76DFFE81.png

E646146D-125E-4133-BFCC-DFB0FAAE43FA.png

Endret av Hilde1302
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hilde1302 skrev:

Cerave bør du sjekke ut. Veldig billig og effektiv. Har brukt mye både LRP og koreansk, men så langt digger jeg cerave. Den er også ofte på tilbud. Jeg bruker den lille tuben for ansikt på dagtid, og den store tuben som er for både ansikt og kropp på natt. Og den tuben er kjempestor, varer sikkert ett år. Cerave er fra USA og er den mest anbefalte kremen av hudleger der. Er medlem i en del utenlandske hudpleiegrupper, og veldig mange der bruker cerave. 

F6AA610C-E128-4270-B3F5-F2DE76DFFE81.png

E646146D-125E-4133-BFCC-DFB0FAAE43FA.png

Veldig bra! Prøvde håndkremen en gang de var så tørre at de var sprukne. Ble kjempebra og myk på kort tid av CeraVe

Anonymkode: 81d6f...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fornøyd med CeraVe. Har kun dagkremen med faktor 25, men etterhvert som jeg bruker opp mine faste produkter fremover, bytter jeg til nye i dette merket. Veldig bra og billig- what’s not to like?!!  💃🎉

Anonymkode: 4e4bb...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl

Jeg leste at du ville ha en billig en. Men den eneste jeg kan anbefale er Hydra Zen fra Lancôme. Den koster 495,- men den er fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Garnier er veldig bra syns nå jeg. 

3600542044509moisture%20botanical%20rose

 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The ordinary! Kvalitetsprodukt til en superbillig penge

Anonymkode: 79789...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også fornøyd med CeraVe. Har kun dagkremen med faktor 25, men etterhvert som jeg bruker opp mine faste produkter fremover, bytter jeg til nye i dette merket. Veldig bra og billig- what’s not to like?!!  💃🎉

Anonymkode: 4e4bb...2a3

St de tester på dyr. That’s what’s not to like

Anonymkode: 79789...fc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såpass tørr hud at jeg flasser i ansiktet i perioder, og synes Nivea Q10 Power er kjempegod! Tror den koster rundt hundrelappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...