Jump to content
Twinkle~

Deltakere på AB influencerprogram

Recommended Posts

borifrankrike
11 minutter siden, MiominMio said:

WORD! ER så utrolig nedlatende enkelte er her inne. Synes det er digg med mønster og blomster på kjole og man kan style det til å bli virkelig fresht. Flaut å se hva enkelte lirer av seg bare for å være vemmelige. 

Flaut og trist. Om bare alle kunne vært litt snillere med hverandre, ville verden vært et mye bedre sted 🙂

Fortsetter under...

Oppland
38 minutter siden, borifrankrike skrev:

Det som er trist er hvordan ingen sier noe negativt når moteinfluensere som Janka Polliani ikler seg store blomsterkjoler, da er det chic. Men når blogger-Berit med 50 følgere gjør det, er de lignende kjolene plutselig kjerring. Har det noe med helhetsbildet og hvordan man pynter kjolen med vesker, smykker, hæler osv? Eller er det bare det at kvinner som Polliani oppfattes som kule og dermed kan tre potetsekker over hodet og fortsatt få komplimenter?

Blomsterkjoler kan være rålekre, med riktig pynt til som du skriver. Jeg synes en slik blomsterkjole krever mer hva vi har til enn en ensfarget eller en kjole med mindre mønster trenger. Så derfor blir en lettere "kjærring" med en blomsterkjole. Det er min mening, men noen ekspert er jeg ikke. 

Lunabelle
1 time siden, Oppland skrev:

Blomsterkjoler kan være rålekre, med riktig pynt til som du skriver. Jeg synes en slik blomsterkjole krever mer hva vi har til enn en ensfarget eller en kjole med mindre mønster trenger. Så derfor blir en lettere "kjærring" med en blomsterkjole. Det er min mening, men noen ekspert er jeg ikke. 

Enig! To personer kan ha den samme blomstrete kjolen og den ene kan være superkul og typete, med tilbehør som løfter kjolen og gjør den spesiell. Den andre kan velge et annet tilbehør og se ut som en "kjærring". Ofte er det skoene og vesken som gjør forskjellen. Og skoene i det antrekket som blir diskutert her i tråden nå, er absolutt ikke med på å løfte kjolen dessverre. De gjør at helheten blir veldig "kjærring". 

Edited by Lunabelle

Promp

Lurer på hvordan familien forholder seg til WL sitt univers. Sakt hun skal bli kjendis, kaller seg blogger og skriver så mye tøv. Hun før jo bare negativ respons og på Jodel blir hun direkte gjort narr av... hun har jo to sønner i tenårene, de må vel ha sakt noe til mamma om bloggen og lest og fått høre fra andre hvor latterlig mora er

Honey Dew
1 time siden, Promp skrev:

Lurer på hvordan familien forholder seg til WL sitt univers. Sakt hun skal bli kjendis, kaller seg blogger og skriver så mye tøv. Hun før jo bare negativ respons og på Jodel blir hun direkte gjort narr av... hun har jo to sønner i tenårene, de må vel ha sakt noe til mamma om bloggen og lest og fått høre fra andre hvor latterlig mora er

Hun ER jo blogger.

Oransjesjel

Jeg synes ikke WL er latterlig som du skriver... INGEN som har drømmer og gjør noe med den er latterlige - urealistiske muligens, men å kalle noe latterlig er rett og slett ikke greit. Hun holder på med sitt - og trives med det. Vær litt raus - du trenger ikke å like alle, men du behøver heller ikke å kommentere de du ikke liker. Vær raus - hold kjeft! Lett som en plett! 🙂 

Annonse