Gå til innhold

Jenter som går med korte treningsshortser på senteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har aldri blitt varm når du løper?

Anonymkode: 3d665...b90

😂😂😂jobb med selvtilliten din på en annen måte, så vil den ikke være så kortvarig😊

Anonymkode: dd607...ea3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går fint an å trene i helt vanlige treningsklær som på dette bildet - men for å være ærlig så er det ikke sexy nok? Spinning_w_klubie_fitness.jpg.e72b270113fd4663f8ec0b875e27c1b8.jpg

 

Anonymkode: 3deac...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å bli så støtt av litt synlig  hud og muskler. 

Anonymkode: 3d665...b90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at de ulike kjedene har kleskode innbakt i trivselsreglene. Denne artikkelen er ikke helt ny, men like gyldig i dag:  https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RW3Ox/treningssenter-maatte-tydeliggjoere-kleskoder

Edit: Artikkel fra i år:  https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/BRwEg7/Vil-minske-kroppspress-pa-treningssentre-Innforer-nye-klesregler

Endret av Rosalie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk, samme hva folk går. Naken eller med klær. Vi blir jo født naken, hvorfor skal man skjule kroppen med tøy om man ikke ønsker det.

Andre skal bestemme over oss hva vi skal ha på oss, patetisk.

Anonymkode: e1555...f92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tragisk, samme hva folk går. Naken eller med klær. Vi blir jo født naken, hvorfor skal man skjule kroppen med tøy om man ikke ønsker det.

Andre skal bestemme over oss hva vi skal ha på oss, patetisk.

Anonymkode: e1555...f92

Man er født uten hår på kroppen også men det betyr ikke at man skal fjerne det resten av livet... Latterlig argument det med at man er født naken 😂 Det har ingenting å si i denne debatten 🤪

Anonymkode: 4baa8...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.5.2019 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Går det fint, eller er det for lettkledd? Jeg selv i starten av 20årene bruker det siden jeg blir så varm med tights! (løper veldig mye) 
Gjør det med andre ord IKKE for å vise meg frem eller noe. Men får noen blikk innimellom, og usikker på om det er pga det...

Anonymkode: 6bd48...7ba

Du må gjerne gå med det, men jeg kommer kanskje ikke til å klare å la være å glo.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
På 31.5.2019 den 7.43, AnonymBruker skrev:

Akkurat. Temperaturen er akkurat den samme for menn som for kvinner. Hvorfor klarer menn seg uten korte shorts? Please explain. 

Anonymkode: 3deac...430

De gjør ikke det. Nesten alle menn der jeg trener går i shorts, og de er ikke særlig lange de heller. De er bare ikke tettsittende. I tillegg står mange menn stille og pumper armene, gjerne med lange pauser og uten å varme opp først. Man blir ikke like varm av det som å løpe intervaller på mølle. 

Dere som mener at temperatur ikke er noe argument får prøve å trene litt hardere. Jeg koker på treningssenteret og hater at det ikke er lov med singlet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tamsi skrev:

De gjør ikke det. Nesten alle menn der jeg trener går i shorts, og de er ikke særlig lange de heller. De er bare ikke tettsittende. I tillegg står mange menn stille og pumper armene, gjerne med lange pauser og uten å varme opp først. Man blir ikke like varm av det som å løpe intervaller på mølle. 

Dere som mener at temperatur ikke er noe argument får prøve å trene litt hardere. Jeg koker på treningssenteret og hater at det ikke er lov med singlet. 

Det er EKSTREMT liten forskjell på singlet og t-skjorte, og det utgjør tilnærmet ingen forskjell. Samme gjelder kort shorts og tights som rekker til knærne. Hilsen ei som trener hardt, svetter og klarer seg fint på senter uten å måtte vise alt som kan vises. 

Anonymkode: 4baa8...0a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er EKSTREMT liten forskjell på singlet og t-skjorte, og det utgjør tilnærmet ingen forskjell. Samme gjelder kort shorts og tights som rekker til knærne. Hilsen ei som trener hardt, svetter og klarer seg fint på senter uten å måtte vise alt som kan vises. 

Anonymkode: 4baa8...0a2

Sure thing, jeg går bare i shorts for at alle skal se på meg. Skikkelig kjedelig på spinning når de skrur av lyset!

Jeg ofrer ikke andres blikk en tanke, jeg er der for å trene. Hvordan andre tolker min bekledning får være opp til dem selv. På seg selv kjenner man andre. Du sier selv at du går i tights, da vet du vel hva folk som tenker som deg tror om hvorfor du gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts er da i utgangspunktet for trening, så hvis man ikke kan trene med shorts...

Jeg bruker tights nå fordi jeg går til studio i treningsklær, men det er godt mulig jeg bytter til shorts når det blir varmere.

Treningssenteret der jeg trener er 90% kvinner uansett da. Av de mennene som er der har jeg sett flere løpe i bar overkropp, så de har uansett ikke noe de skulle sagt.

Anonymkode: d43f8...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 14.41, Tamsi skrev:

Sure thing, jeg går bare i shorts for at alle skal se på meg. Skikkelig kjedelig på spinning når de skrur av lyset!

Enig, det er bekmørkt der jeg trener (bootcamp-innetrening).

Det er mange som trener i sports-BH og shorts, og jeg venter bare på protester fordi de overhodet ikke blir sett :ironi:

Anonymkode: d43f8...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2019 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Går det fint, eller er det for lettkledd? Jeg selv i starten av 20årene bruker det siden jeg blir så varm med tights! (løper veldig mye) 
Gjør det med andre ord IKKE for å vise meg frem eller noe. Men får noen blikk innimellom, og usikker på om det er pga det...

Anonymkode: 6bd48...7ba

Mmm nam nam! Greit nok at du gjør det fordi du blir varm, men vi menn vil instinktivt gløtte bort på det som ser fint ut på treningssenteret, sorry 😉 . Ikke ta det ille opp, ta det som et kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg trener styrke hjemme alene gjør jeg det i undertøyet fordi det er mest behagelig. Er også godt forståelig at man vil kle seg i noe man føler seg bra i når man trener, det øker motivasjonen. 

Anonymkode: 3a393...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/2/2019 at 9:46 PM, AnonymBruker said:

Treningssenteret der jeg trener er 90% kvinner uansett da. Av de mennene som er der har jeg sett flere løpe i bar overkropp, så de har uansett ikke noe de skulle sagt.

Anonymkode: d43f8...4aa

Tøys, ingen treningssenter tillater bar overkropp... Uhygienisk pga svette, og heller ikke tillatt pga anstendighet, kroppspress etc. Slutt å dikt opp ting. 

Anonymkode: b9285...1d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøys, ingen treningssenter tillater bar overkropp... Uhygienisk pga svette, og heller ikke tillatt pga anstendighet, kroppspress etc. Slutt å dikt opp ting. 

Anonymkode: b9285...1d7

Jo det er menn som løper på møllen i bar overkropp på Barry's Bootcamp. 

Du kan jo ta turen ned og kikke, og stå der som en annen bygdetulling og glo hvis det er så vanskelig og begripe.

Anonymkode: d43f8...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør det selv om sommeren fordi det blir så varmt på senteret da (solen skinner rett inn) og jeg klarer ikke å være der med tights/bukse. Går dog ikke med veldig korte shortser, men med fotballshorts. Liker dog ikke å gjøre det fordi jeg har litt komplekser for beina mine, men jeg reagerer ikke på andre som gjør det.

Er mange ungjenter på 16-20 som trener i håndballshorts det jeg trener, har egentlig ikke tenkt over det før jeg nå prøvde å tenke etter om jeg har sett noen med shorts.

Bryr meg veldig lite om hva andre velger å ha på seg på treningssenteret. Men om man går i full glam-sminke med tettsittende boxershorts og kun sports-bh tror jeg at jeg hadde lurt litt 😂 sånne folk er der som regel i ærend for å ta bilder av seg selv til Instagram, og det syns jeg er litt tåpelig, men pytt. De betaler vel for å være der i likhet med andre.

 

Anonymkode: eba33...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker å se, vi kvinner liker å bli sett. Jeg har kropp til det, så jeg bruker shorts. 

Anonymkode: ae1e1...144

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2019 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Går det fint, eller er det for lettkledd? Jeg selv i starten av 20årene bruker det siden jeg blir så varm med tights! (løper veldig mye) 
Gjør det med andre ord IKKE for å vise meg frem eller noe. Men får noen blikk innimellom, og usikker på om det er pga det...

Anonymkode: 6bd48...7ba

NEI DET GÅR IKKE FINT. IKKE SINGLET OG IKKE HOTPANTS ELLER SHORTS.NEI!

De fleste treningsentre har regler mot dette... Hygiene,svette på ting og at andre,alle andre skal kunne føle seg vel og orke å gå på treningssentre uten å få dette trykt opp i trynet!

Anonymkode: 1d8b0...444

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er menn som løper på møllen i bar overkropp på Barry's Bootcamp. 

Anonymkode: d43f8...4aa

Er du sikker på at du ikke mener Harry's Botcamp? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...