Gå til innhold

Jenter som går med korte treningsshortser på senteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det fint, eller er det for lettkledd? Jeg selv i starten av 20årene bruker det siden jeg blir så varm med tights! (løper veldig mye) 
Gjør det med andre ord IKKE for å vise meg frem eller noe. Men får noen blikk innimellom, og usikker på om det er pga det...

Anonymkode: 6bd48...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DeT eR sJeMpE pRaKtIsK tEnK (ja, jeg vet det skrives "kj")

De er der 100% for å bli sett.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Jeg gjør det ofte, jeg blir så varm ellers. Det er ikke lov å bruke singlet der, så da må jeg justere meg andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man rumpa så er det ikke greit synes jeg. Ellers ok 

Anonymkode: fe60d...ed5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts må da være greit? Blikk får du uansett, av forskjellige grunner.

Anonymkode: 36d3a...c43

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Går det fint, eller er det for lettkledd? Jeg selv i starten av 20årene bruker det siden jeg blir så varm med tights! (løper veldig mye) 
Gjør det med andre ord IKKE for å vise meg frem eller noe. Men får noen blikk innimellom, og usikker på om det er pga det...

Anonymkode: 6bd48...7ba

merkelig hvordan jeg man kan bli motivert for å trene inne i varmen. jaja, så lenge det får meg på trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at alle tror de som trener i shorts eller singlet gjør det for å bli sett? Jeg liker ikke å trene i for mye klær! Det er allerede varmt på senteret, og det er rett og slett ubehagelig å ha på seg mye tøy når man trener med høy intensitet. Jeg vil ikke at noen skal se på meg, vil aller helst bare være i fred, så det argumentet holder ikke.

Eliteutøvere feks på maraton har alltid små topper og shorts uten at noen seksualiserer dem av den grunn. Er det fordi de er tynne og med en gang man har litt former så er det "utfordrende" bekledning? Det er rett og slett bare praktisk.

image.png.7d1a8a37c8094f1c2b676b40e3a9fa09.png

Anonymkode: ab9fd...e28

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger mange amerikanske treningsguruer på Instagram, og jeg er så sjalu for at de har det så varmt at de kan trene i sånne shortser. Jeg synes at det er såååååå fint!

Så hvis du er varm, tren sånn! Selv er jeg en frossenpinn, ellers ville jeg nok gjort det samme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går det fint, eller er det for lettkledd? Jeg selv i starten av 20årene bruker det siden jeg blir så varm med tights! (løper veldig mye) 
Gjør det med andre ord IKKE for å vise meg frem eller noe. Men får noen blikk innimellom, og usikker på om det er pga det...

Anonymkode: 6bd48...7ba

Kjør på, men regn med å bli glodd på av menn. Slike som han jeg har sitert her og han andre i tråden her som mener at kvinner med stor rumpe og tights trakasserer han seksuelt kun ved å gå kledd slik man gjør. Noen typer altså.... 

3 timer siden, FactsOverFeelings skrev:

DeT eR sJeMpE pRaKtIsK tEnK (ja, jeg vet det skrives "kj")

De er der 100% for å bli sett.

Ok, hva så? Man velger selv om man ønsker å se. Det er uansett praktisk med tanke på at det er mindre varmt å trene i shorts enn i tights. Men regner med du er av typen som går i kjeledress og ullgenser å sommeren? 

Anonymkode: 4baa8...0a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med at alle tror de som trener i shorts eller singlet gjør det for å bli sett? Jeg liker ikke å trene i for mye klær! Det er allerede varmt på senteret, og det er rett og slett ubehagelig å ha på seg mye tøy når man trener med høy intensitet. Jeg vil ikke at noen skal se på meg, vil aller helst bare være i fred, så det argumentet holder ikke.

Eliteutøvere feks på maraton har alltid små topper og shorts uten at noen seksualiserer dem av den grunn. Er det fordi de er tynne og med en gang man har litt former så er det "utfordrende" bekledning? Det er rett og slett bare praktisk.

image.png.7d1a8a37c8094f1c2b676b40e3a9fa09.png

Anonymkode: ab9fd...e28

Dette!!!!!

Herregud, all denne fordømmelsen.... 

Anonymkode: 3d665...b90

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser dumt ut. Man skal bli varm på trening.

Anonymkode: eefba...a04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig konservativt innlegg om jenter/damer og shorts i denne tråden. Hva kvinner har på seg blir i mye større grad diskuterte enn hva menn har på seg. Hvorfor denne forskjellen?

Anonymkode: b5359...d7e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg da brukt en løs T-skjorte. 

Anonymkode: ad691...f05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det ser dumt ut. Man skal bli varm på trening.

Anonymkode: eefba...a04

Ser det dumt ut å gå med shorts i sommervarmen også da eller? :roll:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig konservativt innlegg om jenter/damer og shorts i denne tråden. Hva kvinner har på seg blir i mye større grad diskuterte enn hva menn har på seg. Hvorfor denne forskjellen?

Anonymkode: b5359...d7e

Åh, det er ikke bare i denne tråden! Vanlig på kg det, å komme med hore, slut, utfordrende, oppmerksomhetssyk osv, hvis man ikke dekker til hele kroppen. 🤯💩

Anonymkode: 3d665...b90

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig konservativt innlegg om jenter/damer og shorts i denne tråden. Hva kvinner har på seg blir i mye større grad diskuterte enn hva menn har på seg. Hvorfor denne forskjellen?

Anonymkode: b5359...d7e

Forskjellen skyldes hva en lettkledd kvinne i full kroppslig utfoldelse gjør med en mann i rett humør. Det går ikke an å beskrive hvordan de kjemiske reaksjonene oppleves.

Derfor vil det alltid være en forskjell.

Anonymkode: 4116b...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen skyldes hva en lettkledd kvinne i full kroppslig utfoldelse gjør med en mann i rett humør. Det går ikke an å beskrive hvordan de kjemiske reaksjonene oppleves.

Derfor vil det alltid være en forskjell.

Anonymkode: 4116b...b4f

Ser ikke hvordan dette er damers problem jeg da? Hvorfor må damer ta hensyn til menn? Kan ikke menn ta ansvar for sitt eget humør?

Anonymkode: b5359...d7e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen skyldes hva en lettkledd kvinne i full kroppslig utfoldelse gjør med en mann i rett humør. Det går ikke an å beskrive hvordan de kjemiske reaksjonene oppleves.

Derfor vil det alltid være en forskjell.

Anonymkode: 4116b...b4f

Det er det ingen andre enn deg selv som må ta ansvar for. Ikke verste fall får du trene ute alene hvis set blir for krevende for deg. 

Anonymkode: 3d665...b90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...