Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper at deltakerne har gode, skriftlige avtaler. 😶

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cessa74 skrev:

Det jeg ikke forstår er hvordan de tenker at Anne Brith skal få disse småbloggene (som forøvrig er dørgende kjedelige "dagbok-aktige" blogger av veldig uinteresante mennesker til å bli en TOPPBLOGGER/ vellykket influencer. Sett i fht Anne Brith sin egen historie mener jeg. Hun har jo ikke akkurat lykkes selv -hun er mest kjent for den ekstreme utleveringen av barn, familie, eks-kjærester, naboer, konflikter, hat og trusler. At hun har gitt ut bok og vært med i bloggerne på TV2 er ikke ensbetydende med at hun faktisk har lykkes. Hun har 3 konkurser, pågående skattesmell, flere titalls prosjekter som ikke er gjennomført etc etc. Interessen for AnneBrith er også dalende, hun er ingen populær influencer, er ikke i media (heldigvis) og overlever på å fortsette med utlevering, skryt og luftslottbygging på snap. 

Poenget er at folk flest er lei hele dramadama. Hun har absolutt null troverdighet etter å ha truet blogglesere, lyver om egen suksee og ikke minst: Hun fikk massiv omtale i media ifb med boken son FORDI datteren var truet via sosiale media og DERFOR måtte hun legge ned bloggen stakkar.. Hadde det vært en reell trussel og en reell grunn/sannhet -så greit nok. Men dama har vel ALDRI utlevert barna så mye som nå via andre kanaler i sosiale medier. Da er du jammen frekk og sleip altså. Hun vet drama selger -og ofrer alt og alle for å få omtale. 

Synes synd på de småbloggere som nå betaler henne tusenvis for å bli toppblogger. Altså.. hvor DUM kan man bli??

:blomst:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Cessa74 skrev:

Det jeg ikke forstår er hvordan de tenker at Anne Brith skal få disse småbloggene (som forøvrig er dørgende kjedelige "dagbok-aktige" blogger av veldig uinteresante mennesker til å bli en TOPPBLOGGER/ vellykket influencer. 

Er det offentlig hvem som deltar på kurset?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er offentlig skrevet noe sted hvem som er med på kurset, men de er jo "offentlige" alle sammen, så det kommer jo frem når de skriver om det selv (noen av de) 

Endret av Isild
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kursdeltagerne har startet egen snap, så da er det bare å fråtse om dere er interessert i hvem som er med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABIP-elev snapper seg selv ved rattet i bil i bevegelse. Flaut. Farlig.  😔

Endret av Pust
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Pust said:

ABIP-elev snapper seg selv ved rattet i bil i bevegelse. Flaut. Farlig.  😔

Hva heter denne snappen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Crystallized skrev:

Hva heter denne snappen? 

INFLUENSERNE

Skal ikke kommentere valg av navn på gruppesnappen, men det er altså i versaler for sikkerhets skyld. 

PS Ved nærmere ettertanke finner jeg det merkelig at man kaller seg influenser uten at man faktisk er det. Her har ABD som kursleder en jobb å gjøre i å lære elevene forskjellen mellom en influenser og en som går på kurs for å «lære å leve av sin passion».

Endret av Pust
Lagt til et PS
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pust skrev:

INFLUENSERNE

Skal ikke kommentere valg av navn på gruppesnappen, men det er altså i versaler for sikkerhets skyld. 

Haha, det var en veldig flau snap story 😂 Eller cringe som ungdommer sier 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var jo bare kleint å se på. Hvis disse har gått kurs hos AB, må dem for gud skyld få tilbake pengene🙈 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurs? Hva er det hun skal lære dem liksom. Alt hun kan og har gjort er jo å lyve atter lyve for hver gang hun åpner øynene om morgenen. Så nei, hun har absolutt ingenting og lære verken unge eller eldre bloggere🤦‍♀️ 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Pust skrev:

INFLUENSERNE

Skal ikke kommentere valg av navn på gruppesnappen, men det er altså i versaler for sikkerhets skyld. 

PS Ved nærmere ettertanke finner jeg det merkelig at man kaller seg influenser uten at man faktisk er det. Her har ABD som kursleder en jobb å gjøre i å lære elevene forskjellen mellom en influenser og en som går på kurs for å «lære å leve av sin passion».

Nå har jeg ikke fått med meg alle som er med, men, og jeg sier dette som en dame i midten av tredveårene selv: det er altså få fra min generasjon og oppover jeg synes er veldig inspirerende i bloggformat (eller på SoMe generelt). Vi er både ofte litt klamme  på nett selv, og ikke så lettpåvirkelige lenger.

"Poenget" med å være influenser er vel å være noen andre aspirerer til å være som/bli mer som/leve som, og jeg tror altså det er få som lar seg inspirere av oss damer som forlengst har tippet på tredve på denne klassiske påvirker-måten. De fleste av oss beundrer vel mer damer på egen alder som har gjort det godt i livet, eller kan sende beundrende blikk etter en godt kledd, godt voksen kvinne på gata, men den idoliseringen og beundringen av mennesker som skriver dagbok på nett er vel, eh. Det er vel generelt forbeholdt et litt yngre publikum?

Er det et marked for påvirkere i denne alderen/sjangeren? En av bloggerene skriver at det er fantastisk at Anne-Brith har tro på henne, men er Anne Brith helt ærlig når hun forespeiler disse damene hva de kan oppnå?

Jeg vet at Anne Brith mener at suksess avhenger sånn ca.utelukkende av hvor hardt man jobber og hvor mye man vil det, men jeg lurer oppriktig på hvem disse damene i programmene hennes skal influense, og om det er marked nok for dem. Hvem er målgruppene deres?

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Jeg har ikke fått med meg alle deltakerne sikkert, men legger merke til at flere av dem har en fysisk eller psykisk sykdom som det legges vekt på i bloggen. Greit at de jobber for åpenhet, men å gjøre det til hovedfokus? Hvor mange har lyst til å lese om ME, depresjon (i flere former) eller fibromyalgi? Skal vi inspireres av dette? Jeg tror at de som eventuelt vil lese om det på en eller annen måte er rammet av det samme, noe som gir et veldig snevert publikum. Resten av oss synes det er kjedelig. Jeg, som kjøpesterk voksen kvinne, midt i målgruppen vil jeg tro, blir bare lei av å høre om så triste ting.

Jeg lurer forresten på om hun fikk tak i noen "grunderer i småbarn". Her får nok Anne Brith og jeg helt forskjellige assosiasjoner 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...