Gå til innhold

Flere som blir litt nedfor av å se på program om dating og Vendela og Petter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ikke fordi jeg ikke unner folk å ha det bra, men jeg blir bare så imponert av hva enkelte får til.
Datingprogrammer synes jeg ser stressende ut. De møter noen, så virker det som det bare blir et spill av det på en måte..de vil ikke ha den de treffer og finner "unnskyldninger" for å ikke fortsette fordi de mener det venter noe bedre.

Vendela og Petter ser jo ut til å ha det veldig fint de. Men jeg kommer aldri til å ha det slik selv, det er milesvis til slik. De har råd til å kjøpe seg dyre leiligheter, de er lykkelig forelsket osv osv... er bare det at jeg kjenner på at det er noe som mangler i livet.

Anonymkode: 4ca72...91a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:


Vendela og Petter ser jo ut til å ha det veldig fint de. Men jeg kommer aldri til å ha det slik selv, det er milesvis til slik. De har råd til å kjøpe seg dyre leiligheter, de er lykkelig forelsket osv osv... er bare det at jeg kjenner på at det er noe som mangler i livet.

Anonymkode: 4ca72...91a

Vet ikke hvor gammel du er, men om noe så burde vel Vendela vise at man også kan bli lykkelig forelsket som 50+, kjøpe leilighet sammen, osv. 

Anonymkode: b35d8...a31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg begriper ikke hvorfor noen i det hele tatt gidder å følge med på disse folkene! 

Tror dere helt seriøst at dere kommer til å få ett helt "unikt" og 100 % ekte bilde av deres livbare ved å følge med på noen TV-programmer om dem? Sannsynligvis krangler de så busta fyker privat. Men slike ting er jo selvfølgelig ALDRI noe man får sett på TV-skjermen uansett. "Offiselt sett" så er det vel bare fryd og gammen til enhver tid...     

Anonymkode: ba4fc...1bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er mye mer enn hva som vises på tv. Om du blir lei deg av å se på slike programmer bør du la være å se på de. 

Dessuten, det er MYE som er viktigere enn dyre leiligheter og materielle verdier. Når du blir voksen skjønner du det.

Anonymkode: e2e28...17c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skulle du ikke få det til?

Og man trenger ikke penger, for å være lykkelig forelsket. Den mannen jeg var mest forelsket i, hadde det best med, og han og var svært forelsket i meg. Vi hadde ikke god råd, og hadde min ex som prøvde å ødelegge for oss, og hans bestekompiser som prøvde å ødelegge. Men vi elsket hverandre, og var svært lykkelige. 

Anonymkode: 6ef49...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Hvem er Vendala og Petter ?

Værsågod

 

Anonymkode: 73d96...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike programmer er veldig falske, man ser kun en brøkdel. Og det kan redigeres for å vise omtrent hva som helst og er langt fra representativ for livet. Mye er dessuten også satt opp etter manus.

 

Nei, jeg blir ikke deppa av slike programmer for jeg orker ikke å bruke tid på slikt møl. Mye kan tyde på at TS heller ikke bør se på slike prgrammer.

Dagsnytt18  står på her nå ;)

Anonymkode: 4768f...5d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig TS. Blir litt kvalm av hvor lykkelige de er. 

Anonymkode: 105be...5b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Hvem er Vendala og Petter ?

Haha! De har eget program på tv. Alle vet hvem Vendela er  i  Norge 😛 hun har vært modell, men jeg aner ikke hva hun egentlig livnærer seg på. 
Jeg blir bare litt sånn..hva skal man si? hvorfor er deres kjærlighetsliv så mye viktigere enn andres? hvorfor får de eget tv program liksom? det ligger noe litt flaut over det. Jeg beundrer hennes evne til å drite i hva andre synes.
Men hallo? Jeg blir liksom litt påminnet hva jeg ikke har selv. Jeg er milevis unna det der.
Jeg vil etablere meg i Oslo, men jeg trenger selvfølgelig ikke leilighet på Frogner. 


Og når det kommer til de datingprogrrammene. Kjendis søker kjæreste, eller hva det heter.. Altså, jeg har ikke sett de personene som er med der jeg. synes ikke de er noe mer spennende en vanlige mennesker, for det er bare vanlige kjedelige mennesker som på en merkelig måte har klart å bli kjendiser.. 
De er jo aldri fornøyde med daten... Er det virkelig slik man skal finne seg kjæreste i dag? 

Anonymkode: 4ca72...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg begriper ikke hvorfor noen i det hele tatt gidder å følge med på disse folkene! 

Tror dere helt seriøst at dere kommer til å få ett helt "unikt" og 100 % ekte bilde av deres livbare ved å følge med på noen TV-programmer om dem? Sannsynligvis krangler de så busta fyker privat. Men slike ting er jo selvfølgelig ALDRI noe man får sett på TV-skjermen uansett. "Offiselt sett" så er det vel bare fryd og gammen til enhver tid...     

Anonymkode: ba4fc...1bb

Nettopp. Det blir akkurat som de som har perfekte liv på facebook og instagram det ;)   Jeg har en slektning som stadig legger ut bilder av romantiske middager med mannen, bilder av både egne og bonusbarn med teksten verdens beste + oppramsing av alle gode egenskaper osv, osv.  I virkeligheten krangler hun og mannen så mye at det av og til blir veldig ubehagelig å være sammen med dem, og de har vurdert å gå fra hverandre flere ganger.  Ungene er som ungdommer flest, stort sett greie, men roter og slamrer med dører, gjør det dritdårlig på en eksamen (som ikke blir nevnt på face da), og later som de hverken har prøvd å snuse eller drikke alkohol...)  

Nesten alle kan se like vellykket ut på Face eller insta! -Men er det noe vits i?

Anonymkode: dd1e5...87c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...