Gå til innhold

Kan du spå kjærlighetslivet mitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er en vekt på 28. 
Har jeg gitt slipp på han som var ment for meg eller møter jeg en etterhvert?
Er det en mann som ikke er i livet mitt enda?

Anonymkode: 5607e...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tror ikke han du ga slipp på var ment for deg nei, virker som dere går i helt ulike retninger.

Anonymkode: ac5d6...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp en med rødt hår.

Anonymkode: 1cdbb...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2019 den 6.10, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke han du ga slipp på var ment for deg nei, virker som dere går i helt ulike retninger.

Anonymkode: ac5d6...889

i hvilke retninger går vi? 
Hvorfor fungerte det ikke?

Anonymkode: 5607e...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

i hvilke retninger går vi? 
Hvorfor fungerte det ikke?

Anonymkode: 5607e...ab6

Som sagt, ta dette med en klype salt, men det jeg føler er at han går i en mer intellektuell retning, der følelser ikke passer inn så godt for han. Det er som at du mer mere følelsesstyrt og at han syns det er slitsomt. Han ønsker å leve i en intellektuell verden, kanskje han også studerer for tiden. Føles som din verden er mere flytende men hans er mere strukturert. Så han liker ikke det da, han vil mere rendyrke intellektet.

Anonymkode: ac5d6...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, ta dette med en klype salt, men det jeg føler er at han går i en mer intellektuell retning, der følelser ikke passer inn så godt for han. Det er som at du mer mere følelsesstyrt og at han syns det er slitsomt. Han ønsker å leve i en intellektuell verden, kanskje han også studerer for tiden. Føles som din verden er mere flytende men hans er mere strukturert. Så han liker ikke det da, han vil mere rendyrke intellektet.

Anonymkode: ac5d6...889

Takk. tror nok ikke jeg er slitsom for jeg driver ikke å kontakter han. 
men det er mulig du har rett, jeg er sikkert for "kjedelig" "enkel" eller hva det er og det er dette jeg hater meg selv så inderlig for. forelskelsen straffer seg for meg absolutt hele tiden. 
Jeg er litt sur på han for at han tok intiaitivet da...jeg skjønner ikke hvorfor ha tok initiativ så mange ganger hvis han ikke mente noe med det.

Anonymkode: 5607e...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest xfs367
On 6/6/2019 at 6:22 AM, AnonymBruker said:

Får opp en med rødt hår.

Anonymkode: 1cdbb...351

Den er lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u

Den dagen du kommer deg ut av det fjamset du er inne i nå, altså å tro at å bli spådd kan bidra til noe som helst, den dagen er det mer håp... Enn så lenge avfeier mange deg ved å tenke, "Hvor dum kan folk bli?"

Ekstremt lite attraktivt hvor ukritisk og godtroende du viser deg å være, start heller å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...