Gå til innhold

Mannen her som sparker til med foten og trekker til seg noe, ble han skremt da damen slo ut klærne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2.6.2019 den 13.26, Vanlig fyr skrev:

Ja jeg leste faktisk en artikkel om dette. Mannen fikk faktisk hjerteattakk og døde en time senere på sykehus. Damen på cat walken var eksen hans og hun gjorde det med vilje for hun visste at han hadde hjerteproblemer. Hun ble arrestert og siktet for drap og soner nå en livstids dom i maximum security prison. 

:skratte:

 

 

Anonymkode: 7630f...eba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nattevakt :) 

Anonymkode: 7498c...c78

Om du er nattevakt så har du hele natta på å gruble over det med den hårete mannen. Prøv google!

Anonymkode: 7630f...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner du slike klipp og hvor ofte grubler du på slike ting? 🤔

Anonymkode: 86fbe...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner du slike klipp og hvor ofte grubler du på slike ting? 🤔

Anonymkode: 86fbe...a51

Det ene bildet var postet i en populær tråd på klær sko og mote på KG. Jeg grubler ikke på slikt så ofte. Jeg grubler egentlig ikke heller, men jeg er nysgjerrig og liker å finne fasiter :) Hvordan det?

Anonymkode: 7498c...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det ene bildet var postet i en populær tråd på klær sko og mote på KG. Jeg grubler ikke på slikt så ofte. Jeg grubler egentlig ikke heller, men jeg er nysgjerrig og liker å finne fasiter :) Hvordan det?

Anonymkode: 7498c...c78

Det finnes jo ikke noe fasit. Den eneste som sitter med fasiten er mannen med foten. Men who cares?? Glem dette nå og slutt med dette fjaset. Konsentrer deg om viktigere ting, begynn å se på Dagsrevyen

Anonymkode: 1b2ff...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes jo ikke noe fasit. Den eneste som sitter med fasiten er mannen med foten. Men who cares?? Glem dette nå og slutt med dette fjaset. Konsentrer deg om viktigere ting, begynn å se på Dagsrevyen

Anonymkode: 1b2ff...cbd

Ok :) Takk :) 

Anonymkode: 7498c...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...