Gå til innhold

Hvilken by burde jeg flytte til Los angeles, Las vegas eller Dubai


abc123456

Hvilken by er best?  

40 stemmer

  1. 1. Hvilken by er best?

    • Dubai
      2
    • Los angeles
      34
    • Las vegas
      4


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tre dølle byer, men Los Angeles er helt klart den beste av de tre.

Anonymkode: 67f77...236

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Dubai og Las Vegas er det vanskelig å få jobb, med mindre du har en feet bankkonto og ikke vil jobbe. Vil du bo i ørken? 

Anonymkode: c30c0...3ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de. Å bo i USA ville jeg aldri ha bodd. Altfor idiotiske systmer og dyrt dersom noe skulle skje med en. Dubai ei heller pga kvinnesynet.

Anonymkode: 86ee5...7f8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel ha arbeidstillatelse og oppholdstillatelse før du vurderer USA? 

Anonymkode: f5ff2...532

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forhold til jobb er definitivt Dubai best. Du tjener mye bedre enn borti statene. I tillegg til fri bolig/ferie etc. I tillegg betaler du ikke inntektsskatt. 

I forhold til jobb tar jeg selvfølgelig høyde for at du har høyere utdannelse og kan søke jobb utifra dette. Skal du bare ha en jobb «på gølvet» er lønnen veldig lav og Statene å foretrekke. 

Anonymkode: 966ce...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri satt en fot i dubai hvertfall

Anonymkode: c49d6...d93

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri livet, ingen av de! Har vært alle stedene.

Skulle jeg flyttet et sted måtte det blitt spania, fastlandet.

Anonymkode: 2bde5...16c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de tre hadde jeg valgt LA. Men vekst m helst ingen av dem. 

Anonymkode: 359d7...204

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker for meg veldig lite gjennomtenkt. Hvorfor akkurat disse byene? Å frivillig velge å bosette seg i Dubai med deres syn på kvinner er fullstendig galskap. Las Vegas - hva tenker du å gjøre der? Los Angeles er vel det beste alternativet av de tre. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig TS har trygd h*n kan ta med seg.

Anonymkode: 7b524...e4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mulig TS har trygd h*n kan ta med seg.

Anonymkode: 7b524...e4f

Hjelper ikke det om en ikke har rett til varig opphold i landet, og det er vanskelig å få i USA.

Anonymkode: 30123...54d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Dette er noen av byene jeg har aller minst lyst til å bo i, men LA peker seg vel ut som et bedre alternativ enn de to andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å gi deg råd om dette hvis du ikke gir litt mer opplysninger.  Skal du f. eks. arbeide ? Har du allerede jobb ? Er du rik og bare skal langtidsferiere ? Er du student ? Mange forhold spiller inn her og du må nok ut med noen flere opplysninger for å kunne få gode råd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, DavinaWin skrev:

Dette virker for meg veldig lite gjennomtenkt. Hvorfor akkurat disse byene? Å frivillig velge å bosette seg i Dubai med deres syn på kvinner er fullstendig galskap. Las Vegas - hva tenker du å gjøre der? Los Angeles er vel det beste alternativet av de tre. 

Dubai er en veldig fin by. Det er ikke galskap å bosette seg i Dubai med deres kvinnesyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 11.38, AnonymBruker skrev:

Ingen av de. Å bo i USA ville jeg aldri ha bodd. Altfor idiotiske systmer og dyrt dersom noe skulle skje med en. Dubai ei heller pga kvinnesynet.

Anonymkode: 86ee5...7f8

Kvinnesynet? Dubai er et fantastisk sted. Bryr meg ikke om kvinnesynet. Det er ikke det jeg tenker på når jeg skal bosette meg et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor akkurat disse byene ts? De er på noen måter ganske like..

Jeg har jobbet i Dubai som modell.... trivdes egentlig ikke så veldig. Sjeleløs by, en smule overfladiske mennesker (?). 
Veldig materialistiske, behov for å vise rikdom. Ei annen modell jeg ble kjent med bor der fast, aner ikke hvor mye penger jeg kunne tjent på å selge klærne hennes. Dyreste merkeklær, gikk på shopping når hun kjedet seg. Ikke for meg, jeg er redd for å ha for mye ting.. VARMT! for varmt. Menn som kommenterer. Ikke så ille som mange skal ha det til, det er fint å SE PÅ, men forferdelig varmt å være der, sjeleløst og materialistisk. Var ikke lei meg når jeg dro tilbake til Norge.

USA virker egentlig ganske kjedelig 😛 er så klisje. "Alle" har jo den amerikanske drømmen.

Anonymkode: 69b81...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker USA og har bodd der i flere år, men kun som turist i LA og LV. Jeg lurer på hvorfor du ser disse byene ( ikke veldig attaktive byene) som topp tre? Har du vært der før? Hva er det egentlig du er ute etter? Dubai er for meg helt utelukket og jeg skulle gjerne visst hvorfor du synes Dubai et interessant ☀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...