Gå til innhold

Brannalarm gikk av på kjøkkenet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brannalarm gikk av på kjøkkenet, det var veldig lite "os/røyk"..og vedkommende jeg lage mat hos ( bodde i Stavanger ) men måtte ringe hovedestasjonen i Oslo (?) for at pipingen skulle bli borte.

Jeg syntes i ettertid at det var merkelig, noen som vet om dette er vanlig praksis? / leililgheter er vel brent ned før unnsetning pga av avstand.

Anonymkode: f3934...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brannalarm gikk av på kjøkkenet, det var veldig lite "os/røyk"..og vedkommende jeg lage mat hos ( bodde i Stavanger ) men måtte ringe hovedestasjonen i Oslo (?) for at pipingen skulle bli borte.

Jeg syntes i ettertid at det var merkelig, noen som vet om dette er vanlig praksis? / leililgheter er vel brent ned før unnsetning pga av avstand.

Anonymkode: f3934...e30

Det at telefonsentralen deres ligger i Oslo betyr jo ikke at det rykkes ut fra Oslo. 

Anonymkode: f4fd0...d58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brannalarm gikk av på kjøkkenet, det var veldig lite "os/røyk"..og vedkommende jeg lage mat hos ( bodde i Stavanger ) men måtte ringe hovedestasjonen i Oslo (?) for at pipingen skulle bli borte.

Jeg syntes i ettertid at det var merkelig, noen som vet om dette er vanlig praksis? / leililgheter er vel brent ned før unnsetning pga av avstand.

Anonymkode: f3934...e30

Her sier du mye som er litt rart.

Når ringte du?

Hvilket nummer ringte du?

Hva mener du når du sier at du måtte ringe for at pipingen (brannalarmen) skulle stoppe? 

Anonymkode: abf3b...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel kanskje brannalarmen til boligalarmselskap som gikk av? Da er det ikke uvanlig å ringe alarmselskapets sentral for å bekrefte falsk alarm.

Anonymkode: 32123...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...