Gå til innhold

Ingen symptomer før ikm??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Er det noen her som ikke merket noenting før ikm? Og var gravide? 

Ingen avvikende utflod, ikke ømme pupper, ingenting? 

Og hvis du har hatt flere svangerskap, opplevde du det samme ift symptomer før ikm? 

Anonymkode: 33688...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk «mensen» da jeg skulle, bortsett fra at jeg blødde mye mindre enn jeg bruker til vanlig. Bortsett fra det fikk jeg ingen symptomer før en uke etter «mensen», da hadde puppene blitt mye større, men var ikke ømme.

Anonymkode: bff23...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer nå i siste svangerskap, alt var som i en vanlig syklus. Symptomene kom i uke 5. I første svangerskap hadde jeg "menssmerter" som var litt annerledes, og startet flere dager tidligere enn de pleier, men det var det eneste symptomet da. 

Anonymkode: 359bd...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ingenting før jeg var 8 uker på vei første gang jeg var gravid, jeg hadde til og med mensen. Skulle trene litt hjemme og skjønte ikke hvorfor det gjorde så vondt å ta en situps. Ble kvalm på kvelden og trodde jeg begynte å bli syk. Snakket med en venninne av meg som mente at jeg burde ta en test og skal love deg at den ble positiv på under 2 sekunder. Dro til legen dagen etter og da var jeg nesten 9 uker på vei.

Så ja, fult mulig!

Anonymkode: 5a8e8...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! 

Jeg hadde mest sannsynlig eggløsning for ca en uke siden, men har ikke merket noe i ettertid, annet enn at jeg flyr på do hele tiden og føler meg feit. Men det er ikke noe nytt 😂 jeg drikker en del kaffe og cola som er vanndrivende. Blir spennende å se. Har håpet oppe hver mnd😂

Anonymkode: 33688...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...