Gå til innhold

Overse brukere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel ikke noen jeg overser, men det er noen jeg bryr meg mindre om enn andre. Et eksempel er de som "forsvinner" ut av tråden hvis de ikke har gode argumenter lenger...

Gjest Anonymous
Skrevet

Overser dere deres egne innlegg da?? Det burde dere kanskje. Noen av dere er bare såå selvgode, jeg blir kvalm.

Skrevet

overser ingen.. regner med at det er noen som overser meg siden jeg ofte har høy svada faktor.

Gjest synseren
Skrevet

Jeg overser ingen. Det er ikke fint!!!! :roll:

Men lar være å diskutere videre hvis noen tydelig bare er ute etter å kverulere. :o

Skrevet
Overser dere deres egne innlegg da?? Det burde dere kanskje. Noen av dere er bare såå selvgode' date=' jeg blir kvalm.[/quote']

Kommentarer som dette burde overses... På en annen side så håper jeg gjesten blir kvalm av seg selv - selvgod som h*n sannsynligvis er! :tunge1:

Gjest Kari N
Skrevet

Hmm.. både ja og nei. Når jeg går inn i en tråd, så leser jeg alle svarene. Når det er lang tråd, så skumleser jeg. Men jeg må innrømme at jeg skumleser noen brukere oftere enn andre. Det kommer av at noen brukere er ofte nok useriøse debattanter, at de sjelden kommer med noe fornuftig. Men det betyr ikke at de aldri skriver noe som er ineressant. Aner jeg noe av interesse, så leser jeg grundig.

Og når visse brukere skriver innlegg helt klart for å provosere/ikke diskutere seriøst, så overser jeg videre svar fra denne personen i den tråden.

Ny tråd - blanke ark.

Gjest seroxata
Skrevet

tja, kanskje? men ikke med vilje, men er vel bare noen jeg ikke kjenner så godt til..

Men blir heller slik at jeg overser enkelte av underforumene her inne, fordi jeg rett og slett ikke interresserer meg så veldig for de kategoriene

Gjest Tenketreet
Skrevet

Siden temaet for denne tråden er "Overse brukere" blir jeg fristet til å spørre om du velger å overse meg i dag?

Skrevet
Siden temaet for denne tråden er "Overse brukere" blir jeg fristet til å spørre om du velger å overse meg i dag?

Det er da ingen grunn til å overse deg :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Overser dere deres egne innlegg da?? Det burde dere kanskje. Noen av dere er bare såå selvgode' date=' jeg blir kvalm.[/quote']

Her er en type innlegg man bare :hoho::hoho: av

Gjest lilletroll
Skrevet
Er det enkelte brukere her du overser?

Hvis du med det mener bevisst ikke gidder lese innlegg fordi akkurat h*n har skrevet dem...ja, det gjør jeg...men det er bare noen veldig få

Skrevet

ja det er noen brukere jeg overser fordi jeg vet av erfaring (5 år her inne) at det er bortkastet å bruke tid på dem.

bortkastet i forhold til hva jeg finner interessant da. kan godt være givende for andre.

Skrevet

Overser ingen. Det er nok heller noen forum jeg "overser" fordi jeg ikke har så mye interesse for disse temaene.

Graviditet, bryllup og kjæledyr er 3. Pleier aldri og bruke så mye tid der. Har ikke dyr, ingen planer om barn eller bryllup enda :)

Skrevet

Nei, men jeg kan unngå tråder eller forum som virker uinteressante. Men ofte er de som prøver å provosere fram svar de som er mest interessante, og jeg klarer ikke la være å svare tilbake. :sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...