Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Bajshue skrev:

Har man ungene hjemme er det galt.. har man dem i bhg er det også galt... hun GÅR ikke bare hjemme.. hun JOBBER hjemme!!

Poenger er vel at det «yrket» får en ikke respekt for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Minni75 skrev:

Jeg tenker at de har en «kjendis» status, og derfor kjøper en deres bok. 
Hun som går hjemme og har barna fult i barnehage?😂😂

Nei, da er det mer respekt av mi mor. Jeg har ikke gått i barnehage🥰

Hva er galt med det å gå i barnehage?? Er jo kjempe viktig å å være med andre barn, lære å følge andre regler en de man har hjemme, øve seg til skolen. Alt man får oppleve og lære i barnehagen.. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Minni75 skrev:

Jeg tenker at de har en «kjendis» status, og derfor kjøper en deres bok. 
Hun som går hjemme og har barna fult i barnehage?😂😂

Nei, da er det mer respekt av mi mor. Jeg har ikke gått i barnehage🥰

Så moren din jobbet 100% hjemmefra da eller? Hadde du sagt det samme om foreldre som nå har hjemmekontor?

Sara lever jo av å levere på sosiale medier, og bruker timesvis bak skjermen, og til å ta bilder hver dag. Tror nok barna har det bedre av å gå i barnehagen!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anita. skrev:

Hva er galt med det å gå i barnehage?? Er jo kjempe viktig å å være med andre barn, lære å følge andre regler en de man har hjemme, øve seg til skolen. Alt man får oppleve og lære i barnehagen.. 

Her på KG virker det som at det å sende ungene i barnehagen er mishandling. 
Jenta mi elsker barnehagen, stortrives og syns det er stor skuffelse de dagene barnehagen er stengt. Skjønner ikke denne trangen til å måtte ses ned på for ungene er i barnehagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Orly skrev:

Er nok dessverre ikke helt sånn , det er jo flere av de som ikke aner hvordan influenceren er eller at de har kjøpte følgere. De ser bare høye følgertall 

1 time siden, supermamz skrev:

Dessverre veldig mange selskaper som ikke har noe kontroll på statestikk og kunn tenker følgere... Tror det var onkel ungen til Jan Thomas som la ut at hun har undersøkt hvor lett det var å få sendt hjem klær, sminke, barne produkter med en profil som nesten kun hadde kjøpt følgere...

Tviler ikke på at enkelte kan klare å lure små selskaper noen få ganger, men de må vel lukte lunta nokså kjapt om de ser at det ikke fører til salg? Sara samarbeider stort sett med ganske store aktører, som jeg regner med har god kontroll på hvilken statistikk de burde følge med på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Bajshue skrev:

Har man ungene hjemme er det galt.. har man dem i bhg er det også galt... hun GÅR ikke bare hjemme.. hun JOBBER hjemme!!

Hun er hjemme bortsett fra når hun drar til Oslo. Jobber? Du vet hva jobb er sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, pukka skrev:

Så moren din jobbet 100% hjemmefra da eller? Hadde du sagt det samme om foreldre som nå har hjemmekontor?

Sara lever jo av å levere på sosiale medier, og bruker timesvis bak skjermen, og til å ta bilder hver dag. Tror nok barna har det bedre av å gå i barnehagen!

Ja, hun førte regnskap hjemme fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pukka skrev:

Tviler ikke på at enkelte kan klare å lure små selskaper noen få ganger, men de må vel lukte lunta nokså kjapt om de ser at det ikke fører til salg? Sara samarbeider stort sett med ganske store aktører, som jeg regner med har god kontroll på hvilken statistikk de burde følge med på...

Dette var jo ikke snakk om Sara da.. men var kommentar til en annen profil som man ser tydelig har kjøpt følgere siden den profilen er mindre. Sara har nok ogås kjøpt masse følgere, men hun har jo kommet igjennom og fått mange ekte følgere også på veien. Så fører til slag osv. Det mange ikke vet er at det finnes grupper som kalles support grupper på instagram der er det en gjeng med profiler som liker,lagrer, kommenterer og kjøper ting for å støtte hverandre for at profilen skal se mer aktiv ut enn det den er. Så er mye bak profilene som man ikke ser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pukka skrev:

Så det å være hjemme mamma uten og jobbe med noe spesielt er også dårlig mener du? Min min har vært hjemme med meg og mine søsken. Ikke vært i jobb, men ofret hver eneste time for oss. Lærte oss og skrive, snakke, telle osv osv som.i barnehagen. Skoleårene satt hun hele ettermiddagen med 6 barn som trengte hjelp til leksene. Så føler man trenger ikke å være en dårlig mamma fordi om man ikke er i jobb.... Hvis man skal "ta" noen for å si noe om det de mener som kanskje kan virke litt negativt når det kommer til å ha eller ikke ha barn i barnehage og jobb eller ikke så syns jeg det blir for dumt og bare snu om situasjon og skrive at det er det beste og alt annet blir for dårlig... Da er man ikke noe bedre... Vi er alle forskjellige!  Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg ville vært mer hjemme med mine barn, men nå er det slik at man trenger mye mer penger for å overleve og førsørge barna i dagens samfunn enn før i tiden... Tror barn har det best sammen med sine foreldre og familie, men det betyr ikke at de ikke har det bra i barnehagen! Tror alle jør det beste for sine egne barn og tar de rette valga!! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, supermamz skrev:

Dette var jo ikke snakk om Sara da.. men var kommentar til en annen profil som man ser tydelig har kjøpt følgere siden den profilen er mindre. Sara har nok ogås kjøpt masse følgere, men hun har jo kommet igjennom og fått mange ekte følgere også på veien. Så fører til slag osv. Det mange ikke vet er at det finnes grupper som kalles support grupper på instagram der er det en gjeng med profiler som liker,lagrer, kommenterer og kjøper ting for å støtte hverandre for at profilen skal se mer aktiv ut enn det den er. Så er mye bak profilene som man ikke ser. 

Så du er avhengig av å være en «gjeng» for å slå gjennom som influenser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg hun har lagt ut ny treningsreklame video på story, hvorfor bruker hun ikke treningsklokken sin som hun reklamerte for tidligere i vår lenger? Den var jo helt super og bruke. Lenge siden jeg så den på armen sist nå. 

Endret av supermamz
ble sendt for tidlig...
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minni75 skrev:

Så du er avhengig av å være en «gjeng» for å slå gjennom som influenser?

Skulle nesten tro det, men dette er da snakk om disse små influenserne som er i samme community som Sara. Er jo kommet så mange mamma profiler som reklamerer for barnemat til bleier, bilstoler som har mellom 10-20 tusen, men kanskje 300 likes på bildene og 30 kommentarer? 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, supermamz skrev:

Så det å være hjemme mamma uten og jobbe med noe spesielt er også dårlig mener du? Min min har vært hjemme med meg og mine søsken. Ikke vært i jobb, men ofret hver eneste time for oss. Lærte oss og skrive, snakke, telle osv osv som.i barnehagen. Skoleårene satt hun hele ettermiddagen med 6 barn som trengte hjelp til leksene. Så føler man trenger ikke å være en dårlig mamma fordi om man ikke er i jobb.... Hvis man skal "ta" noen for å si noe om det de mener som kanskje kan virke litt negativt når det kommer til å ha eller ikke ha barn i barnehage og jobb eller ikke så syns jeg det blir for dumt og bare snu om situasjon og skrive at det er det beste og alt annet blir for dårlig... Da er man ikke noe bedre... Vi er alle forskjellige!  Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg ville vært mer hjemme med mine barn, men nå er det slik at man trenger mye mer penger for å overleve og førsørge barna i dagens samfunn enn før i tiden... Tror barn har det best sammen med sine foreldre og familie, men det betyr ikke at de ikke har det bra i barnehagen! Tror alle jør det beste for sine egne barn og tar de rette valga!! 

Absolutt ingenting feil med å være hjemmeværende uten jobb, det er ikke det jeg sier. Jeg er helt enig med deg, og skulle gjerne vært hjemme med barna selv i noen år om vi hadde hatt økonomi til det! Regner med alle gjør det som er riktig for seg og sin familie.

Kommentaren min var rettet mot Minni75. Hun mener at det står mer respekt av hennes mor siden hun gikk hjemme og ikke hadde barna i barnehagen.

Ser ikke poenget med å holde barna hjemme fra barnehagen om man ikke har tid til å vie dem oppmerksomhet. Da tror jeg at de har det bedre med å være i barnehagen noen timer. Selv om mange ikke ser på det å være influenser som en ordentlig jobb, så betyr ikke det at hun ligger på latsiden. Hun er nødt til å bruke mange mange timer på dette daglig for å kunne leve av det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, supermamz skrev:

Ok, da skjønner jeg hva du mener. Har selv en relativt liten profil på Instagram, men har likevel fått flere tilbud om å bli med på "følgeringer". Så tviler ikke på at det er mye spekulering ute og går for å få mest mulig følgere og aktivitet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minni75 skrev:

Ja, hun førte regnskap hjemme fra.

Imponerende av henne å klare å sjonglere dette da! Det er dessverre ikke alle som har kapasitet eller mulighet til det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Minni75 said:

Hun er hjemme bortsett fra når hun drar til Oslo. Jobber? Du vet hva jobb er sant?

Jeg vet hva jobb er ja - og jeg vet også at vi lever i 2020 der heldigvis ikke alle trenger å leve A4-livet og gå i samme fotspor som resten av saueflokken! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bajshue skrev:

Fra hvem? Deg? Hun får masse respekt fra meg! 

Respekt for hva? For å reklamere for alt mulig skit hun ikke bruker selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nussepus said:

Respekt for hva? For å reklamere for alt mulig skit hun ikke bruker selv?

For at hun bygger opp et levebrød, betaler skatt og gjør noe hun trives med! DET står det respekt av, synes jeg. I tillegg fremstår hun som et godt menneske som løfter andre fremfor å prate andre ned. Det står det også stor respekt av. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...